46. Bölüm 'Yeniden'

406 28 12
                                    



   Genç kadın dün gece giydiği nişan elbisesinin fermuarını çekmekte zorlanırken yatakta onu izleyen adama bakıp gözlerini devirdi. "Fethi artık kalkar mısın yataktan? Farkında mısın bilmiyorum sizin evdeyim." Fethi kadını hayran hayran süzerken ağzı açıktaydı. "Ben şuan hiçbir şey düşünemiyorum... rüyada mıyım acaba?" Adamın cümlesi ile eylem güldü. Yatağa eğilip dudağına küçük bir öpücük kondurdu. "Rüyamıymış?" Fethi kocaman gülerken kadını çekip kucağına oturmasını sağladı. "Eylem biz sabaha kadar seviştik mi cidden? Hemde dün geceden sonra." Adamın şaşkınlığı eylemi güldürdü. "Evet sevgilim." diyip kucağından kalkarken Fethi ciddileşti. "Pişman falanda değilsin yani." Eylem gözlerini devirdi. "Hayır değilim Fethi..." Fethi derin bir nefes alıp verdi. "Yani sarhoştun falan o yüzden sordum." diyip yataktan kalkarken eylem gözlerini büyüttü. "Fethi artık giyinir misin?" diyip arkasını dönerken Fethi kahkaha attı. "Sanki görmediğin şey.." Eylemin utançtan yanakları kızarırken Fethi hızlıca giyindi. "Bu arada utanınca felaket güzel oluyorsun." Eylem kocaman gülümserken pencereden dışarı baktı. Hava yeni yeni aydınlanıyorken telefonu eline aldı. "Fethi kimseye görünmeden nasıl çıkıcam? Annemlerde defalarca aramış.." Fethi kazağınıda giydikten sonra bir tanede eyleme verdi. "Al aşkım şunu giy, montunda yok elbise ile donacaksın.." eylem kafasını sallayıp giyerken Fethi kilidi açıp koridora baktı. "Saat daha 6... bu saatte hizmetliler bile uyuyordur, çıkarız merak etme." Eylem kafasını sallarken odadan çıkıp yavaşça yürümeye başladılar. Kısa süre içinde evden çıkıp arabaya bindiler.

Genç kadın kafasını adamın göğsüne iyice bastırırken Fethi kadının saçlarını okşuyordu. Sahilde bankta oturmuş güneşin doğuşunu izlerlerken ikiside çok huzurluydu. "Fethi şimdi ne olacak?" Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Eylem şimdi ne olacak diye konuşmasak... anın büyüsünden çıkmak istemiyorum." Eylem gülümsedi. "Keşke zaman dursa... hep bu anda kalsak." Adam kadının saçlarını koklarken elini tuttu. "Senin yanında zaman hiç aksın istemiyorum Fethi." Genç kadın cümlesini söyledikten sonra bakışlarını denizden alıp adama baktı. "Seni çok seviyorum eylem, tahmin ettiğinden daha çok." Eylem kocaman güldü. "Bende seni... çok!" Fethi kadının tam dudağına uzanırken buz gibi olmuş ellerini tutunca geri çekildi. "Sen üşüyor musun?" Eylem kafasını sallarken Fethi ayağa kalktı. "Buz gibi havada dışarıda oturuyoruz tabi, hadi arabaya... çay alayım sana şurdan." Adamın telaşlı hali ile eylem kahkaha atarken arabaya bindiler.

Genç kadın arabadan inerken adamda hemen arkasından indi. Kadına sıkıca sarılırken eylem güldü. "Eylem hiç senden ayrılasım yok." Eylem gözlerini devirdi. "Sevgilim saat 8 olmak üzere... biraz yatalım, akşam yine buluşuruz." Fethi kadının yüzünü okşadı. "Söz mü?" Eylem kocaman gülerken "Söz." diye mırıldandı. Fethi kadının dudağına uzanıp kısa bir öpücük kondurdu. "Tamam söz verdiysen gidebilirsin." Eylem gülümserken adamın elindeki topuklu ayakkabıları aldı. Fethi kendi arabasının arkasındaki arabayı fark ederken kaşlarını havalandırdı. "Bu ateşin kullandığı arabaya ne kadar çok benziyo." Eylem de arabaya bakarken gözlerini büyüttü. "Fethicim ateşin arabasından bir tane mi var?" Fethi arabanın içine baktı. "Yani içindeki süsten bi tane vardır eylem, ateşin arabası bu!" Eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Sen biliyorsun demi? Ne işler dönüyor?" Eylem saçlarını geriye attı. "Yani tam bildiğim söylenemez, Ateş bile bilmiyor aslında... durumlar karışık!" Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Kendi derdimden uğraşamıyorum ama Asya günlerdir çok üzgün.. kimin yüzünden acaba!" Eylem Fethinin elini tuttu. "Fethi biraz onlar çözsün kendi aralarında, sen karışma lütfen... işler çok büyürse o zaman seni bırak ben bile girerim." Fethi biraz durduktan sonra kafasını salladı. "Tamamdır, emir büyük yerden." Eylem gülerken adamın yanağını öpüp Eda'nın evine doğru yürümeye başladı.

   Genç kadın yanında uyuyan adamı büyük bir mutlulukla izlerken hafifçe saçına dokunup okşamaya başladı. İçinde tarif edemediği bi huzur varken adamın kıpırdanması ile ekini geri çekti. Ateş zorlukla gözlerini açarken etrafa baktı. Edayı görmesiyle gülerken "Günaydın." diye mırıldandı. Eda kocaman gülümserken yatakta doğruldu. "Hatırlıyorsun demi her şeyi?" Ateşte doğruldu. "Hatırlıyorum, hemde her bir anını." diyip Eda'nın yüzünü okşadı. "Yine o gün ki gibi çekip gitmeyeceksin demi?" Ateşin gülümsemesi silinirken elini geri çekti. "Eda o günü unutabilir miyiz?" Eda omzunu silkti. "Unutamıyorum Ateş!" Ateş sıkıntılı bir nefes verirken yataktan kalkıp üstünü giydi."Unutmazsan mutlu olamayız ama bunu biliyorsun demi?" Eda belli belirsiz kafasını salladı. "Biliyorum." diyip yataktan kalkarken salaş ve uzun tişörtü hızlıca üstüne geçirdi. Ateş üstünü giydikten sonra kadının yanına gelip yüzünü avuçlarının arasına aldı. "Eda seni seviyorum... bak söylüyorum artık." Eda gülümserken yavaşça birbirlerinin dudağına uzandılar. Zilin çalması ile ateş hızla geri çekildi. "Kim şimdi bu?" Eda hızla pencereye gidip perdenin arkasından baktı. "Fethi burda. Eylemi getirdi sanırım." Ateş Fethinin ismini duymasıyla gerilirken sıkıntılı bir nefes verdi. "Sen burda bekle, kapıyı açmaya gidiyorum ben." Ateş kafasını sallarken Eda hızla aşağıya indi.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin