18. Bölüm 'Hediye🍷'

4.1K 92 26
                                    



   Genç kadın teknenin kamarasına girdiğinde içinde büyük bir heyecan varken elindeki kutuya baktı. Yatağın kenarına oturup saçlarını geriye atarken kutuyu kenara koydu. Etrafı dikkatli gözlerle incelerken gördüğü gitarla duraksadı. Yavaş hareketlere ayağa kalkıp gitara bakarken sıkıntılı bir nefes verdi. Teknenin duvarına yaslanmış gitara dokunurken aklında bin bir türlü düşünce vardı. "Bu gitar eski..!" Mırıldanmasıyla beraber merakı daha da artarken kaşlarını havalandırdı. "Fethi bunu görünce niye bu kadar mutlu oldu..?" Sıkıntılı bir nefes verirken içeri aniden Fethinin girmesiyle eylem gitarı yere düşürdü. Fethi bakışlarını gitarla eylem arasında gezdirirken eylem mahçup bir şekilde güldü. "Pardon..!" diye mırıldanıp gitarı düzeltirken ucuna bağlı olan bilekliği görmesiyle kaşlarını havalandırdı. "Geciktin..!" Eylem gülümseyip fethinin yanına giderken yanağından öptü. Fethi de gülümserken kadının elini tuttu. "Anca gittiler..!" Eylem kafasını sallarken kutuyu aldı. "Bende hediyemi verip gidicem..!" Fethi kaşlarını havalandırırken kadının saçını geriye attı. Kutuyu alıp fethiye uzatırken "İyiki doğdun... iyiki varsın..!" diye mırıldandı. Fethi kadının cümlesi ile gülümserken yanağına bir öpücük kondurdu. "Ben bu sene hediyemi aldım..!" Eylem kocaman gülümserken fethi kutuyu açtı. Bir eksenin içinde dönen dünyayı görmesiyle gülümserken kutudan çıkardı. "Bana dünya mı aldın..?" Eylem kafasını sallarken fethi elinde dönen dünyaya baktı. "Beğendin mi..?" Fethi aşağı yukarı kafasını sallarken kadının dudağına uzanıp kısa bir öpücük kondurdu. "Benim artık gitmem lazım... şimdi Hande aramaya başlar beni..!" Fethi kutuyu bir köşeye bırakırken elini tuttu.

🔞🔞🔞

"Gitme..!" Eylem kafasını sağa sola sallarken ayağa kalktı. "Mümkün değil, gitmeliyim..!" Fethi ayağa kalkmış kadının elinden çekip kucağına düşmesini sağlarken dudağına bakışlarını kaydırdı. "Kal bu gece..!" Fethinin tahrik edici ses tonu ile eylem yüzünü okşarken fethi de kadının burnunu öptü. "Fethi gitmem gerek..!" Fethi kafasını sağa sola sallarken kadının dudaklarını kendi dudaklarının arasında hapsetti. Öpüşmeleri git gide büyürken eylem fetihinin kucağına iyice yerleşip dudağından ayrıldı. "Ne yapıp ne edip beni ikna ediyorsun..?" Fethi gülümserken kadının boynundan öptü. "İtiraf et... sende bu gece benimle olmak istiyorsun..!" Eylem adamın cümlesi ile gülümserken ellerini tişörtüne götürdü. Fethi de kolunu kaldırıp tişörtün çıkmasını sağlarken kadının boynuna tekrar gömüldü. Eylem fethinin kafasını kendi vücuduna bastırırken kucağında hafifçe hareket ediyordu. Fethi kadının sırtındaki fermuarı yavaş hareketlerle açarken eylem tek hamle de elbisesini çıkardı. Fethi kadının çıplak göğüslerine bakıp inlemesine engel olamazken öpücükler kondurmaya başladı. Elleri ile de kadının kalçasını sıkıp hareket etmesini sağlarken eylem bi anlığına ayağa kalkıp iç çamaşırını çıkardı. Fethinin karşısında çırıl çıplak durup gülümserken tekrar kucağına oturup dudağına uzandı. Nefes nefese ayrıldıkların da fethi kucağında eylemle ayağa kalkıp yatağa uzandırdı. Pantolonunu ve boxerını çıkardıktan sonra kadının en özel noktalarını öpmeye başlarken eylem de kısık sesle inledi. Fethi kadının kasılmalarıyla berbaber hareketlerini hızlandırırken eylem de adamın kafasını iyice kendine bastırıyordu.

Kadının titremesiyle fethi kafasını kaldırırken eylem bacaklarını iyice araladı. Fethi eylemin terlemiş yüzüne bakıp gülümserken kendini yavaşça kadının boşluklarına itti. Eylem inlememek için kendini zor tutarken adamın kollarından tutup kendine çekti. Hırsla dudağına yapışıp büyük bir aşkla öperken fethi hızlıca gel gitlerine devam etti. Eylem nefes nefese adamın dudağından ayrılıp ritmik bir şekilde fethi ile beraber hareket ederken ağrısının yavaş yavaş büyük bir hazza dönüşmesi ile güldü. Eylemin inlemeleri ile fethi daha da sert gel gitlerine devam ederken kendisi de inlemeye başladı. Eylem adamın sırtında ellerini gezdirirken ikisi de büyük bir titreme nöbeti ile duraksadılar. Fethi kadının üzerinden çekilip yanına uzanırken eylem de kafasını göğsüne koydu. Nefes nefese sadece uzanırlarken fethi elini kadının en özel noktalrında gezdirmeye devam ediyordu. Eylem fethinin hareketi ile gülümseyip elini elinin üstüne koyarken boşluğunda hissettiği parmak ile inledi. Fethi parmağını geri çekip kadının dudağına uzanırken tekrar üstüne çıktı. Eylem büyük bir istekle bacağını aralarken fethinin tekrar boşluğunu doldurmasıyla tüm gücü ile inledi.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin