33. Bölüm 'Veda'

1.1K 56 24
                                    



"Bir gün seninle bir gelinlik mağazasında karşılaşacağımız hiç aklıma gelmezdi!" Emre'nin cümlesi ile fethi histerik bir şekilde güldü. "Tesadüf işte!" Fethi'nin mırıldanması ile Emre eyleme dönüp "Öyle olmalı!" dedi. "Hazırlıklara başlamışsınız!" Emre gülerken eylemin belinden kavradı. "Biliyorsun vakit az, eylem'in de burda olduğunu duyunca bende geleyim dedim, belki bir tane beğenir, alırız!" Eylem hafifçe öksürürken sıkıntılı bir nefes verdi. "Dedim ya beğenmedim diye!" Emre kafasını sallarken Canan'ın üstündeki gelinliğe baktı. Eylem de büyük bir dikkatle Canan'ı incelerken fethi de onun tepkisini izliyordu. "Çok yakışmış demi? Siz ne düşünüyorsunuz?" Fethi'nin sorusu ile eylem daha da sinirlendiğini fark ederken elini sıktı. "Bence de çok hoş. Sence eylem?" Eylem Emre'nin elini belinden ayırırken kadına yaklaştı. "Bence üstünde çok kaba durmuş, şuralarından dört beş kilo versen daha iyi durabilir!" diyip kadının karnını işaret ederken Canan gözlerini devirdi. "Ben çok beğendim canım, kendini aynada görmek ister misin? Canan kafasını sallarken Fethi'nin uzattığı eli tuttu. Aynaya doğru ilerlerken eylemin duağa basmasıyla duak yere düşerken Canan sıkıntılı bir nefes verdi. "Yanlışlıkla oldu, pardon!" Eylem'in cümlesi ile fethi gülmemek için kendini zor tutarken Canan'a baktı. Canan aynanın karşısına geçip kendisini incelerken eylem de ona bakıyordu.

   Mağazadan çıktıklarında fethi Canan'ın elini tuttu. "Beğenmediğine emin misin bence çok hoştu!" Canan omzunu silkti. "Güzeldi ama eylem haklı, üstümde güzel durmadı!" Eylem gülümseyip kafasını salladı. "O zaman başka yerden bakarız, sen nerden beğenirsen ordan alırız!" Canan belli belirsiz kafasını salladı. "Eee ne yapıyorsunuz? Benim akşama kadar biraz işlerim var, sonra beraber akşam yemeği yeriz!" Emre'nin cümlesi ile hepsi kafasını salladı. "Benim de avm de birkaç işim var, Canan işin yoksa sende gelir misin benimle?" Canan fethi'ye bir bakış atarken kafasını salladı. "Olur!" diye mırıldanırken eylem arabasını işaret etti. "Taksiye gerek yok, arabayla gideriz!" Canan fethi'nin elini bırakıp arabaya doğru ilerledi. "Hadi akşam görüşürüz beyler!" Fethi kafasını sallarken Emre'ye bir bakış attı.

   "Beni kandırdın, evet demeyeceğiz demiştik ama sen gidip gelinlik baktın!" Eylem'in cümlesi ile Canan sıkıntılı bir nefes verdi. "Eylem fethi ayarlamış her şeyi, benim haberim yoktu!" Eylem gözlerini devirdi. "İnat edebilirdin, gitmeyebilirdin ama gittin işte!" Canan kafasını okşadı. "Çok ısrar etti ne yapayım? Hem kusura bakma da sende Emre ile ordaydın! Hani sende evlenmekten vazgeçmiştin?" Eylem bir anlığına dönüp Canan'a baktı. "Benim durumlar biraz karışık!" diye mırıldanırken Canan güldü. "Vallahi benimki de karışık!" Eylem de güldü. "Benim bu karışıklığı çözmem lazım, böyle olmuyor!" Canan kafasını salladı. "Bir önerin var mı?" diye sorunca eylem kafasını sağa sola salladı. "Aslında var, ben kışın evlenmek istemiyorum dicem, hayalim hep yaz gelini olmaktı felan dicem!" Canan kocaman güldü. "Bence çok iyi fikir!" Eylem kafasını salladı. "Tamam ben akşam yemeğinden önce konuşucam emreyle!" Canan gülümserken "Bende!" diye mırıldandı.

   "Emre ben kır düğünü istiyorum!" Genç adam duyduğu cümle ile kaşlarını havalandırırken "Kır düğünü!" diye mırıldandı. "Yani çocukluğumdan beri hep kır düğünü hayal ederdim, böyle çimenlerin çiçeklerin arasında, tahta masalar, renkli ampuller felan, çok hoş olmaz mı?" Emre gülümsedi. "Olur tabi,neden olmasın!" Eylem güldü. "Ama kır düğünü için biraz beklememiz lazım!" Emre kaşlarını çattı. "Yok canım niye bekleyelim? Artık böyle organizasyon şirketleri felan var! Onlarla anlaşırız hallederler!" Eylem camdan dışarı baktı. "Ama hava soğuk, üşürüz." Emre de dışarı baktı. "Eee canım artık ısıtıcılar felan var onlarla hallediyorlar." Eylem kafasını salladı. "Ee yağmur yağar, ıslanırız o zaman." Emre güldü. "O zaman da çadır kuruyorlar hemde çok güzel oluyor. Ya sen takma böyle şeyleri kafana, ben anlaşıcam, hallederler!" Genç kadın kafasını sallayıp sıkıntılı bir nefes verdi. "Ayrıca bunları bu sabah sipariş ettim, bak şu davetiye örneklerine, seç bir tane!" Eylem önündeki dosyayı açıp tek tek davetiyelere bakarken aklından bin bir türlü düşünce geçiyordu. "Seçemiyorum, sonra baksam olur mu?" Emre kafasını salladı. "Olur, yarına kadar vaktimiz var. Kapının çalmasıyla Emre "Gir!" diye mırıldandı. "Emre bey istediğiniz kataloglar geldi!" Emre kocaman gülüp elini uzatırken sekreterin uzattığı katalogları aldı. "Bu arada tebrik ederim eylem hanım, mutluluklar!" Eylem sekretere zoraki bir şekilde gülümserken "Teşekkürler!" diye mırıldandı. "Bunlar ne Emre?" Emre masadaki dergilere bir bir bakarken konuşmaya başladı. "Balayımız için bazı otellerden tanıtım föyü istedim. Ayrıca düğün organizasyonu için görüştüğüm şirketlerin dosyaları ve referansları. Bir de geçen gün sana bahsettiğim modacıdan birkaç gelinlik modeli istedim!" Eylem masadaki dosyalarsa bakıp gözlerini büyütürken Emre elini tuttu. "Artık bu gece uykusuz kalıp bunları seçmen lazım, zaman daralıyor!" Eylem belli belirsiz kafasını sallayıp dosyalara bakarken elini emreden çekti.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin