Eylem bluzunu giyinip Fethi ile birlikte etrafa bakınırken sıkıntılı bir nefes verdi. "Fethi nerden geldi o ses?" Fethi sıkıntılı bir nefes verirken eylemin elini tuttu. "Kimse yok, kedi falandır belki." Eylem kafasını sağa sola salladı. "Ya değilse Fethi, ya birisi gördüyse. Ya napıyoruz biz? Delilikti bu yaptığımız.. herkes evdeyken birde.." Fethi kadının yüzünü avuçlarının içine alıp okşadı. "Korkma, kimse görmedi.. hem karım değil misin?" Eylem gözlerini devirdi. "Başladın yine Fethi!" Eylem derin bir nefes alıp verirken eve baktı. "Ben önden gidiyorum, umarım bi gören olmamıştır Fethi!" Eylem hızla bahçenin içinden geçip eve doğru ilerlerken Fethi arkasından baktı.Eylem yavaş adımlarla evin arka kapısından içeri girerken sıkıntılı bir nefes verdi. Sessiz ve karanlık koridordan yavaşça yürürken nefes bile almamaya çalışıyordu. Odasının kapısına geldiğinde etrafa kontrol edip kapının kolunu indirirken belinde hissettiği el ile irkilip kendini odanın içinde buldu. Eylem gördüğü adamla kaşlarını çatarken adamı itti. Fethi hızla kapıyı kapatıp kitlerken eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Fethi aklım çıktı napıyorsun?" Fethi kadının telaşlı hali ile gülerken önüne gelen saçını geriye attı. "Ya tamam rahatla artık. Herkes uyuyor kimse görmedi bizi." Eylem omzunu silkerken saçlarını geriye attı. "Ya Fethi nasıl rahat olabiliyorsun? Ya biz nasıl geçtik kendimizden bahçede sevişmek ne? İyice çıldırdık!" Eylemin cümlesi ile Fethi dudaklarını kıvırarak gülerken kadına iyice yaklaşıp burun buruna durmalarını sağladı. "Hepsi çok sevmekten ve özlemekten eylem... ikimizde birbirimize dokunmak için deliriyoruz. Bu Ateş ikimizide yakıyor." Eylem adamın nefesi ile kendinden geçerken dudaklarını birbirine bastırdı. "Umarım bu Ateş sadece bizi yakar Fethi..." Fethi kadının yanağını okşarken dudağına uzanıp öperken eylemde karşılık verdi. Uzun bir öpüşmenin ardından eylem geri çekilirken gülümsedi. "Uyumak istiyorum." Kadının cümlesi ile Fethi anlayışla kafasını sallarken alnından öptü. "Güzelce uyu, rüyanda beni gör." Eylem kocaman gülümserken Fethi kapının kilidini açıp odadan çıktı. Etrafı kontrol ettikten sonra kendi odasına doğru yürürken koridorun sonunda kendisini izleyen annesinden habersizdi. Semiha bahçede gördüklerinin şokunu hala atlatamamışken uzunca eylemin odasının kapısına bakakaldı.
Genç kadın geniş salonun kapısından içeri girip masaya doğru ilerlerken hafifçe gülümsedi. "Günaydın." Mırıldanmasıyla Fethiye bir bakış atıp masadaki boş sandalyeye otururken tüm gözler ondaydı. "Uyunamamışım, geciktim biraz." Ayfer eylemi süzerken sıkıntılı bir nefes verdi. "Gece uyuyamadın galiba!" Semiha'nın ima dolu cümlesi ile eylem bakışlarını ona yöneltirken ne diyeceğini bilemiyordu. "Yok uyudum." Semiha hafifçe gülümsedi. "Güzel uyuyamadın o zaman, rahat ettiremedik mi seni acaba?" Semiha'nın cümleleri ile eylem gerilirken elindeki çatalı stresten sıktı. "Yok rahattım Semiha hanım, ilginiz için teşekkürler." Semiha samimiyetsiz bir şekilde gülüp kafasını sallarken eylem Fethiye baktı. "Bugün ailecek bi piknik ayarlayalım, şilede veya başka bi yerde." Fethinin konuyu değişmesiyle tüm dikkatler ona döndü. "Ay çok iyi olur sevgilim... hep beraber eğleniriz." Hande'nin heyecanı ile Ayfer gülümsedi. "Aynen, üst üste yaşadığımız olaylardan sonra iyi gelir böyle bi etkinlik." Semiha'nın cümlesini herkes kafası ile onaylarken Fethi güldü. "Tamam ben güzel bi yer seçicem, birkaç saate hazır olun çıkarız. Anne hizmetlilere söylersin etleri falan ayarlasınlar!" Semiha kafasını sallarken Fethi masadan kalktı. "Nereye oğlum?" Fethi çayı kafasını dikerken salonun kapısına doğru ilerledi. "Ailemle vakit geçirmeden önce işlerim halledeyim, maillerime bakayım birde birkaç telefon görüşmem var." Semiha gülüp kafasını sallarken Fethi eyleme bir bakış atıp salondan çıktı. Hande de masadan "İzninizle!" diye mırıldanıp kalkarken Fethinin arkasından gitti. Genç adam çalışma odasına girip masaya oturmasıyla kapının açılması bir oldu. "Noldu Hande?" Hande omzunu silkip masanın üstüne oturdu. "Hiiçç, sadece bu piknik fikri nerden çıktı merak ettim." Fethi omzunu silkti. "Hepimiz çok yıprandık, kafa dağıtmak iyi gelir dedim, o kadar." Hande gülüp kafasını salladı. "Çok iyi düşünmüşsün sevgilim!" diyip adamın yanağından öperken Fethi gerildi. "Hande izin verirsen biraz çalışayım!" Hande kafasını sallayıp odadan çıkarken Fethi sıkıntılı bir nefes verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize