"Ateş ne yapacağız?" Ateş sıkıntılı bir nefes verirken "Bilmiyorum Eda!" diye mırıldandı. "Sen o fotoğrafı yırtıp atınca yok olmuyor Ateş!" Ateş gözlerini devirdi. "Senin evinde niye perde yok ki?" Eda sinirle karışık güldü. "Takıldığın nokta bu mu yani?" Ateş kafasını salladı. "Evinde perde olsaydı, bizim böyle fotoğraflarımız olmayacaktı... o saçma sapan gece ile ilgili tehdit edilmeyecektik!" Ateşin cümlesi ile Eda'nın gözleri dolarken kafasını salladı. "Her seferinde o geceye laf söylemeden de çok komik... sonuçta zorlamadım... sende istedin!" Ateş Eda'ya döndü. "Eda ben seni istemedim... kafam dağınıktı ve o gece öylesine yaşandı bitti!" Eda banktan kalkarken akan gözyaşını hızla sildi. "Bir gün bu dediklerin için çok pişman olacaksın Ateş.." cümlesiyle beraber giderken aniden durdu. "Ayrıca bir an önce şu meseleyi hallet!" Ateşte ayağa kalktı. "Merak etme dertleri benimle, seninle değil!" Eda alaycı bir gülümseme takındı. "Neyse ne... o fotoğraflar yayınlanınca adımın seninle duyulmasını istemem... ben o yatıp kalktığın kızlardan değilim!" Eda cümlesini bitirdikten sonra hızla giderken Ateş tekrar banka oturdu. "Of ne yapacağım ben ya? Fethi'ye de anlatamam ki!" Ateş çaresizce bankta otururken ayağını sertçe yere vurdu.Eylem kapıyı tıklatıp yavaşça açarken gördüğü manzara ile kaşlarını havalandırdı. Fethi sekreterden uzaklaşırken kadına bakıp gülümsedi. "Hoşgeldin eylem!" Eylem kafasını sallarken kadını boydan süzdü. "İşin varsa sonra geleyim!" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Yok canım gel, Burcu biz sonra devam edelim!" Burcunun yüzündeki gülümseme silinirken "Ama... daha vardı Fethi bey!" diye mırıldandı. "Sonra dedim Burcu..!" Eylem içeri girip masanın karşısında dururken Burcu eyleme baktı. Gözlerini devirip dosyaları toplarken kapıya doğru yöneldi. "Burcu bir de bize iki kahve söyler misin? Biri orta biri sade!" Burcu sıkıntılı bir nefes verip kafasını sallarken eylem kadının oldukça kısa olan eteğine baktı. "Sekreterin bu mu?" Fethi belli belirsiz kafasını salladı. "Deneme süresinseyiz... Cv'si çok iyiydi!" Eylem kafasını sallarken Fethi kadına sarıldı. "İşini böldüm..." Fethi güldü. "Senden önemli değil ya... sen geldiğinde şirketteki tüm işleri durdururum ben!" Eylem kahkaha attı. "Abartma Fethi!" Fethi kadının neşeli haline gülerken yanağından öptü.
Kapının çalması ile eylem hızla geri çekildi. "Fethi bey kahveleriniz geldi!" Fethi kafasını sallarken "Masaya koyabilirsin!" diye mırıldandı. Burcu eyleme bir bakış atarken Fethi de sandalyesine oturdu. Burcu fethinin kahvesini koyarken bilerek üstüne devirdi. Fethi acı ile inleyip ayağa kalkarken ceketini çıkardı. "Ah yandım!" Eylemde hızla ayağa kalkarken burcu geri çekildi. "Fethi bey özür dilerim!" Eylem de fethinin yanına gelirken gömlek düğmelerini açtı. "Tamam biz hallederiz, çıkabilirsin sen!" Burcu sıkıntılı bir nefes verdi. "Ben halletseydim!" Eylem gözlerini devirirken Fethi de onu izliyordu. "Canım bence sen masa başı işlerle ilgilen..." Eylemin laf sokması ile Fethi kaşlarını havalandırırken kadın odadan çıktı. Eylem gömleği adamın kollarından sıyırıp çıkarırken göbeğini peçete ile sildi. Dökülen yere yavaşça üflerken "Acıyor mu?" diye sordu. "Sızlıyor biraz!" Eylem üflemeye devam ederken Fethi kadının elinden tuttu. "Canım sen sinirli misin?" Eylem kaşlarını çattı. "Yok, nerden çıkardın?" Fethi omzunu silkti. "Yani az önce sekretere laf soktun da!" Eylem geri çekildi. "Sen niye takıldın bu konuya bu kadar!" Fethi kaşlarını havalandırdı. "Hayır takıldığımdan değil... sen böyle davranmazdın... insanlara laf sokmak aşağılamak sana göre bir şey değil!" Eylem saçlarını geriye atıp sıkıntılı bir nefes verdi. "Ya senin canın acıyınca sinirlendim, o yüzden!" Fethi gülümserken kadının yüzünü avuçlarının arasına aldı. Yanağından öpüp sarılırken eylem de sıkıca sarıldı. "Akşam bize davetliymişsiniz!" Eylemin cümlesi ile fethi kaşlarını havalanırdı. "Neden?" diye sorunca eylem dudaklarını büzdü. "Bilmiyorum, annem söyledi bana!" Fethi kafasını salladı. "Tamam o zaman akşam görüşürüz!" Eylem gülümseyip kafasını salladı. "Benim kahvemide sen içersin!" diye mırıldanıp odanın kapısına yöneldi. "Gömleğini de giy hemen, böyle dolaşma!" Fethi kafasını sallarken eylem odadan çıktı. Sekreterin odasına bakış atıp sıkıntılı bir nefes verip yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
عاطفيةYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize