60.Bölüm 'Saçmalık'

395 27 1
                                    


Eylem kafasını adamın ıslak göğsüne yaslarken içinde tarif edemediği bi huzur vardı. Fethi de kadını sarmalarken bakışlarını gökyüzüne dikti. "Eylem yalnız bu sevişmemizi ilk üçe koyarım, baya iyiydik!" Adamın cümlesi ile eylem gözlerini devirdi. "Evin bahçesinde değilde bir göl kenarında sevişmemiz biraz saçma olsada farklı bi deneyimdi." Eylem adamın cümlesine dayanamayıp kahkaha atarken Fethi de onunla beraber güldü. İkisininde gözleri ay ışığına çarparken eylem huzurlu bir şekilde mırıldandı. "Fethi ben çok mutluyum..." Fethi kadının ıslak saçlarını okşadı. "Bende güzelim bende.." Eylem adama daha çok sarılırken aklıma gelen düşünce ile tek kaşını kaldırdı. "Fethi dün gece bizi gören annen olabilir mi? Sabahtan beri tavırları bi değişik bana!" Fethi de tek kaşını kaldırdı. "Güzelim bizi dün gece kimse görmedi, kuruntu yapıyorsun boşuna." Eylem kafasını kaldırılıp adama baktı. "Fethi onu bunu bilmemde biz ne zamana kadar sizde kalmaya devam edicez?" Fethi de tıpki kadın gibi ciddileşti. "Adamlar yakalanana kadarda sen bunu niye sordun?" Eylem omzunu silkti. "Fethi bizim aynı evde kalmamız çok tehlikeli, ateşle barut gibiyiz, olmaz yani..." Fethi gülüp kadının çıplak sırtında elini gezdirmeye başladı. "Aramızda bi elektrik olduğu doğru... yoğun elektrik alıyorum senden ." Eylem güldü. "Fethi ciddiyim ben, aynı evde yaşadığımız sürede birbirimizden uzak durmalıyız... vallahi birine yakalanıcaz bu çok tehlikeli!" Fethi omzunu silkti. "Karım değil misin? Kimseye hesap vermek zorunda değilim!" Eylem gözlerini devirdi. "Fethi başlama yine!" Fethi gülüp kadının üstüne çekerken çıplak tenlerinin birbirine değmesi ile inledi. Adam kadının boynuna gömülüp öpmeye başlarken eylem zorlukla itti. "Fethi artık gitmeliyiz... bayadır kaybolduk ortalıktan." Eylem ayağa kalkıp kıyafetlerini giymeye başlarken Fethi kadının çıplaklığını izliyordu. "Sen at ışığının altında ne kadarda güzel duruyorsun öyle, su gibi, kuğu gibi." Eylem utanıp hızla sütyen ve kilodunu giyerken eğilip adamın dudağına öpücük kondurdu. "Hadi giyin sende, bir an önce gidelim." Fethi sıkıntılı bir nefes verip göle baktı. "Eylem bir gün bu göle sabaha kadar sevişmek için gelmeliyiz... tadı damağımda kaldı benim." Eylem adamın cümlesi ile gülerken ıslak saçlarını topladı. "İnşallah saçımın ıslak olduğunu anlamazlar!" Fethi kadının saçına kokulu bir öpücük kondururken eylem gülümseyip adamın kıyafetlerini verdi.

   Eda ateşin kolunu sıkıca tutup etrafı incelerken Ateş kadına bakıp güldü. "Aşkım biraz daha sıkarsan kangrem olucam." Eda gözlerini devirip elini çekti. "Napiyim korkuyorum, çok karanlık!" Ateş kadının elini tutup tekrar koluna götürürken adımlarını hızlandırdı. "Nerde bunlar ya? Bir anda kayboldular, Hande de yok ortalarda." Ateş hem söylenip hem yürürken gördükleri kadınla durdular. "Hande değil mi o?" Ateşin sorusu ile Eda kafasını sallarken handeye yaklaştılar. Hande ağacın dibinde oturmuş boşluğu izlerken Ateş ve Eda'nın geldiğini fark etmemişti bile. "Hande iyi misin?" Hande Eda'nın seslenmelerini duymazken hala boşluğa bakıyordu. "Hande noldu?" Eda yavaşça Hande'nin omzuna dokununca Hande irkildi. "Siz nerden çıktınız?" Ateş lafa atladı. "Seni göremeyince merak ettik, peşinden geldik." Hande zorlukla gülmeye çalışırken eda onu izliyordu. "Sen iyi misin? Bi tuhafsın sanki." Hande kafasını sağa sola salladı. "Ben korktum biraz, kayboldum sandım." Eda kafasını sallayıp Hande'nin sırtını sıvazladı. "Korkma, geldik biz." Hande kafasını sallarken gelen adım sesleri ile hepsi bakışını yöneltti. Eylem ve Fethi üzerindeki bakışlarla gerilirken duraksadılar. "Siz birlikte miydiniz?" Hande'nin ima dolu sorusu ile eylem ve Fethi göz göze geldi. "Hayır, sonradan denk geldik!" Hande kafasını salladı. "Nerde denk geldiniz?"  Eylem saçını kaşıdı. "Ben göle bakmaya gitmiştim, sonra Fethide geldi." Hande eylemin saçına bakıp histerik bi şekilde güldü. "Göle girdiniz galiba, ıslak gibisiniz!" Eylemin yüz hatları gerilirken Fethiye baktı. "Şey eylem göle düştü, bende kurtarmak için atladım... sizi korkutmamak için söylemeyelim dedik üstümüzün kuruması için bekledik." Hande kafasını salladı. "Ne olaylı gece ama." Eda'nın cümlesi ile hepsi kafasını salladı. "Neyse gidelim, Semiha anne homurdanmaya başlamıştır."

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin