Genç kadın masadaki şaraba bakarken adam da onu yüzünü eline yaslamış onu izliyordu. "İçmicem, çok içtim bu gece..!" Kadının cümlesi ile fethi kafasını sallarken masanın üzerindeki elini tutup kocaman öptü. "Ben artık gitsem iyi olacak, saat gel olmuş..!" Fethi kolundaki saate bakıp sıkıntılı bir nefes verdi. "Keşke hiç gitmesen..!" Eylem adamın bu haline gülümseyip yanına yaklaştı. "Keşke..!" diye mırıldanıp dudağına kısa bir öpücük kondurdu. Fethi kadının hareketi ile gülümserken belinden tutup kendine doğru çekti. Dudağına uzanırken eylem geri çekildi. "Fethi dur, başlarsak duramayız..!" Fethi omzunu silkerken bakışlarını tekrar kadının dudağına yöneltti. "Durmayalım zaten..!" Eylem gülümseyip ayağa kalkarken etrafa baktı. "İçeriden çantamı alayım..!" Fethi kafasını sallarken eylem tekneye girdi. Çantasını alırken gördüğü gitarla duraksadı. Gitarın teline bağlı olan bilekliği dikkatlice incelerken fethinin seslenmesi ile hızla geri çekilip dışarı çıktı. "Gel bırakayım seni..!" Eylem kafasını sağa sola sallarken fethiyi oturturdu. "Hayatta olmaz, bu şekilde araba kullandırtmam sana... taksiyle giderim ben..!" Fethi biraz düşündükten sonra kafasını sallarken tekrar ayağa kalktı. "Tamam bari durağa kadar bırakayım..!" Eylem kafasını sallarken ikisi de tekneden indi. Fethi kadının omzuna kolunu atıp okşarken yavaş adımlarla yürüyorlardı.Genç adam kadını taksiye bindirdikten sonra teknesine dönerken gördüğü manzara ile gözlerini devirdi. "Ben sana etrafımda dolanma demekten yoruldum ama sen yorulmadın..!" Leyla buruk bir şekilde gülümserken ayağa kalktı. "Bizi mi izliyordun hayırdır..?" Leyla belli belirsiz kafasını salladı. "Onu nasıl öptüğünü gördüm..!" Leyla akan gözyaşını hızla silerken fethi gözlerini devirdi. "Bak Leyla, beni izlemeyi, etrafımda dolanmayı kes yoksa daha çok ağlarsın..!" Leyla hem ağlayıp hem kafasını sallarken burnunu çekti. "Haklısın galiba..!" Fethi gülümseyip kafasını sallarken geri çekilip limanı gösterdi. "Şimdi gidersen uyuyacağım..!" Leyla hiçbir şey demeden tekneden inerken fethi de güverteye doğru ilerleyip uzandı. Duyduğu adım sesi ile gözlerini devirirken "Ne var Leyla..?" diye mırıldandı. Ateşi görmesiyle gülümserken uzandığı yerden doğruldu. "Sen miydin..? Gelsene..!" Ateş fethinin yanına uzanıp denize bakarken kravatını çıkardı. "Leyla'yı gördüm, ağlıyordu..!" Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Konuşmak için gelmiş..!" Ateş kafasını salladı. "Seni mi istiyor..?" Ateşin cümlesi fethi belli belirsiz kafasını sallarken ateş gülümsedi. "Eylemi bile bile mi..?" Fethi sıkıntılı bir nefes verip ayağa kalktı. "Bunun muhabbeti bile canımı sıkıyor, ben eve gidiyorum..!" Ateş kafasını sallayıp fethinin sırtını sıvazladı.
Genç kadın dün gece çekilen fotoğrafları tek tek incelerken yüzünde hafif bir tebessüm vardı. Adamı en ince ayrıntısına kadar incelerken yüzündeki gülümseme büyüdü. Diğer fotoğrafa geçmesiyle leylayı görürken kaşlarını havalandırdı. Dikkatle kadını incelerken gördüğü detayla ellerinin titremesine engel olamadı. Dolan gözlerini kırpıştırırken fotoğrafı zoomladı. Sıkıntılı bir nefes verip ayağa kalkarken volta atmaya başladı. Telefonu tekrar eline alıp Leyla'yı ararken tekrar yerine oturdu. "Selam ne yapıyorsun..?" Eylem sesinin titremesine engel olamazken bir yandan da dizini hareket ettiriyordu. "Vaktin varsa buluşalım mı..?" Kısa bir telefon konuşmasından sonra eylem telefonu kapatırken sıkıntılı bir nefes verdi. Çantasını alıp atölyeden çıkarken kapısının önündeki arabaya binip sürmeye başladı. Yaklaşık 20 dakika içinde kafeye gelirken hızla arabasından inip mekana girdi. Boş olan masalardan birisine otururken kolundan saate baktı. Dizinin titremesine engel olamazken saçlarını geriye attı. Uzaktan gelen Leyla'yı görmesiyle yüz hatları gerginleşirken sahte bir gülümseme attı. "Hoşgeldin..!" Selamlaştıktan sonra Leyla otururken kocaman gülümsedi. "Beni çağırdığına şaşırdım...iyi anlaşıyoruz ve bu iyi bir şey ..!" Eylem gülümseyip Kafasını sallarken garsonun gelmesi ile menüye baktı. İkisi de kahve sipariş ederken eylem hala çok gergindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize