Genç adam sıkıntılı bir nefes verirken kolundaki saate baktı. "Olum ateş beni mi kandırdın yoksa..?" Mırıldanmasıyla uçağın hareket etmesi bir olurken ağzından küçük bir küfür firar etti. Yanındaki boş koltuğa bakıp "Gelmeyecek heralde..!" diye mırıldandı. Kemerini açıp ayağa birden kalkmasıyla burun buruna geldiği kadınla nefesinin kesildiğini hissedebiliyordu. "Fethi..!" Kadının mırıldanması ile fethi gülümserken "Eylem..!" diye mırıldandı. "Ne işin var burda..?" Fethi kaşlarını havalandırırken "Asıl senin ne işin var burda..?" diye sordu. Eylem gözlerini devirdi. "Benim bir iş görüşmem var..!" Fethi kafasını sallarken "Benimde..!" diye mırıldandı. "Fethi sen beni takip etmiyorsun değil mi..?" Eylem kaşlarını havalandırırken hala dip sine durduklarının farkında bile değildi. "Saçmalama eylem... dünya senin etrafında dönmüyor... sadece iş görüşmem var dedim..!" Fethinin cümlesi ile eylem sinirlendiğini hissederken konuşmak için ağzını açtı. "Lütfen yerinize geçer misiniz..? Uçuş için hazırlanıyoruz..!" Hostesin konuşması ile eylem kafasını sallarken fethiyi itip yerine geçti. Hızlıca kemerini takarken kafasını pencereye doğru yasladı. Fethi de oturup kemerini takarken özenle ve gülerek kadını incelemeye başladı.
Genç kadın taksiden inip bavulunu da alırken karşısındaki otele baktı. Yavaş adımlarla otele doğru ilerlerken arkasından duyduğu adım sesi ile duraksadı. "Yok artık..!" Genç adam yavaş yavaş eyleme yaklaşırken konuşmaya başladı. "Bencede yok artık, aynı uçaktan sonra aynı otel..!" Eylem gözlerini devirirken otele doğru tekrar yürümeye başladı. Fethi kolundan tutup tekrar durdururken sıkıntılı bir nefes verdi. "Eylem ne oldu sana..? O günden sonra hiç konuşmadık, telefonlarıma da cevap vermedin..!" Eylem saçlarını geriye atarken sıkıntılı bir nefes verdi. "Fethi çünkü... yani artık konuşmamızı, görüşmemizi gerektirecek bir durum yok..! Birbirimizi yıllardır tanımamıza rağmen birden bire görüşmeye konuşmaya başladık... olaylar böyle gelişti çünkü... artık görüşmemizin bir anlamı yok..!" Fethi fark etmeden elini yumruk yaparken dudaklarını birbirine bastırdı. "Eylem yıllarca tanışmamıza rağmen birden bire konuşmaya, görüşmeye başlamamız sence normal mi..? En azından arkadaş olamaz mıyız..?" Eylem kafasını sağa sola sallarken dolan gözlerini kırpıştırdı. "Olamayız fethi... Zorlama..!" Eylem cümlesini söyledikten sonra otele girerken fethi arkasından bakakaldı.
Genç kadın kafasını okuduğu kitaptan kaldırıp pencereden manzaraya bakarken kapının çalması ile ayağa kalktı. Hızlı adımlarla kapıyı açarken görevliye ve elindeki kahveye baktı. "Ben kahve siparişi verdiğimi hatırlamıyorum..!" Görevli gülümserken "Karşı komşunuzun ikramı..?" Eylem bakışlarını karşı kapıya yöneltirken hafifçe güldü. "Tamam teşekkürler..!" Eylem kapıyı kapatıp masaya doğru ilerlerken kahveye bakıp gülümsedi. "Ne yapmaya çalışıyorsun fethi..?" Kendi kendine mırıldanması ile kapının çalması bir olurken kahveyi bırakıp hızla ilerledi. Kapıyı açmasıyla Fethiyi görünce tebessüm etti. "Beğendin mi kahveni..! Sana özel sipariş ettim..!" Eylem kocaman gülümserken kafasını sağa sola salladı. "Daha içmedim..!" diyip fethinin elindeki kahveye baktı. "Belki beraber içmek istersin..?" Fethinin sorusu ile eylem kafasını salladı. "Olur..!" diye mırıldanıp kapıyı sonuna kadar açıp içeri işaret etti. Genç adam büyük bir memnuniyetle içeri girerken pencereden manzaraya bakan tekli berjere oturdu. Eylem de kahvesini alıp karşısındaki berjere otururken elindeki kahveyi işaret etti. "Sütlü ve şekerli kahve içtiğimi nerden biliyorsun..?" Fethi gülerken "Tahmin ettim..!" diye mırıldandı. "İlk başta aynı uçak, yan yana koltuklar, sonra aynı otel ve karşı karşıya odalar... Bunlar bana çok tesadüf gelmiyor fethi..!" Fethi kahkaha atarken "Bana da tesadüf gelmiyor... beni mi takip ediyorsun..?" diye sordu. Eylem gözlerini devirirken kahvesinden küçük bir yudum aldı. "Su gibi fransızcan var, Türk oteline gelmen bence biraz saçma... benim için gayet normal, fransızcam senin kadar iyi değil maalesef..!" Eylem kafasını sallayıp elindeki kahveyi önündeki sehpaya bıraktı. "Türkiye'deki arkadaşımın oteli... Ben hep bu otele gelirim..!" Fethi gülerken "Bende gelirim artık..!" diye mırıldandı. Fethi karşı masadaki çizimlere bakarken kaşlarını havalandırdı. "Görüşmen yarın mı..?" Eylem kafasını sallarken "Evet..!" diye mırıldandı. "İyi, saat geç oldu... ben seni rahatsız etmeyeyim..!" Eylem gülümserken ikisi de ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize