12. Bölüm 'Deniz'

3.9K 118 17
                                    



Genç kadın büyük bir ilgiyle tuvaline bakarken elindeki fırçayı özenle sürmeye başladı. Tuvali gülümseyerek incelerken önüne gelen saçını geriye atıp boyamaya devam etti. Genç adam atölyenin giriş kapısına yaslanıp kadını izlerken hafifçe tebessüm etti. Eylem kısa bir süre sonra elindeki paleti masaya koyarken gördüğü adamla gülümsedi. "Fethi... Ne yapıyorsun burda..?" Fethi omzunu silerken içeri girdi. "Geçerken uğrayayım dedim..!" Eylem oturduğu tabureden kalkarken adamın arkadaki eline baktı. "Elinde ki ne..?" Fethi kocaman gülümserken eyleme yaklaştı. "Sana bir süprizim var..!" Eylem kaşlarını havalandırırken "Ne süprizi..?" diye mırıldandı. Fethi elini arkadan çıkarıp eyleme doğru uzatırken, eylem gözlerini büyüttü. "Fethi inanmıyorum... canım tablom..!" Mırıldanmasıyla tabloya bakarken birden fethiye sarıldı. "Fethi çok teşekkür ederim..!" Genç adam da fırsattan istifade kadına iyice sarılırken kokusunu da içine çekmeyi ihmal etmedi. Eylem hızla geri çekilirken sertçe fethinin omzuna vurdu. "Nasıl aldın bunu..? Bana söz vermiştin..!" Fethi omzunu silkerken eylemin yüzünü avuçlarının içine aldı. "Sana ait hiçbir şeyin o herifte kalmasına izin veremezdim..!" Fethinin cümlesi ile eylem kocaman gülümserken o da omzunu silkti. "Olsun... birdaha kendini benim için tehlikeye atma..!" Fethi ellerini geri çekerken "Vallahi söz veremiyorum..!" diye mırıldandı. Eylem fethinin omzuna tekrar vururken kahkaha atıp geri çekildi. Eylem vurmaya devam ederken fethi ellerini tutup kendine doğru çekti. İkisi de birbirlerinin gözlerinin içine bakarken duydukları adım sesi ile bakışları kapıya yöneldi.

"Çağatay..!" Eylem seslendiği isimle kaşlarını çatarken fethi de sıkıntılı bir nefes verip geri çekildi. "Konuşmak için gelmiştim ben..!" Eylem fethiye bir bakış attıktan sonra çağataya döndü. "Tamam bahçede konuşalım..!" İkisi de bahçeye doğru giderken fethi arkalarından bakakaldı. İçinden kendi kendine küfür ederken aynı zamanda volta atıyordu. Kısa süre içinde eylem atölyeye görürken koltukta oturan fethiye baktı. "Ne diyor..?" Fethi yere bakarak konuşurken sağa dizini de habire hareket ettiriyordu. "Hiç..!" Eylemin mırıldanması ile fethi daha da sinirlenirken aniden ayağa kalktı. "1 saattir hiç mi konuşuyorsunuz..?" Fethinin cümlesi ile eylem göz devirdi. "Fethi abartma o kadar konuşmadık..!" Fethi sinirden gülerken "Neyse ya..!" diye mırıldanıp atölyeden çıktı. Eylem hızla peşinden giderken "Fethi dur..!" diye bağırdı. Fethi arkasını dönmeden dururken eylem önüne geçti. "Ya sadece yemek yemek istediğini söyledi bu kadar..!" Fethi eylemin gözlerinin içine bakmamaya çalışırken "Bu kadar mı..? diye mırıldandı. Eylem aşağı yukarı kafasını sallarken fethi "Ne cevap verdin..?" diye sordu. "Hayır tabiki..!" Eylemin cümlesi ile fethi gülümserken kadının önüne gelen saçını arkaya nazikçe ittirdi. "Ateş tekneyi hazırlamış, Asya da gidelim diye tutturdu... Sende gelir misin..?" Eylem kocaman gülümserken kafasını salladı. "Olur... ama önce eve gitmem lazım, marina da buluşuruz..!" Eylem cümlesini bitirdikten sonra koşar adımlarla atölyeye girerken fethi kocaman gülümseyip arkasından baktı.

   Genç adam bir kolundaki saate bir marinanın girişine bakarken sıkıntılı bir nefes verdi. "Gelmeyecek heralde..!" Mırıldanması ile ateş yanına gelirken elini fethinin omzuna koydu. "Arasana oğlum..!" Fethi telefonuna baktıktan sonra kafasını sağa sola salladı. "Olmaz... eve gidicem dedi... şimdi evden birisi görür yanlış anlar..!" Ateş kafasını sallarken fethi aniden yerinde sıçradı. "Geldi işte..!" Mırıldanması ile ateşte gülerek o yöne bakarken gördüğü kadınla gülümsemesi silindi. "Bu niye geldi şimdi ya..?" Eda ateşe bakıp kocaman gülümserken fethi de eyleme bakıyordu. "Gelsin oğlum... Nolucak..?" Ateş omzunu silkti. "Hoşlanmadım kadından..!" derken fethi kahkaha attı. "Sen bir kadından hoşlanmadın..!" Ateş fethinin gülmesi ile göz devirirken içeri girdi. Asyaya bakıp gülümserken dümenin başına oturdu. "Geldi mi eylem abla..?" Ateş kafasını sallarken Asya da gülümseyip dışarı çıktı. "Hoşgeldin eylem abla..!" Eylem Asya ile öpüştükten sonra fethinin yanına geçerken Asya edayı inceledi. "Merhaba Asya ben..!" diyip elini uzatırken eda da istemsiz bir şekilde uzatıp yalandan gülümsedi. "Hadi yukarı geçin, halatları çözüp yanınıza geleceğim..!" Ateşin içerden bağırması ile hepsi yukarı çıkarken eda içeri girdi. "Merhaba ateş..!" Ateş arkasını dönüp göz devirirken "Merhaba..!" diye mırıldandı. "Halatları çözmene yardımcı olabilirim..!" Ateş kafasını sağa sola sallarken "Gerek yok..!" diye mırıldandı. Dışarı çıkıp halatları çözmeye başlarken eda da onu izliyordu. Asya merdivenlerden inip edaya gülümserken ateşin yanına geçti. "Yardım edeyim mi..?" Ateş asyaya bakıp gülümserken "Olur..!" diye mırıldandı. Eda sinirlendiğini hissederken hızla yukarı çıktı.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin