Genç kadın pencereden dalmış bir şekilde dışarıyı izlerken Hande de ona bakıyordu. "Terbiyesiz çocuk, içmiş içmiş gelmiş masada ahkam kesiyor..!" Genç kadın annesinin sesiyle sıkıntılı bir nefes verirken yerinde kıpırdandı. "Tamam kapatalım bu konuyu... Eylemin de dediği gibi reddedilmeyi kabullenememiş..!" Raşit beyin cümlesi ile eylem kafasını sallarken herkese bir bakış attı. "Ben odama çıkıyorum, iyi geceler..!" Herkes iyi geceler diye mırıldanırken eylem hızla odasına girip ayakkabılarını fırlattı. Üzerini değiştirip tekli berjere otururken yaşadıklarını düşünmeye başladı. Telefonuna gelen bildirimle dikkatini ona verdi. "Nasılsın..?" Fethinin mesajı yüzünde hafif bir tebessüme sebep olurken "Normal..!" diye cevap verdi. "Buluşalım mı..?" Eylem sanki karşısındaymış gibi kafasını sağa sola sallarken "Olmaz... bizimkiler daha uyanık..!" diye cevap verdi. "Ben beklerim... uyumuyorum zaten..!" Eylem topuzunu açıp saçlarını geriye atarken telefonu tekrar eline aldı. "Fethi bence buluşmamamız en doğrusu... hatta hiç görüşmemeliyiz..!" Genç adam gördüğü mesajla kaşlarını havalandırdı. "Eylem ciddi ciddi konuşmamız lazım... 1 saat sonra seni sahile bekliyorum..!" Eylem sıkıntılı bir nefes verip telefonu yatağa fırlatırken manzarayı izlemeye devam etti.Genç kız karşıda onu bekleyen adamı görmesiyle birlikte heyecanlanırken derin bir nefes alıp verdi. Eylem fethinin yanına gelip onunla beraber denizi izlerken ikisi de kısa bir süre sustu. "Susmak için mi çağırdın..?" Fethi hafifçe gülümserken eyleme baktı. "Ben seninle susmaya da varım..!" Eylem duyduğu cümleyle mest olurken ikisi de birbirine döndü. "Tamam kabul ediyorum Çağatay'ın yaptığı tamamen saçmalıktı ama bu bizim görüşmemize engel değil..!" Fethinin cümleleri ile eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Biliyorum evet, engel değil ama görüşmemek benim isteğim zaten..!" Fethi duyduğu cümle ile sinirle karışık güldü. "Dikkat çekiyoruz Fethi... yani ben rahatsız oluyorum... tanınan insanlarız... her yerde magazinciler var... haber çıkar, ailelerimiz üzülür... çağatayın yaptığıyla dikkatler daha da üstümüze çekildi... ya her şeyi geçtim handeyle senin evlenmeni is..." Eylemin cümlesini yarıda bırakan fethinin öpücüğü olurken tutkuyla öpüşmeye başladılar. Fethi kadının dudaklarını iyice kendine bastırırken uzun bir öpüşmenin ardından nefes nefese ayrıldılar. Eylem derin nefesler alıp verirken gözleri kapalı ve alınları birleşikti. "Senden başka hiçbir şey umrumda değil..!" Fethinin cümlesi ile Eylem gözlerini açıp adama bakarken tekrar dudaklarını birleştirdiler. "Seni istiyorum eylem, sadece seni... hep hayatımda ol istiyorum..!" Fethi kadının yüzünü avuçlarının içine alırken eylem dolan gözlerini kırpıştırdı. "Hayır fethi bu çok yanlış... olmaz, olamaz..!" Eylem hız geri çekilip koşar adımlarla ordan uzaklaşırken fethi arkasından bakıp sıkıntılı bir nefes verdi. "Kaçma benden eylem... kaçma bizden..!" Mırıldanmasıyla yerden bir taş alıp denize fırlatırken tüm gücüyle havaya bakıp bağırdı.
Genç kadın hızlı adımlarla odasına girip kapıyı kapatırken, kapıya yaslanıp elini dudağına götürdü. Öpüştükleri anı defalarca hayal ederken yüzünde hafif bir tebessüm vardı. Aklına gelen düşünceyle yüzündeki gülümseme silinirken odada yürümeye başladı. "Daha birkaç saat önce aramızda bişey yok dedim aileme... Allahım napıyorum ben, kendimi kaptırmamam lazım..!" Mırıldanması ile elini tekrar dudağına götürürken yatağına oturdu. Telefonun çalması ile cebinden çıkarırken fethinin aradığını görmesiyle sıkıntılı bir nefes verdi. "Yapma Fethi lütfen..!" diye mırıldanıp meşgule atarken üzerini değiştirip yatağına uzandı.
Eylem boyalarını tek tek palete eklerken Eda hala ağzı açık bir şekilde onu izliyordu. "Eda şaşırmaların bitmedi bi..!" Eda omzunu silkerken yerinde kıpırdandı. "Şaşırmadım da, yani sen koskoca çapkın Fethi Kulaksız'ı nasıl kendine aşık ettin..!" Eylem hafifçe gülümserken Eda ona baktı. "Sen adama olmaz felan demişsin ama sende istiyorsun..!" Eylem gülümsemesini silerken gözlerini büyüttü. "Yok öyle bir şey, hem ben ve fethi... imkansısız yani..!" Eda hiçbir şey demeden kafasını sallarken gelen adım sesi ile ikisi de bakışlarını kapıya yöneltti. Genç adam beklentili bakışlarla eyleme bakarken Eda ayağa kalktı. "Benim işim vardı ben çıkayım..!" Eylem Eda'ya bakıp kafasını sallarken fethi içeri girdi. Eda atölyenin kapısını kapatıp çıkarken eylem oturduğu tabureden kalktı. "Niye geldin Fethi..? Ben görüşmeyelim dedikçe iyice geliyorsun..!" Fethi omzunu silkerken eyleme yaklaştı. "Ben uzak durmayacağım eylem... ben sana dün akşam seni hep hayatımda istiyorum dedim... sen ne yaptın çektin gittin..!" Genç kadın saçlarını geriye atarken eli ile kendine hava yaptı. "Çektim gittim evet çünkü böyle bişey mümkün değil... biz diye bişey olamaz... olmamalı... yol yakınken vazgeçmek..!" Fethi sinirle karışık gülerken elini saçıma daldırdı. "Ya eylem sen niye biraz rahat olmuyorsun..? Ya bişeyleri akışına bıraksan hayatın daha kolay olucak..!" Eylem dolan gözlerini kırpıştırdı. "Fethi... lütfen daha da zorlaştırma..!" Fethinin de gözleri dolarken kafasını salladı. "Dün gece öpüştüğümüzde hiç mi bişey hissetmedin..?" Fethinin sorusu ile eylem bakışlarını kaçırırken kafasını sağa sola salladı. Eylemin hareketi ile fethinin gözleri daha da dolarken sıkıntılı bir nefes verdi. "Tamam o zaman...bende yoluma bakarım..!" Fethinin cümlesi ile eylem kaşlarını havalandırıp "O ne demek..?" diye mırıldandı. "Senin gibi yani... hiçbir şey yaşanmamış gibi yapıcam..!" Fethi cümlesini bitirdikten sonra atölyeden çıkarken eylem akan gözyaşlarını silip taburesine tekrar oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize