Genç adam feci bir baş ağrısıyla gözlerini açmaya çalışırken yatakta kıpırdandı. Dün akşamdan parça parça sahneler hatırlamasıyla yanında çıplak yatan kadına bakarken ağzından küçük bir küfür firar etti. "Nasıl yaptım bunu?" Mırıldanmasıyla Hande gözlerini açarken gülümsedi. "Günaydın sevgilim." Hande yatakta doğrulup çarşafı göğüslerine çekerken gülümseyerek adama baktı. "Dün gece çok güzeldi." Mırıldanmasıyla adamın yanağından öperken Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. Ayağa kalkıp boxerını giyerken Hande onu izliyordu. "Duş alıp çıkmam lazım hemen." Hande kafasını sallarken adamın banyoya girmesiyle ayağa kalktı. Hızla iç çamaşırlarını giyerken elini karnına götürüp okşadı. "Sen benim uğurumsun, bize iyi geleceksin." Mırıldanmasıyla karnını okşsmaya devam ederken telefonunun çalmasıyla çantasını aldı. İçindeki ilacı görüp duraksarken dün gece Fethinin içkisine koyduğu anlar aklına geldi. Bir anlık düşüncelere dalarken telefonunun çalmasıyla daldığı yerden çıktı. Aslanın aradığını görmesiyle sıkıntılı bir nefes verirken şimdilik açmamayı tercih etti.Genç adam bornozlu bi şekilde banyodan çıkarken berjerde oturmuş dışarıyı seyreden kadını görmesiyle gözlerini devirdi. "Bir an çıkmıcaksın sandım." Hande gülümseyip berjerden kalkarken Fethi kadının üstünde kendi gömleğini görmesiyle kaşlarını çattı. "Dünkü kıyafetlerimi giymek istemedim." diyince Fethi yere saçılmış kıyafetlere bakıp içini çekti. "Herkes uyanmış sesler geliyor, hizmetliye odamdan kıyafet getirmesini istedim, şimdi kimse görmesin beni. Dün gece özel bir şey yaşadığımızı anlarlarsa utanırım." Hande son cümlesiyle kızarırken Fethi başımı tuttu. "Hayatım niye konuşmuyorsun uyandığından beri? Pişman mı oldun yoksa?" Fethi ne diyeceğini bilemezken bakışlarını handeden kaçırdı. "Ben bilmiyorum, hatırlamıyorum pek neler olduğunu." Hande güldü. "Sarhoştun biraz, hatırlamaman normal, ama ben değildim. Her bi ayrıntısına kadar hatırlıyorum... çok güzeldi..." Hande konuştukça Fethinin gözleri dolmaya başlıyordu. "İstedim yani?" diyip beklentili gözlerle kadına baktı. "Sen istemesen nasıl olacaktı ki?" diyip adamın bornozunun yakasından kendine çekerken yavaşça dudağına uzandı. Kapının tıkaltılıp açılmasıyla Fethi hızla geri çekildi. Eylemi görmesiyle yutkunurken Hande hafifçe gülümsedi. "Ablacım? Günaydın." Eylem yere dağılmış kıyafetlere baktıktan sonra bakışlarını Fethinin gömleğini giyen Hande de gezdirirken elini yumruk yaptı. Fethinin bornozlu hali gözünden kaçmazken zorlukla gülümseye çalıştı. "Gü- günaydın.." Sesinin titremesi ile Fethi gözlerini kapatıp arkasını döndü. "Ben rahatsız ettim galiba kusura bakmayın." diyip kapıyı sertçe kapatırken hızla ordan uzaklaştı. "Ay ablam anladı galiba." Fethi içinden küfür ederken hızla dolabını açtı. Giymek için bir şeyler ararken Hande adamın sinirli haline bakıp göz devirdi.
"Yok yok yok, ben böyle bir şey yapmış olamam... hayır imkansız bu!" Fethi çalışma odasında boydan boya volta atarken Ateş koltukta oturmuş onu izliyordu. "Oğlum bi dur, başım döndü seni izlemekten!" Fethi adamı takmadan yürümeye devam etti. "Hiç mi bir şey hatırlamıyorsun?" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Bir şeyler konuştuk onu hatırlıyorum, devamı yok..." Ateş sıkıntılı bir nefes verdi. "Hatırlasam ne olacak o rezil geceyi? Allahım ben nasıl yaptım bunu? Eylemde gördü odanın o halini Allah kahretsin!" Fethi koltuğa oturup elini saçına daldırdı. "Dur oğlum yazıp çizme hemen, anlamamıştır belki." Fethi kafasını sağa sola salladı. "Kim olsa anlardı odanın o halinden sonra, kıyafetler yerdeydi, Hande benim gömleğimi giymişti." Ateş tek kaşını kaldırdı. "Benim bildiğim eylem eğer anlasaydı şuan senin yakana yapışmıştı." Fethi akan gözyaşını sildi. "İki hafta önce olsaydı bu olay belki.. benden tamamen vazgeçmiş olabilir." Fethinin cümlesiyle birlikte ağlaması şiddetlenirken Ateş sıkıntılı bir nefes verdi.
Eylem evin terasında deniz manzarasını izlerken bakışlarını kendisini izleyen arkadaşına yöneltti. "Çok mu dağınıktı oda?" Eylem belli belirsiz kafasını salladı. "Hande'nin üstünde Fethinin gömleği mi vardı gerçekten?" Eylem gözlerini devirip arkadaşına döndü. Eda kendi kendine düşünürken birden güldü. "Yok canım handeyle sevişecek hali yok ya?" Eda'nın cümlesi ile eylem gözlerini büyütüp etrafa baktı. "Ya kızım sessiz olsana bu evin her yerinden biri çıkıyor!" Eda ağzına fermuar çekerken hizmetlinin terasa girmesi ile eylem hafifçe öksürüp arkadaşını uyardı. "Kahveleriniz geldi eylem hanım." Eylem gülümseyip kafasını sallarken "Teşekkürler." diye mırıldandı. Hizmetlinin terastan çıkmasıyla Eda arkadaşına baktı. "Birlikte olmuş olamazlar demi?" Eylem kafasını sağa sola salladı. "Sanmıyorum! Fethi bana bunu yapmaz, bi açıklaması vardır illaki. Hem dön gece çok sarhoştu eve gelince direkt yatmıştır o." Eda kafasını salladı. "Doğru, Fethi yapmaz böyle bir şey." Eda aklıma gelen düşünce ile tek kaşını kaldırırken eylem onu izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize