Genç kadının gözünden yaşlar birer birer süzülürken gözünü yoldan hiç ayırmıyordu. Fethi hızla arabayı sülerken bir anlığına dönüp kadına baktı. Sıkıntılı bir nefes verirken yumruk yaptığı elini açıp kadının elini tuttu. Eylem elini hızla geri çekerken Fethi şaşkınlıkla ona baktı. "Biz tatilde aşkımızı tazelerken kardeşim yaşam savaşı veriyormuş.. hemde bizim yüzümüzden." Eylemin cümlesi ile Fethi elini sıktı. "Eylem böyle olacağını tahmin edemezdik." Eylem kafasını sağa sola salladı. "Ben edebilirdim... ben onun ablasıyım... ne kadar üzüldüğünü göremedim, onu o halde bırakıp seninle tatile çıktım... çok bencilce davrandım." Eylemin ağlaması şiddetlenirken Fethi'nin de gözünden bir damla yaş geldi. "Ben beni bu kader sevdiğini bilmiyordum..." Fethinin cümlesi ile eylem kafasını sağa sola salladı. "Ben biliyordum... sana hissettikleri sevgi mi takıntı mı bilmiyorum ama her neyse çoo şiddetli, çok yoğun." Fethi gözünden akan yaşı hızlıca silerken hastaneye yaklaşmasıyla eylem durdurdu. "Ben burdan giderim, sende 1-2 saat sonra gel, anlamasınlar." Eylemin cümlesi ile Fethi kafasını sallarken eylem arabadan indi.Genç kadın koşa koşa danışmaya giderken annesini görmesiyle ona ilerledi. "Anne Hande nerde? Nasıl?" Ayfer ağlamaktan kırmızı olmuş gözlerle kızına bakarken tokat attı. Eylem gözlerini büyütüp yanağını tutarken Ayfer eylemin kolundan çekip boş bi odaya soktu. "Merak etmiş gibi birde soruyorsun Hande nasıl diye?" Eylem yanağının acısını takmadan konuşmaya başladı. "Anne ne saçmalıyorsun? Hande benim kardeşim!" Ayfer sinirden kahkaha attı. "İnsan kardeşinin nişanlısıyla aşk yaşar mı?" Eylem duyduğu cümle ile şok olurken sıkıntılı bir nefes verdi. "Biliyordun demi? En başından beri biliyordun Fethi ile bir ilişkim olduğunu." Eylem sinirden gülerken boş yatağın kenarına oturdu. "İstesen engel olabilirdin Hande'nin aklından, Fethiyi çıkarabilirdin... ama yapmadın! Neden anne? Neden ikimizede acı çektirmeyi tercih ettin." Ayfer sıkıntılı bir nefes verdi. "Hande fethiden vazgeçmezdi, ama sen geçebilirsin!" Eylem akan gözyaşlarını silerken annesine baktı. "Neden beni kurban seçtin anne? Görmüyor musun üçümüzde mutlu olamıcaz!" Eylemin ağlaması ile Ayfer gözlerini devirdi. "Fethi ile Hande berabere olacak ve bu gerçek hiçbir zaman değişmeyecek! Onlar birbirleri için yaratılmış! Fethi senden vazgeçmiyorsa sen fethiden vazgeçeceksin eylem. Hande için!" Ayfer cümlesini bitirdikten sonra odadan çıkarken eylem hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
Birkaç saatin sonunda herkes odanın önünde Hande'nin uyanmasını beklerken Fethi bakışlarını ağlamaktan perişan olmuş kadından çekemiyordu. Doktorun odadan çıkması ile herkes bakışlarını ona çevirdi. "Hande hanım uyandı." Herkes "çok şükür." diyip gülümserken eylem konuştu. "Görebilir miyiz peki?" Doktor kafasını aşağı yukarı salladı. "Tabi görebilirsiniz ama Hande hanım öncelik olarak sadece Fethi beyi istedi odaya." Herkes dönüp Fethiye bakarken Fethi de eyleme baktı. Eylem akan gözyaşını hızla silip arkasına dönerken Fethi sıkıntılı bir nefes verip odaya doğru yürüdü. Fethi odaya girdiğinde Hande'nin bembeyaz olmuş suratını görmesiyle içi acırken yatağın yanındaki sandalyeye oturdu. "Hande nasılsın?" Hande Fethinin sesini duymasıyla zorlukla gözlerini açarken hafifçe gülümsedi. "Gelmişsin." Mırıldanmasıyla Fethi de güldü. "Birkaç saatir burdayım, uyanmanı bekledim... herkes dışarıda seni çok merak ettik." Hande gülümsemesini büyüttü. "Sen hariç hiçbiri umrumda değil." Hande'nin cümlesi ile Fethinin gülümsemesi silindi. "Fethi ben seni çok seviyorum, tahmin ettiğinden daha çok." Fethi kafasını sallayıp "Onu anladım." diye mırıldandı. "Ben seni istiyorum Fethi, hep seni istedim." Hande konuşurken zorlanırken elini tutması için Fethiye uzattı. Fethi elini tutarken Hande sıktı. "Tamam sen düşünme bunları şimdi, bir an önce iyileşmene bak ve bol bol dinlen." Hande kafasını sallarken Fethi elini bırakıp odadan çıktı.
Fethinin odadan çıkmasıyla herkes ona doğru yürüdü. "Nasıl Hande iyi mi?" Ayfer'in sorusu ile Fethi kafasını salladı. "Gayet iyi, kimseyi istemiyor yanında, uyumak istiyormuş sadece." Fethinin cümlesi ile eylem sıkıntılı bir nefes verirken bahçeye doğru gitti. Fethi de tam peşinden gidecekken Ayfer kolundan tuttu. "Biraz konuşalım mı?" Ayfer'in cümlesi ile Fethi biraz düşünüp kafası ile onayladı. İkiside hastanenin kafateryasında sessiz sakin bir yere geçip otururken Fethi Ayfer'e baktı. "Hande'yi nedensizce terk ettiğin için bu halde biliyorsun demi?" Fethi belli belirsiz kafasını salladı. "Hande seni çok seviyor Fethi. Benim kızımın sevgisi değerlidir ve o yalnızca seni seviyor." Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Bakın Ayfer hanım ben en başından Hande'ye onu sevmediğimi ve sevemeyeceğimi söyledim. Daha nişanlanmadan önce. Ona rağmen beni istediğini söyledi ama ben yapamadım, ömürümü hiç sevmeyeceğim bi kadınla geçirmek istemiyorum. Bu en çok Hande'ye haksızlık olur. Hande gerçekten deliler gibi sevilmeyi hak eden bi kadın ve umarım hayatına öyle birisi çıkar. O kişi ben değilim ama." Ayfer hafifçe güldü. "Hayır sensin! Hande artık sensiz yapamaz Fethi. Eğer hastaneye biraz geç gelseydik şuan morgtaydı o kız. Hemde senin yüzünden! Bu vicdan azabı ile yaşayabileyecek miydin?" Fethinin gözleri dolarken kafasını sağa sola salladı. "Bak Fethi seni zorlamak istemiyorum ama bu işin başka oluru yok! Hande senin kaderin öyle veya böyle siz birbirinize mahkumsunuz." Fethi kaşlarını kaldırdı. "Ne yani zorlada olsa Hande ile birlikte mi olucam?" Ayfer kafasını salladı. "Hem baban selim kulaksızda benimle aynı fikirde. Onu üzmek istemezsin demi!" Fethi babasının adını duymasıyla gerginleşirken Ayfer ayağa kalktı. "Ayrıca eylemle olan ilişkinizin bir an önce bitirmen gerek, eylemin iyiliği için...O yüzükte en kısa zamanda geri takılmalı, iki ailenin saadeti için!" Fethi sinirden elini yumruk yaparken Ayfer'e baktı. "O haberide siz yaptırdınız demi? Handeyle bar çıkışı siz çektirdiniz fotoğrafları... biliyordunuz tabi babam görünce evlilik kaçınılmaz oldığunu..." Ayfer tek kaşını kaldırdı. "Ben diyeceğimi dedim Fethi, ona göre ayağını denk al!" Fethi sinirden güldü. "Vallahi güzel tehdit, tebrik ediyorum sizi." Ayfer gözlerini devirdi. "Ben tehdit etmiyorum, olacakları önceden söylüyorum.Nişan atılırsa şirketteki ortaklık biter, biterse bizim şirket batar. Batarsa Raşit burdan gider, yurtdışına hemde ve tabiki eylemlere bizimle gelicektir. Raşit kızlarını asla yanından ayırmaz. Bunca zaman eylemin ayrı bir eve çıkmasına bile izin vermedi. Eylem giderse sen daha çok üzülürsün!" Ayfer cümlesini bitirdikten sonra giderken Fethi sertçe masaya yumruk attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize