5. Bölüm 'Deli'

6.8K 142 26
                                    


+18 Kısımlar vardır 🔞

   "Abi napıyorsunuz burda..?" Eylem ve Fethi Asya'yı görmesiyle rahat bir nefes verirken Asya onlara doğru ilerlemeye başladı. "Asya niye sessiz sessiz geliyorsun..?" Asya abisinin bu hareketlerine anlam veremezken eyleme döndü. "Uzun süre gelmeyince merak ettim..!" Eylem gülümseyip kafasını salladı. "Öyle laflıyorduk, dalmışız..!" Asya da gülerek kafasını salladı. "Eylem abla saçını kesmişsin, çok güzel olmuş... en son bıraktığımda kısaydı..!" Eylem saçlarına dokunurken "Teşekkür ederim..!" diye mırıldandı. "Ee noldu senin sergi işin..? Açıyor musun..?" Eylemin yüzü düşerken salona doğru ilerlemeye başladılar. "Yok canım ya, sponsor arıyorum hala..!" Asya kaşlarını havalandırdı. "Eee Raşit amca açsın..!" Eylem göz devirdi. "Asyacım sen beni tanımıyor musun..? Babamın parası ile hayallerimi gerçekleştirmek istemiyorum..!" Asya gülerken kafasını salladı. Fethi de arkalarından gelirken salona girdiler. "Nerde kaldınız kızım..?" Ayfer hanımın sorusu ile eylem fethiye bir bakış atıp öksürdü. Asya aralarındaki bakışı fark ederken konuya atladı. "Eylem ablayı ben lafa tuttum..!" diye mırıldanırken yerlerine oturdular.

Birkaç saatin sonunda eylemler giderken Semiha ve selim oturdu. "Hande kızımda pek hanım, pek kibar..!" Fethi annesinin ima dolu cümlesi ile gözlerini devirirken ayağa kalktı. "Ben yatmaya gidiyorum, iyi geceler..!" Semiha hanım oğlunun arkasından bakarken sıkıntılı bir nefes verdi. "Bak hiç oralı bile olmuyor Selim... napacağız bu oğlanı... Nasıl evliliğe ikna edeceğiz..?" Selim bişey demezken Asya dikkatle onları dinliyordu. "Bir dakika abimin handeyle mi evlenmesini istiyorsunuz..?" Semiha istekli bir şekilde kafasını sallarken Asya güldü. "Annem abim hayatta evlenmez, evlense bile bu kişi Hande olmaz..!" Semiha hanım tekrar göz devirdi. "Senin de aklın abinle aynı çalışıyor..!" Asya omzunu silkti. "Aslında eylemle yakışıyorlar..!" Semiha hanım gözlerini büyütürken kafasını sağa sola salladı. "Kızım saçmalama olmaz, Akmanların oğluyla çıkıyor eylem, sevgilisi var yani..!" Asya'nın anlamsız bir şekilde kaşları havalanırken ayağa kalktı. "Bende yatıyorum, iyi geceler size..!" Asya anne ve babasını öptükten sonra yukarı çıkarken abinin odasına doğru gidip kapıyı tıklattı.

   "Abi gelebilir miyim..?" Genç adam yatakta düşünceli bir şekilde uzanırken Asya'yı görmesiyle kocaman gülümseyip doğruldu. "Gel tabi..!" Asya kapıyı kapatıp hızla yatağa otururken Fethi saçlarından öptü. "Noldu söyle bakalım..!" Asya kısa bir sessizliğin ardından konuşmaya başladı. "Abi bugün sahilde gördüğüm kadın eylem miydi..?" Fethi Asya'nın sorusu ile gerilirken kafasını sağa sola salladı. "Saçmalama, eylem ne alaka..!" diyip tekrar yatağa uzandı. "Bilmem ben arkadan ona benzettim, saçı felan da kısa..!" Fethi zoraki bir şekilde güldü. "Asya ben bunca zaman bin beş yüz tane kısa saçlı kızla konuşmuşumdur..!" Asya göz devirirken kafasını salladı. "Tamam anladım ben, kim olduğunu söylemeyeceksin..!" Fethi bir şey demeden uzanırken Asya da göğsüne uzandı. "Hande için düşünüyorlar seni..!" Fethi kaşlarını çattı. "Anca düşünürler zaten, daha ilerisi olamaz..!" Asya kafasını sallarken ikisi de uzun bir süre sustu. "Ateş ne yapıyor..?" Fethi kahkaha atarken telefonu eline aldı. "Hatırlattığın iyi oldu, ektim bugün onu... Şimdi ya bardadır ya da bir kızın koynunda..!" Asya duyduğu cümle ile kaşlarını çatarken kafasını fethinin göğsünden kaldırdı. "Ben gidiyorum, iyi geceler..!" Fethi kardeşinin bu tavrına anlam veremezken ateşi aradı.

   Genç adam kadının dudaklarından zorlukla ayrılırken yatağın başındaki komidinden telefonu aldı. "Canım bir dakika buna cevap vermem lazım..!" Kadın ateşin vücudundan elini çekerken yatağa geri uzandı. Ateş çıplak vücudu ile ayağa kalkıp banyoya ilerledi. "Efendim..!" "Napıyorsun nerdesin..?" Ateş küçük bir kahkaha atarken "Sence..?" diye mırıldandı. "Tüh be, bardaysan bende geleyim diyecektim..!" Ateş omzunu silkti. "Şansını kaybettin Fethi..!" Fethi de kahkaha atarken Ateş kadının seslenmesi ile gözlerini devirdi. "Neyse oğlum kapatıyorum ben, kız sabırsız çıktı..!" Fethi gülmeye devam ederken "Kolay gelsin size..!" diye mırıldanıp telefonu kapattı. Ateş hızla banyodan çıkıp yatağa doğru ilerlerken masanın üzerindeki sigara ile çakmağı aldı. "Devam etmiyor muyuz..?" Kadının sorusu ile Ateş gülümsedi. "Ederiz güzelim, gece bizim..!" Ateş masaya oturup sigarasını içerken kadın üzerindeki çarşafı yere attı. Çıplak vücudunu ateşe sunarken yatakta uzanıp bacaklarını ayırdı. "Hadi ama..!" Kadının istekli sesi ile Ateş daha da tahrik olurken gördüğü manzara ile dudaklarını ıslattı. "Bunu sen istedin, canın çok acıyacak..!" Mırıldanmasıyla daha iki yudum aldığı sıgarasını söndürürken Kadının bacak arasındaki yerini alıp kendini hızla itti. Kadının acılı inlemesi tüm odayı doldururken ateş hareketlerini hiç yavaşlatmadan devam etti.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin