Adamın seslenmesiyle genç kadın dururken gözyaşlarını sildi. Adam hızlı adımlarla kadına doğru ilerlerken eylem derin bir nefes alıp arkasına döndü. Adamla burun buruna gelmesiyle nefesi kesilirken bir adım geri çekildi. "Tebrik ederim, umarım bu seferde nişan atmazsınız." Eylemin acı dolu sözleri ile Fethinin gözleri dolmaya başlamıştı. "Bu sefer eminim, bu yüzük asla çıkmayacak." diyip parmağındaki yüzüğü göstermesiyle eylemin gözünden yaşlar süzülmeye başlamıştı. "Tek bir şeyi merak ediyorum. Ne oldu Fethi? Bir anda bu kadar sert kararlar vermeye başladın... ya sen değil miydin hadi gel el ele tutuşup herkesin karşısına çıkalım diyen.. kaçalım diyen... tüm gemileri yakalım diyen sen değil miydin? Ne oldu birden?" Fethi elini yumruk yaparken bakışlarını kaçırdı. "Benim yüzümden Hande ölebilirdi." Eylem kafasını sağa sola salladı. "Hayır Fethi hayır! Tek neden bu olamaz... sen şuan benim canımı acıtmaya çalışıyorsun ben bunu görebiliyorum... senden vazgeçmem için uğraşıyorsun." Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Yok öyle bir şey, olması gerekenleri yapıyorum ben. Artık hayatımda sadece Hande olacak." Eylem ağlamamak için dudaklarını birbirine bastırırken kafasını salladı. "Peki öyle olsun Fethi Kulaksız! Mutluluklar diliyorum sana." Eylem cümlesini söyledikten sonra arkasına dönüp giderken Fethi elini yumruk yapmış bir şekilde kadının arkasından baktı.Genç kadın sırılsıklam bir şekilde eve girerken hızlı hızlı merdivenlerden çıktı. Annesini görmesiyle göz devirirken hiçbir şey demeden önünden geçti. "Ne bu halin?" Eylem hiç yüzüne bakmadan "yok bir şey." diye mırıldanırken odasına girip kapıyı kitledi. Tuttuğu gözyaşlarını serbest bırakırken montunu ve çantasını yatağına fırlattı. Kafasında Fethinin Hande'ye ettiği evlenme teklifi dönüp dururken yatağın kenarına çöktü. Aklına aylar önceki anısı gelirken gözyaşlarının arasında hafifçe gülümseyerek o ana gitti.
Birkaç Ay Önce
Eylem adamın sırtına güneş kremi sürerken bir yandan da etrafa bakıp duruyordu. "Eylem yeter artık, bakıp durma etrafa." Eylem omzunu silkti. "Ne yapayım tedirgin oluyorum, her an bi yerden çıkıp bizi çekeceklermiş gibi." Fethi gözlerini devirdi. "Eylem ben bu kaçak buluşmalardan çok sıkıldım, artık açıklayalım ailelerimize olsun bitsin." Eylem gözlerini büyütürken "Olmaz." diye mırıldandı. Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Biliyorum yine Hande falan diceksin." Eylem kafasını salladı. "Direkt evlenip çıkalım karşılarına, Hande de zamanla kabullenir." Eylem kahkaha attı. "Biz ve evlenmek mi?" Fethi de onunla beraber güldü. "Ne var yani evlenemez miyiz?" Eylem gülmeye devam ederken kafasını sağa sola salladı. "Eylem benimle evlenir misin?" Eylem büyük bir kahkaha atarken adam son derece ciddi duruyordu. "Fethi sen ciddi misin?" Adam kafasını aşağı yukarı sallarken eylemin gülümsemesi silindi. "Fethi biz bence biz hayatımız boyunca evlenmicez!" Fethi tek kaşını kaldırdı. "Nerden biliyorsun?" Eylem dudağını büzdü. "Bilmem, his sadece." Fethi kadının elini tuttu. "Bak sana şuan burda bi evlenme teklifi ederim, hayatında böyle bir teklif görmezsin." Eylem güldü. "İstediğin kadar et, reddedicem." Fethi düşüşünü kıvıracak güldü. "Görücez onu." diyip arkasını dönerken eylem ona bakıyordu. "Fethi ne yapıyorsun?" Fethi yaptığını şeyi saklamaya çalışırken eylem bakmaya çalışıyordu. "Azıcık bekle göreceksin." Eylem heyecanla beklerken yüzünde hafif bir gülümseme vardı.
Genç adam yavaşça kadına dönerken eylem gülümsedi. "Fethi ne yapıyoruz şuan biz?" Fethi parmağını kadının dudağına dokundururken "şşşşşş" diye mırıldandı. Eylem kafasını sallarken adamın eline baktı. Fethi gazoz kapağından yaptığı yüzüğü tutarken eylem kahkaha attı. "Fethi bu ne ya?" Fethi de kadınla berabere gülerken yüzüğe baktı. "Ne yapayım imkanlar böyle şuan." Eylem kafasını sallarken adamak dinlemeye devam etti. "Eylem... beni biliyorsun pek öyle süslü cümleler kurmayı bilmem... seni hayatımda koyduğum yeri bir bilsen birdaha sensiz yaşayamayacağımı anlardın... günüm sensin, gecem sensin, ömrümde sen olsun istiyorum..." Eylem gülerken bir yandan da gözünden yaşlar süzülüyordu. "Bu anlamsız hayatımı varlığınla anlamlandırır mısın? Benimle evlenir misin?" Eylem akan gözyaşlarını silerken kafasını belli belirsiz salladı. "Evet." diye mırıldanırken adamın dudağına uzandı. İkiside büyük bir tutkuyla öpüştükten sonra geri çekilirken Fethi gazoz kapağını eylemin parmağına taktı. "Bu yüzüğü hayatım boyunca saklıcam." Kadının cümlesi ile Fethi kocaman gülerken tekrar dudağına uzanıp kısa bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize