Genç adam merdivenin basamaklarını birer birer çıkarken kolundaki saate baktı. Salona girdiğinde babasını tekli berjerde oturmuş görürken hafifçe öksürdü. "Selam..!" diye mırıldanıp odadan çıkacakken babasının seslenmesi ile durdu. "Geçen gün şirketin hesabından bir miktar para çekilmiş..!" Fethi duyduğu cümle ile gözlerini devirirken "Şu muhasebeci kadını kovacağım..!" diye mırıldandı. "Ben çektim baba, Eylemin sergisine sponsor oldum, biliyorsun kendi babasının sponsor olmasını istemiyor..!" Selim bey kaşlarını havalandırırken Fethiye döndü. "Eylem kendisi mi istedi..?" Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Hayır baba ben teklif ettim..!" Selim bey kafasını sallarken ayağa kalktı. "İyi yapmışsın oğlum... Alptekin ailesi ile aramızı iyi tutalım..!" Fethi kaşlarını havalandırdı. "Bu konu yine istemediğim bir yere gelecek, ben odama çıkıyorum.!" Fethi hızlı adımlarla odasına doğru ilerlerken kendisini yatağa attı. Kapının çalmasıyla sıkıntılı bir nefes alırken "Gir..!" diye bağırdı. "Fethi bey bu size gelmiş..!" Fethi yatakta doğrularken suzanın elindeki zarfa baktı. "Tamam suzan abla çıkabilirsin sen..!" dedikten Sonra hızla zarfı açarken kocaman güldü. Serginin davetiyesini özenle incelerken kendisi de en az kadın kadar mutlu olmuştu.03 Gün Sonra
Genç kadın kıvırcık saçlarını iyice havalandırırken yüzünde hafif bir tebessüm vardı. "Abla bu paket sana gelmiş..!" Handenin seslenmesi ile eylem makyaj masasından kalkarken yatağın kenarına oturup kardeşinin elindeki kutuya aldı. "Kimden gelmiş..?" diye sorarken kutusu açmaya başladı. "Bilmiyorum, isim yokmuş..!" Eylem kafasını sallayıp kutuyu açarken gördüğü elbise ile gözlerini büyüttü. "Abla Harika bir elbise bu... Kimdenmiş..?" Eylem elbisenin üstündeki notu alırken elinin titremesine engel olamıyordu. "Umarım bunu giyersin, üstünde görmek için sabırsızlanıyorum...Fethi..!" Eylem notu okuduktan sonra gülümsemesini büyütürken kardeşine baktı. "Eee söylesene abla kimdenmiş..?" Eylem bir şey demeden ayağa kalkarken kutuyu kapattı. "Bir arkadaşımdan, hadi oyalama beni erkenden mekanda olmam lazım..!" Hande bişey demeden odadan çıkarken eylem tekrar kutuyu açıp elbiseye baktı. "Bu çok güzel..!" Mırıldanmasıyla elbiseyi kutudan çıkarırken boy aynasının karşısına geçip üzerine tuttu.
Genç kadın davetlilere bakıp gülümserken heyecanı yüzünden belli oluyordu. "Eylemcim titremeye bir son mu versen artık..!" Eda'nın cümlesi ile eylem kafasını salladı. "Ne yapayım Eda, çok heyecanlıyım... İlk sergim..!" Eda gülümserken karşıdan Çağatay'ın geldiğini görmesiyle eyleme döndü. "Neyse ben gidiyim..!" Eylem Eda'ya gözlerini büyütürken kolundan tuttu. "Yalnız bırakma bununla..!" Eda omzunu silkip hızla yürümeye başlarken eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Çok güzel olmuşsun eylem..!" Çağatay'ın cümlesi ile eylem yalancı bir gülüş atarken Çağatay konuşmaya devam etti. "Davetiye gönderdiğini görünce çok mutlu oldum..!" Eylem saçlarını geriye atarken konuşmaya başladı. "Olma çağatay, sana özel bir davetiye göndermedim... ailene gönderdim..!" Çağatay'ın yüzündeki gülümseme silinirken eylem yürümeye başladı. En değerli çizimlerin olduğu yere gelip gülerek tablolarına bakarken aklında tek bir kişi vardı. "Beklediğime değmiş..!" Duyduğu tanıdık ses ve kulağında hissettiği nefesle birlikte arkasını dönerken fethiyi görmesiyle kocaman gülümsedi. "Gerçekten çok yakışmış..!" diyip baştan aşağıya kadını süzerken eylem elbisenin eteklerini düzeltti. "Çok zevkli bir beyin hediyesi..!" Fethi kaşlarını havalandırırken "Kimmiş bu bey..?" diye sordu. Eylem kocaman gülümserken "Orası da bende kalsın..!" diye mırıldandı. "Peki bu bey size içki teklif etse..?" diyip elindeki iki bardaktan birini eyleme uzatırken gözlerini ondan ayırmadı. "Neden olmasın..?" diye mırıldanıp bardağı alırken birbirine vurup içtiler. "Çizimler harika, ama asıl şaheser sensin..!" Fethinin cümlesi ile mest olduğunu hissederken uzunca birbirlerine baktılar.Bakışlarının derinleştiğini ikisi de fark etmezken kendilerine yaklaşan topuk sesi ile geri çekildiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize