Genç kadın sevgilisinin yanağından öpmesiyle zoraki bir gülümseme atarken adam da gülümsedi. "Bu aralar ilgilenmiyorsun hiç benimle..!" Çağatay'ın cümlesi ile eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Biliyorsun şu an yoğun bir sponsor arayışındayım... sergi için hazırlanıyorum, inan hiç vaktim yok... Kızlarla bile takılamıyorum..!" Çağatay eylemin ellerini tuttu. "Şu sergi işi bitsin benimsin haberin olsun... Paris'e gidelim, herkesten uzağa..!" Eylem belli belirsiz kafasını sallarken adam boynuna yaklaşıp koklayarak öptü. "Sadece ikimiz olalım, doya doya tenini keşfe çıkayım..!" Eylem duyduğu cümle ile gözlerini büyütürken içeri bir adamın girmesi ile Çağatay'ın ellerini bıraktı. "Eylem hanım ben Fethi Beyin şöförüyüm, arabanız kapının önünde..!" Şöför Çağatay'a bir bakış atarken Çağatay ellerini yumruk yapmıştı. "Bu arada Fethi beyin selamı var..!" diyip arabanın anahtarını uzatırken eylem çağataya bir bakış atıp kafasını salladı. "Teşekkürler..!" diye mırıldanırken adam atölyeden çıktı. "Eylem ne demek oluyor bu..?" Eylem sıkıntılı bir nefes verip anahtarı çantasına bıraktı."Çağatay öyle sandığın gibi bir şey yok..!" Çağatay sinirle kafasını salladı. "Nasıl bir şey var eylem anlatsana..!" Eylem sıkıntılı bir nefes verip konuşmaya başladı. "Yolda arabam bozuldu, karşılaştık... Bildiği bir tamirci vardı şöförü ile oraya yolladı bende taksiyle geldim... Olay bu, büyütülecek bişey yok..!" Çağatay atölyenin içinde volta atarken eylem onu izliyordu. "Asılıyor mu bu herif sana..?" Çağatay'ın sorusu ile eylem gözlerini büyüttü. "Yok öyle bişey..!" Çağatay sinirle karışık güldü. "Eylem bak varsa öyle bişey söyle bana..!" Eylem saçlarını geriye atarken elini sertçe masaya vurdu. "Çağatay yeter, yok öyle bir şey dedim.!" Çağatay kafasını salladı. "Var öyle bişey..!" diye mırıldanıp atölyeden çıkarken eylem arkasından bağırdı. "Çağatay nereye..?" Çağatay arkasına bile bakmadan hızlı adımlarla yürürken arabasına bindi. "Resmen yalan söylemeye başladım..!" Eylem mırıldanmasıyla adamın arkasından bakmaya devam etti. Çağatay Telefonunu eline alıp bir numara çevirdi. "Topla adamları söyleyeceğim adrese gel, görülecek bir hesabım var..!"
Genç adam kapının çalması ile bilgisayardan bakışını çekti. "Napıyorsun..?" Ateşin sorusu ile fethi omzunu silkerken "Hiç..!" diye mırıldandı. "Bişeyin var senin, anlat..!" Ateş koltuğa otururken fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Alp şerefsizini halletcektim ama eylem ve polisler izin vermedi sağolsunlar..!" Ateş duyduğu isimle koltukta doğrulurken "Ne..!" diye mırıldandı. "Eylem mi dedin sen..?" Fethi kafasını belli belirsiz salladı. Ateş kahkaha atarken "Ne alaka oğlum..?" diye sordu. "Ya yolda çok hızlı sürdüğümü görüp takip etmiş, ikimizde kırmızı ışıkta geçmişiz, cezalarımız gelir..!" Ateş imalı bakışlar ile kafasını salladı. "Eylem nasıl engel oldu sana..? Ben bile durduramıyorum bazen seni..!" Fethi ateşin ima bakışlarını görmezken kendi kendine gülümsedi. "Bir baktı bana kapkara gözleriyle, bende vazgeçtim..!" Fethi gülerek manzarayı izlerken ateşin kahkahası ile gülümsemesi silindi. "Oğlum sen kendini bu kıza kaptırıyor musun lan yoksa..?" Fethi kaşlarını çattı. "Saçmalama, diğer kızlardan farkı yok, sadece biraz zor..!" Ateş kafasını salladı. "Oğlum ben mal mıyım..? Anlamadım mı sanıyorsun.... Bal gibi hoşlanıyorsun kızdan... Bende ilk başta yatağa atmak için felan sandım ama değilmiş... Sen bu kızın bedenini değil, ruhunu istiyorsun Fethi... Kalbini istiyorsun, seni sevsin istiyorsun..!" Fethi gözlerini kırpıştırırken ayağa kalktı. "Yok öyle birşey..!" diye mırıldanıp göz devirdi. "Sen o yüzden mi kaç gündür bara gelmiyorsun..!" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Hayır akıllı, Asya geldi o yüzden..!" Ateş duyduğu cümle ile dona kalırken fethi kapıya doğru ilerledi. "Ben çıkıyorum akşam barda buluşuruz..!" Ateş bişey demeden kafasını sallarken Fethi hızla odadan çıktı.
Genç adam aklındaki binbir düşünce ile arabasını sürerken arkadan gelen arabanın sürekli korno çalması ile ağzından bir küfür firar etti. "Ne çalıyorsun bir saattir..? Ne istiyorsun..?" Mırıldanmasıyla hızını yavaşlatırken arabanın aniden önüne geçmesi ile frene bastı. Sinirle arabadan inerken gördüğü adamla kaşlarını iyice çattı. "Sen ne yaptığını sanıyorsun lan... Kaza yapacaktık az daha..!" Çağatay histerik bir gülüş attı. "Ben kaza yapmam, sen yapacaktın..!" Fethi gözlerini devirirken adamı süzdü. "Yolumu niye kestin hayırdır..?" Çağatay bakışlarını sertleştirirken konuşmaya başladı. "Bu aralar seni eylemin yanında sık görmeye başladım..!" Fethi duyduğu cümle ile güldü. "Sevgilini mi takip ediyorsun sen..?" "Ediyorsam ediyorum, sanane... Sen önce bana bir hesap ver..!" Fethi kahkaha attı. "Ben kimseye hesap vermem..!" Fethi arkasını dönüp arabasına doğru ilerlerken Çağatay'ın seslenmesi ile durdu. "Dön arkanı fethi kulaksız..!" Fethi yavaş hareketlerle dönerken gördüğü birkaç adamla dudağını ısırdı. "Ya şimdi birdaha eylemin adını dahi ağzına almayacağına dair söz verirsin ya da..!" Fethi adamın cümlesini yarıda keserken tekrar güldü. "Ya da dayak yerim...!" diye mırıldanırken Çağatay kafasını salladı. Fethi gömleğinin düğmelerini açıp kolunu katlarken Çağatay kaşlarını havalandırdı. "Demek canın dayak yemek istiyor..!" Çağatay'ın mırıldanması ile fethi güldü. "Eylem benim Fethi Kulaksız... benim en değerlim..!" Çağatay cümlesini bitirdikten sonra fethinin karnına bir yumruk atarken fethi de kafa attı. Diğer adamların aynı anda gelmesi ile fethi zar zor vururken aldığı darbeler ile nefesinin kesildiğini hissedebiliyordu. Kısa bir süre içinde halsiz bir şekilde yere yığılırken derin nefesler alıp verdi. "Eylem benim..!" Zar zor duyduğu son cümle ile gözlerinin kapandığını hissederken elini telefona götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize