Genç adam sıkıntılı bir nefes verip volta atmaya devam ederken karşısındaki adama baktı. "Savcım birazdan gelirler, ne yapacağız?" Fethi gözlerini devirdi. "Bilmiyorum ufuk, eylem buradayken olmaz!" Ufuk gülümsedi. "Yenge mi?" Fethi sertçe adama bakarken ufuğun yüzündeki gülümseme silindi. "Pardon Savcım!" Fethi düşünmeye devam ederken kolundaki saate baktı. "İçeri gidiyorum ben, sen ateşi ara, o bir şeyler düşünür." Fethi tam çıkarken adamın seslenmesi ile durdu. "Baş savcıya haber vereyim mi?" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Hayır sakın, bu aralar kıl kapıyor zaten benden!" adam kafasını salladı. Fethi hızlı adımlarla masaya giderken eylem yemeğini yemeye başlamıştı bile. "Az kalsın gelip bakacaktım, geciktin!" Fethi sıkıntılı bir nefes verirken hafifçe güldü. "Sıra vardı!" diye mırıldanırken eylem kafasını salladı. "Senin servisi geri gönderdim, soğudu diye. Gelir şimdi!" Fethi kafasını sallarken şaraptan bir yudum aldı. "Fethi yani konuşmayayım diyorum ama yani çok belli ediyorsun sende!" Fethi güldü. "Eylem sen niye avukat oldun ya?" Fethinin cümlesi ile kadın histerik bir şekilde güldü. "Yalan söyleyenleri anlayabilmek için!" derken Fethi güldü.Genç adamın gözü sürekli kapıdayken eylem de onu izliyordu. "Tatlıya geçelim mi?" Eylemin sorusu ile Fethi belli belirsiz kafasını salladı. Adamların mekana girişi ile sıkıntılı bir nefes verirken eylem de arkasına dönüp baktı. "Ay Fethi kime bakıyorsun sen? Sinirlenmeye başlıyorum!" Fethi kadının elini tutup öptü. "Kimse bakmıyorum güzelim, öyle etrafa göz gezdirdim!" Eylem kafasını salladı. "Etrafa göz gezdirmekten yemek bile yemedin!" Fethi tabağına baktı. "Beğenmedim, güzel değildi!" Eylem kafasını salladı. "Fethi ben korkuyorum!" Fethi kaşlarını havalandırdı. "Neyden korkuyorsun?" diye sorarken gözü biraz uzaklarında oturan adamlardaydı. "Sen sürekli bir şeyler karıştırıyorsun, başın hep belada! Bir şey olacak diye korkuyorum!" Kadının cümlesi ile fethi gülümsedi. "Güzelim benim... korkma... bir şey yaptığım yok... boşuna endişeleniyorsun!" Eylem gözlerini devirip geri yaslandı. "İyi öyle olsun!" diye mırıldanırken mekana ateşin girmesi ile rahat bir nefes verdi. "Savcım Ateş bey geldi... operasyonun devamı ile ilgilenecek!" Fethi ateşe bakıp hafifçe kafasını sallarken Ateş göz kırpıp en arkadaki masay oturdu. "Hadi gidelim?" Eylem kaşlarını çatıp "Nereye?" diye sorarken Fethi elinden çekiştirip masadan kaldırdı. "Daha güzel bir yere, açım ben!" Eylem gülümserken adamın elini sıkıca tutup yürümeye başladı. Fethi çaktırmadan ateşe bakış atıp mekandan çıkarken eylemin montunu hızlıca giydirdi.
Genç kadın sıkıntılı bir nefes verirken adamın elini sıkıca tuttu. "Fethi hala gelmedik mi sıkıldım gözü kapalı dolaşmaktan!" Fethi kadının gözlerini eli ile iyice kapatırken güldü. "Geldik güzelim, önünde basamak var dikkat et!" Eylem basamağındaki çıktıktan sonra Fethi üçe kadar sayıp gözlerini açtı. "Tatatatam!" Eylem kaşlarını çatarak girdiği mekana baktı. "Neresi burası?" diye sorup etrafa göz gezdirdi. "Mantıcıya getirdim seni çok seviyorsun diye!" Eylem gülümserken adamın yanağından öptü. "Şapsal sevgilim benim, bunun içinmiydi bu göz kapatmalar felan!" diyip kahkaha atarken Fethi gözlerini devirdi. "Ne yani? Beğenmedin mi?" Eylem kafasını sağa sola salladı. "Hayır beğendim de, sen gözlerimi kapatınca bende romantik bir yer sandım!" Eylem boş masaya otururken fethi de karşısına oturdu. "Yanı güzelim bizim romantiklik anlayışımız biraz farklı yani, benden öyle hoş bir masa, mum felan bekleme yani!" Eylem kahkaha attı. "Beklemiyorum canım merak etme, sevmem zaten öyle şeyler!" Fethi kadının elini tuttu. "Biliyorum... seni benden daha iyi kim tanıyabilir ki?" Eylem de kocaman gülümseyip adama aşkla bakarken gelen garsonla bakışlarını çevirdiler. "Kardeşim sen bize 1.5 porsiyon mantı getir, devamını sonra söyleriz!" Adam kafasını sallayıp giderken eylem hala aşk dolu gözlerle adama bakıyordu.
Fethi karnını tutarak mekandan çıkarken eylem kahkaha attı. "Ay çok şiştim!" Mırıldanması ile kadına bakarken eylem gülmeye devam etti. "2 porsiyon mantının üstüne su böreği yedin Fethi üstüne de çay... seni izlerken ben şiştim!" Fethi kolunu kadının boynuna atarken yürümeye başladılar. "Benim eve yürüyerek gitmem lazım, anca eritirim..!" Eylem adamın karnına dokundu. "Göbeğin çıkmış!" diyip gülünce Fethi karnını içeri çekti. "Hayır canım, baklava onlar!" Eylem kafasını sallarken yavaş yavaş yürümeye devam ettiler. "Artık eve gitmeliyim, saat geç oldu!" Fethi kafasını sallayıp arabaya doğru ilerledi. "Gel seni de bırakayım!" Fethi kadının saçlarından öperken eylem arabanın anahtarını çıkardı. "Yok canım, sen direkt eve git... ben taksi ile giderim!" Eylem kafasını sallarken adamın gömleğinin yakasını düzeltti. "Yarın ne yapıyorsun?" Eylem dudaklarını büzüp düşündü. "Okula giderim, sonra da atölyeye!" Adam da dudaklarını büzdü. "Bende bütün gün şirkette olurum, boşladım işleri!" Eylem kafasını sallarken Fethi yanağını uzattı. "Alayım iyi geceler öpücüğümü!" Eylem gülümseyip adamın dudağına uzanırken aniden kafasını çevirmesiyle dudak dudağa geldiler. Eylem kafasını hızla geri çekerken kaşlarını çattı. "Yalancı!" diye mırıldanıp arabasına bindi. Camı açıp adama gülümserken sürmeye başladı. "Tüh be öpemedim!" Fethi mırıldanması ile birlikte cebinden telefonu çıkarırken ateşi aradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize