Genç kadın koşarak acil kapısından içeri girerken danışmaya doğru ilerledi. "Fethi Kulaksız." Adamın ismini söylemesiyle çalışan karşısındaki ekrana bakarken eylem geçen her bir saniye ile kalbinin daha fazla sıkıştığını hissedebiliyordu. "Biraz önce ameliyata alınmış... vücudunda birinci derece yanıklar mevcut, şuanlık hayati bi durumu yok. ameliyattan sonra doktorumuz size tam bilgiyi verecektir." Eylem biraz rahatlamışcasına kafasını sallarken Hande ve anneside içeri girdi. "Ameliyattaymış." Hande kafasını sallarken eylem ameliyathaneye doğru ilerledi. Kapıda bekleyen babasını görmesiyle koşup sarılırken Hande de arkadan sarıldı. "Babacım nasıl oldu bu? İyi mi ikiside?" Raşit kafasını sallarken sıkıntılı bir nefes verdi. "Fethi ile ateş inşaatın içindeydi. Benle selim dışarıda yaralılar ile ilgileniyorduk... Onlarda ihmal mi yoksa şantaj mı diye boruları kontrol ederken bi patlama daha oldu. İkisinde de yanıklar var, doktor hayatı tehdit eden bi durum olmadığını söyledi ama geldiğimizden beri ameliyattalar." Babasının cümleleri ile eylem yeniden ağlamaya başlarken Asya selim bey ve Semiha hanımda gelmişti. Ayfer ve Semiha hanım hemen sarılırken Asya da eylemin yanına gitti. "Eylem abla iyiler mi?" Eylem belli belirsiz kafasını sallarken doktorun çıkması ile hepsini ona doğru yöneldi. "İkisininde durumu gayet iyi... soluk boruları hasar görmüştü ama hallettik... birkaç saat takip amaçlı yoğun bakımda tutucaz daha sonra duruma göre odaya almayı düşünüyoruz." Herkes rahat bi nefes verirken eylemin yüzünde huzurlu bir gülümseme oluştu.Yaklaşık 5-6 saat sonunda ikiside odaya alınırken doktor herkesim tek tek girmesine izin vermişti. İlk olarak Semiha hanım ve selim bey içeri girerken Hande stresli bi şekilde sırasının gelmesini bekliyordu. "Offf nişanlım o benim, bende girmeliydim." Hande'nin cümlesi ile eylem gözlerini devirirken sıranın hiçbir zaman kendisine gelmeyeceğini biliyordu. Birkaç dakikanın sonunda Semiha hanım ve selim bey odadan çıkarken Hande heyecanla ayağa kalktı. "Nasıl durumu iyi mi?" Eylemin sorusu ile Semiha kafasını salladı. "Gayet iyi, sadece biraz yorgun." Hande odaya doğru ilerlerken Semiha kolundan tuttu. "Kızım kimseyi istemiyor, hiç hali yokmuş... uyuyacakmış zaten." Hande'nin yüzündeki gülümseme silinirken "Benide mi istemiyor?" diye mırıldandı. Semiha kafasını salladı. "Zaten yarın sabaha taburcu oluyor, evde görürsünüz dedi." Hande sıkıntılı bir nefes verip kafasını sallarken eylem içeri girmenin yollarını düşünüyordu. Uzun koridordan koşarak gelen kadına herkes kafasını çevirip bakarken Asya ağlamaktan kırmızı olmuş gözlerini devirdi. "Ateş nerde iyi mi?" Eda'nın telaşla sorduğu soru ile eylem sarıldı. "İyi merak etme, az önce yanındaydım." Asya'nın cümlesi ile Eda gözyaşlarını silip Asya'ya baktı. "Bende görmek istiyorum hangi oda?" Eylem eliyle ateşin odasını işaret ederken Eda hızla girdi.
"Sevgilim.." Ateş gördüğü kadınla zorlukla gülümserken Eda hemen yatağın kenarına oturup adamın suratına baktı. "İyi misin?" Ateş belli belirsiz kafasını sallarken Eda elini tuttu. "Eylem arar aramaz geldim, çok korktum Ateş çok." Ateş zorlukla kendini öne doğru atarken kadının yanağından öptü. "Korkma sevgilim, iyiyim." Eda gözündeki yaşları bir bir silerken ateşin elini sıkıca tuttu. Kapının tıklanmasıyla ikiside bakışlarını çevirirken eylem içeri girdi. Eda hafifçe gülümserken "Fethi nasıl?" diye sordu. Eylem dolan gözlerini kırpıştırdı. "İyimiş.. ben daha göremedim." Eda ayağa kalkıp arkadaşının sırtını sıvazladı. "Sen ne güzel gördün sevdiğin adamı, endişelerin gitti... ben yanına dahi gidemedim." Eylem gözünden yaşlar birer birer süzülürken Eda sarıldı. "Çok korktum Eda bir şey olacak diye!" Eda arkadaşını onaylarcasına başını sallarken Ateş onları izliyordu. "Ben Hande'yi oyalarım sen gir içeri." Eylem kafasını sağa sola salladı. "Hande kapının önünden ayrılmıyor, ayrıca Semiha hanım ve selim beyde var... içeri ne nedenle giricem ki?" Eda sıkıntılı bir nefes verirken düşünmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize