Hande koltukta uzanmış gazetedeki resimi gülerek incelerken Ayfer gülerek salona girdi. "Müjdemi isterim." Hande uzandığı koltuktan kalkarken heyecanla annesine baktı. "Semiha hanım mı aradı yoksa?" Ayfer kafasını salladı. "Akşam geliyorlar yemeğe, bu konu için konuşulacak." Hande küçük bir çığlık atarken annesine sarıldı. "Fethi kabul etmiş mi yani?" Ayfer kızının saçını okşadı. "Kabul etmeyipte ne yapacaktı? Koskoca Hande Alptekin ile evlenecek!" Hande yerinde zıplarken saate baktı. "Ay akşama az kalmış, ben kuaföre gidiyorum." Ayfer gözlerini büyüttü. "Kızım gel saçmalama. Eve çağırtırız birilerini." Hande geri koşup annesine tekrar sarıldı. "Anne işe yaradı. Çok mutluyum." Ayfer kızının yanaklarını sıktı. "Ben sana dedim. Şimdi yapman gereken tek şey fethiyi kedine aşık etmek!" Hande kafasını aşağı yukarı sallarken içi içine sığmıyordu.Genç kadın siyah kazağını giydikten sonra saçlarını geriye atarken kapının tıklatılmasıyla "Gir!" diye mırıldandı. "Eylem hanım misafirler gelmiş, Ayfer hanım sizi çağırıyor." Kadın belli belirsiz kafasını sallarken telefonunu alıp odadan çıktı. Hande ablasına bakıp gözlerini devirdi. "Abla ne bu hal? Elbiseyi geçtim makyaj falan yapsaydın bari." Eylem gözlerini devirdi. "Ben sizin gibi hevesli olmadığımdan doğal halimle katılmayı tercih ettim." Ayfer sıkıntılı bir nefes verirken Fethi ve ailesi kapıdan içeri girdi. "Hoşgeldiniz." Fethi'nin bakışları içeri girer girmez ilk eyleme kayarken eylemde ona bakıyordu. Hande büyük bir heyecanla Fethiye bakarken Fethi göz göze gelmemek için çiçeği verip hızlıca yürüdü. Hande'nin gülümsemesi silinirken çiçeği masaya koyup yürümeye başladılar. Hepsi yemek masasının etrafına otururken eylem ve Fethide karşılıklı oturdu. İkiside birbirine kaçamak bakışlar atarken Hande Fethinin yanına oturdu. "Vallahi biz haberi görüp şok olduk. Hiçte çaktırmadılar." Semiha'nın cümlesi ile Hande kocaman gülerken eylem ve Fethi hiçbir tepki vermemişti. "Bizede süpriz oldu ama çokta güzel oldu. Şimdiden yılın çifti oldular. 2023 sizin yılınız olacak çocuklar." Ayfer'in cümlesi ile Fethi zoraki bir şekilde gülerken Hande ile bakıştılar. Eylemin kıskançlıktan eli titrerken annesi çaktırmadan ona baktı.
"Şimdi tüm gözler sizin üzerinizde gençler, dikkatli olun. Kaliteli mekanlarda gezin. Bir sorununuz sıkıntınız olduğunda sakın ha toplum içinde konuşmayın ve yakın arkadaşlarınıza her şeyi anlatmayın." Ayfer'in cümlelerini Hande başı ile onaylarken Fethi suskundu. "O zaman bu yüzük takma olayını fazla uzatmayalım. Aile içinde yapalım bi tören. İstiyorsanız yakın arkadaşlarınızı da çağırırsınız." Semiha'nın cümlesi ile Hande Fethiye baktı. "Ben benim kızları çağırırım sadece." Fethi kafasını salladı. "Ateş yeter bana." Fethinin isteksiz hali herkesin ilgisini çekerken Raşit homurdandı. "Hayırdır Fethi yüzün sirke satıyor." Selim yerinde kıpırdanırken hafifçe öksürdü. "Onun kafası dünden beri bi işe takıldı. Bizim oğlanda böyle işte taktı mı takıyor." Selim'in olayı toplamasıyla Semiha gülümsedi. "Şimdi büyüklerin yanında da çekindiler bence. Hadi çocuklar siz gidin bahçeye falan... Kendi aranızda konuşun. Neyi nasıl istiyorsanız öyle yaparız." Hande kafasını sallarken Fethi eyleme bir bakış atıp masadan kalktı. "Maşallah çok yakışıyorlar." Ayfer'in arkalarından söyledikleri cümle ile eylem göz devirirken o da kalktı. "İzninizle bende kalkayım... kahveye gelirim." Eylem hızla odasına doğru giderken sinirden elleri titriyordu.
Hande hizmetlinin getirdiği şalı omuzlarına örterken Fethi de montunu giydi. İkiside evin geniş bahçesinde yürürken eylem pencereden onları izliyordu. Fethinin bakışları pencereye kayarken eylem hızla geri çekildi. Fethi kadının kaçtığını görmesiyle hafif tebessüm ederken yürümeye devam ettiler. "Fethi ben çok mutluyum." Hande'nin cümlesi ile yüzündeki tebessüm gitti. "Hande bak, sana en başından dürüst davranıcam." Hande parmağını fethinin dudağına götürdü. "Ne diyeceğini biliyorum Fethi." Fethi kaşlarını havalandırdı. "Beni sevmiyorsun biliyorum." Fethi kafası ile onaylandı. "Olsun, bir gün beni sevebilme ihtimalin bile yeter bana." Fethi kafasını sağa sola salladı. "Bu olmayacak Hande. Asya'yı nasıl görüyorsam seni de öyle görüyorum." Hande'nin gözleri dolarken kafasını eğip elleri ile oynadı. "Bak seni üzmek istemiyorum Hande ama bu gerçek bi evlilik olmayacak. Bunu en baştan bilmek ve beklenti içine girmemek seni daha az üzer." Hande kafasını salladı. "Hala istiyor musun benimle evlenmek?" Hande adamın suratına bakarken hafifçe gülümsedi. "Fethi ben gözümü açtım ve sadece seni sevdim. Bu benim hayalimdi. Tam olmasa da bir kısmı gerçekleşiyor. Bunu benden alma." Fethi sıkıntılı bir nefes verip kafasını sallarken eylem hala onları izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize