Genç kadın duvara yaslanmış koridorda volta atan adamı izlerken sıkıntılı bir nefes verdi. "Ateş dur artık." Ateş eylemin karşısına geçip durdu. "Hayatta dilemez." Ateşin cümlesi ile eylem gözlerini devirdi. "İyi kalsın o zaman nezarethanede.. ailelerde duysun, işler dahada büyüsün." Ateş sıkıntılı bir nefes verdi. "Ailelerin duyması hiç iyi olmaz ama Fethi bu tanıyorsun çok iyi... sen bile ikna edemezsin." Eylem saçlarını geriye attı. "Dilemesi lazım... ya benim yüzümden aslanla yumruk yumruğa kavga ettiği bi duyulsa nasıl açıklarız?" Ateş kaşını kaldırdı. "İnan hiç bilmiyorum eylem." Eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Benim fethiyi görmem lazım, konuşucam." Ateş kafasını sağa sola salladı. "Göremiyoruz maalesef, Aslan efendi görüş yasağı koydurmuş." Eylem gözlerini devirdi. "Avukatların böyle yetkileri var mı ya? Bilsem daha önceden avukat olurdum." Ateş gülerken etrafa baktı. "Sen bi dur, ben ayarlamaya çalışıcam." Eylem kafasını sallarken Ateş gitti.Genç kadın yavaş adımlarla demir parmaklıkların arkasından yürürken Fethi kadını görmesiyle hemen ayağa kalktı. "Eylem sen nasıl girdin buraya?" Eylem omzunu silkti. "Nasılsın?" Fethi güldü. "Ben iyiyim, sen nasıl geldin? Görüş yasağım varmış." Eylem güldü. "Ateşin bi tanıdığı varmış polis, çok kısa bi süre izin verdi zaten, birazdan gidicem." Fethi kafasını sallarken eylem ellerini parmaklığa koydu. "Fethi özür di..." Fethi eli ile eylemin cümlesini kesti. "Lütfen sus, sadece seni izlemek istiyorum." Eylem hafiften gülümserken uzunca birbirlerine baktılar. Fethi kadının parmaklıktaki elini tutarken eylem gülümsemesini büyüttü. "Temas yok!" Görevli memurun bağırması ile eylem elini geri çekerken Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Biraz olsun seni izlemek iyi geldi." Eylem buruk bi şekilde gülümsedi. "Fethi çıkman için ne yapman gerektiğini biliyorsun, lütfen bu iş uzamasın." Fethinin yüzündeki gülümseme silinirken kafasını sağa sola salladı. "Eylem sen bana bırak, ben kendi yöntemlerimle halledicem." Eylem gözlerini devirdi. "Gördük Fethi senin yöntemlerini, hep bi şiddet!" Fethi omzunu silkti. "İnsanlar ondan anlıyorsa ben napiyim." Eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Görüş süresi bitti." Memurun cümlesi ile eylem kafasını sallarken adama döndü. "Biraz mantıklı ol ve benim dediğimi yap, lütfen." Fethi kafasını sallarken eylem yavaşça çıkışa doğru yürüdü. "Eylem." Fethinin seslenmesi ile eylem dönüp ona baktı. "Noldu?" Fethi kocaman güldü. "Hiç.. sadece bakmak istedim." Eylem gülümserken kafasını yana eğip adama baktı. "Hiç gidesim yok." Mırıldanması ile Fethi tek kaşını kaldırdı. "Ne dedin?" Eylem ciddileşmiş gözünü büyüttü. "Hiç bir şey, sana demedim." diyip hızla çıkışa gitti. Fethi arkasından bakıp gülümserken "Duydum." diye mırıldandı.
Genç kadın telefonun çalmasıyla yatağında kıpırdanırken gözlerini zorlukla açıp etrafa baktı. Yatağın başındaki sehpadan telefonunu alırken gördüğü numarayla kaşlarını kaldırdı. "Allah Allah kim bu ya?" Mırıldanmasıyla birlikte yatakta doğrularken hafifçe öksürüp telefonu açtı. "Eylem.. bir an açmıcaksın sandım." Fethinin sesini duymasıyla eylemin içini huzur kaplarken gülümsedi. "Uyuyordum... sen naptın çıkabildin mi?" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Hayır hala içerdeydim." Eylem gözlerini devirdi. "Eee nasıl aradın beni?" "Memur beyden rica ettim birkaç dakikalığına izin verdi." Eylem güldü. "Sende beni mi aradın?" Fethi de güldü. "Başka kimi arayacaktım? Aklın bende kalmıştı." Eylem kahkaha attı. "Hayır sende kalmamıştı, mışıl mışıl uyuyordum." Fethi gülümsemesini büyüttü. "Peki öyle olsun... kapatmam lazım benim." Eylem kafasını sallarken "görüşürüz." diye mırıldandı.
Eylem boş boş aynaya bakıp sırıtırken kardeşinin odaya dalması ile gülümsemesi silindi. "Of abla ya Fethiye ulaşamıyorum dün geceden beri." Eylem Hande'nin cümlesi ile gerilirken ona doğru döndü. "Ya düğün tarihi alıcaz, mekan araştırıcaz falan ortalıkta yok." Eylem saçını kaşırken ayağa kalkıp dolabını açtı. "Asya'ya sorsaydın?" Hande gözlerini devirdi. "Aradım...Dün gece gelmemiş eve." Eylem dudağını ısırırken dolabındakı elbiselere bakıyordu. "Ateşi arasaydın o zaman." "Defalarca aradım, açmıyor... kafayı yicem!" Eylem sıkıntılı bir nefes verirken kardeşinin yanına oturdu. "Hande sıkma canını, Fethi bu. Kaybolur arada sonra bi bakmışsın çıkmış gelmiş. Alış buna." Hande dudaklarını büzüp kafasını sallarken odadan çıktı. Eylem kardeşinin arkasından bakıp sıkıntılı bir nefes verirken aklında bi ton düşünce vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize