Genç kadın elini geri çekerken çiçeği masaya koydu. "Ben gidiyim artık..!" Emre'nin cümlesi ile eylem kafasını salladı. Emre atölyenin kapısına vardığında eyleme bir bakış atarken gülümsedi. Eylem sadece kafasını sallamakla yetinirken sıkıntılı bir nefes verdi. Saçlarını geriye atıp içeri girecekken yerdeki çiçeği görmesiyle duraksadı. Eğilip çiçeği alırken akan gözyaşını sildi. Derin bir nefes alıp Çiçek'le beraber içeri girerken koltuğa oturdu. Koltuğa bakıp fethi ile yaşadığı anları düşünürken ağlaması şiddetlendi. Çiçeği göğsüne bastırıp sarılırken bacaklarını kendine çekip uzandı.Genç adam ofisine girer girmez sekreterine bir bakış atarken adımlarını yavaşlattı. "Bana kimseyi bağlama, toplantıları da iptal et..!" Sekreter kaşlarını havalandırırken "Ama!" diye mırıldandı. Fethi el işareti ile genç kızın lafını yarıda keserken odasına girip kapıyı sertçe kapattı. Elini saçına daldırıp sertçe çekerken odada volta atmaya başladı. "Neden eylem? Nedeeeeeennnnnn?" Bağırmasıyla masadaki her şeyi yere fırlatırken sıkıntılı bir nefes verdi. Kapının çalmasıyla sertçe masaya vurdu. "Kimse gelmesin!" Bağırmasıyla birlikte kendini güçsüz hissedip yere çöktü. Ağlaması şiddetlenirken Ateşin içeri girmesiyle gözyaşlarını sildi. "Fethi ne bu halin?" Ateş'te onun yanına çökerken fethi kafasını sağa sola salladı. "Yok bir şey!" diyip kalkarken ateş kolundan tuttu. "Eylem mi?" Fethi belli belirsiz kafasını salladı. "Her şeyi bitirmiş kafasında, gözümün içine baka baka Emre'nin teklifini kabul etti!" Ateş gözlerini büyütürken fethi ile birlikte ayağa kalktı. "O bitirdiyse bende bitiririm, ben böyle bir adam değildim, bir kadın için asla ağlamazdım, eski fethi sahalara geri dönüyor!" Ateş kafasını sağa sola salladı. "Saçmalama, sen eyleme aşıksın!" Fethi histerik bir şekilde güldü. "Öyle olduğunu sanmıştım, o da bana aşık sanmıştım, bitti her şey! O bitirdiyse bende bitiririm, aşk acısı çekmek bana göre değil!" Fethi cümlesini bitirdikten sonra odadan çıkarken ateş arkasından bakıp sıkıntılı bir nefes verdi.
Eda atölyenin kapısını açarken eylemi koltukta uyumuş bir şekilde görmesiyle kaşlarını havalandırırken kapıyı kapatıp yanına gitti. Genç kadının derin bir uykuda olmasıyla gülümserken kucağında sımsıkı tuttuğu çiçeğe baktı. Çantasını masaya bırakırken diğer çiçeği görmesiyle tekrar kaşlarını havalandırdı. "Sen mi geldin..?" Eylem uykulu gözlerini zorla açarken doğrulup elindeki çiçeğe baktı. "Kimden bu çiçekler?" Eda kocaman gülümserken masanın üstündeki çiçeği sevdi. "Bu fethiden, o emreden!" Eda Çiçek'ten elini geri çekerken eylemin yanına oturdu. "Nasıl yani?" Eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Emre beni daha yakından tanımak istiyormuş, bende fethi'nin gözüne baka baka kabul ettim!" Eda gözlerini devirip koltuktan kalktı. "Ah be kızım, ah be eylem. Ne yaptın sen?" Eylem dolam gözlerini kırpıştırdı. "Emre'yi yakından tanımak istiyorsun ama Fethi'nin çiçeğine sarılarak uyuyorsun! Nasıl iş bu?" Eylem gözyaşlarını silip elindeki çiçeği vazoya koydu. İçine su koyarken kendisini izleyen Eda'ya baktı. "Fethi engel olabilirdi, ama istemedi!" Eda kafasını sağa sola salladı. "Hata yapıyorsun eylem!" Eylem arkadaşının cümlesiyle sıkıntılı bir nefes verirken tekrar koltuğa oturdu.
03 Ay Önce
Genç adam zorlukla ayaklarının üstünde dururken koşar adımlarla hastaneye girdi. "Eylem alptekin... trafik kazası!" Cümlesinin devamını getiremezken danışmada ki kadın kafasını salladı. Kısa bir süre bilgisayar ekranına baktıktan sonra adama döndü. "Ameliyata alınmış şimdi, 3. Katta!" Fethi kafasını sallayıp merdivenlerden çıkarken ameliyathane kapısının önüne gelmesiyle yere çöktü. "Allah benim belamı versin, allah benim belamı versin!" Bağırmasıyla beraber eliyle art arda kafasına vururken ağlaması da şiddetleniyordu. Ateşin koşarak gelmesiyle gözyaşlarını silerken kafasını sağa sola salladı. "Her şey benim yüzümden ateş, benim yüzümden orda yaşam mücadelesi veriyor!" Ateş arkadaşının önüne çekerken ellerini iki yana ayırıp kafasını tuttu. "Bana bak Fethi, kendine gel. Toparlanmam lazım, yapma böyle! Ayağa kalk ve güçlü kal!" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Güçlü kalamıyorum, olmuyor!" Ateş fethiyi elinden çekip ayağa kaldırdı. "Güçlü kalacaksın, eylem senin sevginle iyileşecek!" Ateşin cümlesi ile doktorun ameliyathaneden çıkması bir oldu. "İyi mi eylem?" Doktor belli belirsiz kafasını salladı. "Durumu hala kritik! Karnındaki cam kırıklarını çıkardık, Yoğun bakıma alıcaz! Önümüzdeki 24 saat önemli!" Fethi saçını çekiştirirken duvara yaslandı. "Ailesinden kimse yok mu?" Doktorun sorusu ile ateş fethi'ye baktı. "Haber verdik, birazdan burda olurlar!" Doktor kafasını sallayıp giderken ateş Fethinin yanında oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize