Genç adam nezarethanenin bankında oturmuş tavanı izlerken aklı tek bir kişiseydi. Kadına en son söylediği cümleler ile pişmanlık yaşarken kadının akıttığı gözyaşının kalbini sızlattığını hissedebiliyordu. Gelen adım sesi ile daldığı düşüncelerden çıkarken onu izleyen adama baktı. "Herife bak ya, birde uzanmış... rahat mısın paşam?" Fethi Ateşin söylenmesini takmadan tavanı izlemeye devam etti. "Oğlum sana diyorum, kalksana bi." Fethi omzunu silkti. "Böyle konuşalım." Ateş gözlerini devirdi. "Ya sabahtan beri seni burdan çıkarmak için uğraşıyorum, selim bey annen Asya eylem hepsi burda." Fethi eylemin adını duymasıyla uzandığı banktan kalkarken Demir parmaklıkların gerisindeki adama yaklaştı. "Eylemde mi burda?" Ateş kafasını salladı. "Sonunda dikkatini çekebildik paşamın." Fethi gözlerini devirip konuşmaya devam etti. "Hala ağlıyor mu?" Ateş kafasını sağa sola salladı. "Yok, Eda toparladı onu biraz." Fethi kafasını salladı. "Ne zaman çıkabiliyorum burdan? Eylemle konuşmam lazım!" Ateş sinirle karışık güldü. "Çıkamıyorsun güzel kardeşim, eylemle de konuşamıyorsun!" Fethi kaşlarını çattı. "Niye adam mı öldürdük, alt tarafı burnunu kırdık... o da bir daha karıma dokunmaması gerektiğini anlamıştır." Ateş ağrıyan başını ovdu. "Karın şuan o adamın yanında ama!" Ateşin cümlesi ile Fethi demir parmaklığı tutup sıktı. "Şikayetini geri çeksin diye konuşuyor!" Fethi sinirden dişlerini sıkarken demiri sıkmaktan eli bembeyaz olmuştu. "Hepimiz burda senin için uğraşıyoruz, herkes burda diyorum sana, özür dile diyorum sana şu adamdan uzamadan bitsin bu iş." Fethi kısa bi süre düşündükten sonra bakışlarını ateşe çevirdi. "Eylemle konuşmak istiyorum, ne yap et ayarla , gelsin buraya." Ateş kahkaha attı. "Bak tamam komiserden görüş için izin almayı falan geçtim... herkes içerdeyken eylemi nasıl sokayım oğlum? Neden eylem konuşmaya giriyor diye sormazlar mı adama? Hande zaten ortalığı yıktı nişanlımla konuşmak istiyorum diye." Fethi gözlerini devirdi. "Hiç kimse umrumda değil Ateş! Ben sadece eylemle konuşmak istiyorum, ayarla lütfen." Ateş sıkıntılı bir nefes verdikten sonra kafasını sallarken kapıya doğru yürüdü.Genç kadın stresten ayaklarını ritmik bir şekilde yere vururken bir yandanda tırnaklarını yiyordu. "Acıyor mu hala?" Aslan kafasını belli belirsiz sallarken elini bandajlı olan burnuna götürüp acıyla inledi. "Bu Fethi iyice kafayı yedi ben söyliyim, normal değil, ne buluyorsun bu adamda anlamıyorum eylem!" Adamın cümleleri ile eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Ne konuşuyordunuz ki bu kadar sinirlendi?" Eylemin sorusu ile ateş sinirle güldü. "Beni suçlamayacaksın değil mi eylem? Ne söylersem söyliyim herkesin içinde bana vurması mantıklı mı sence? Bu adam şiddet yanlısı resmen!" Eylem saçlarını geriye atıp başını ovarken adama döndü. "Bak haklısın Aslan, şikayetini geri çek, ben özür dilemesini sağlıcam onun merak etme." Aslan kafasını sağa sola salladı. "Çekmicem, kalsın birkaç gün cezasını çeksin!" Eylem gözlerini devirdi. "Bak selim bey, Semiha hanım hepsi dışarı da, kapının gerisinde bekliyor... lütfen savcıya şikayetçi olduğunu söyleme, işler daha da büyür." Aslan sinirle ayağa kalktı. "Büyürse büyüsün eylem... bak ben senin için bi araba dayak yerim, umrumda olmaz hatta ama... Fethi bizi her yan yana gördüğünde böyle mi olacak? Bak bu ikinci eylem! Ya senin sesini duymasaydı adam öldüresiye vurmaya devam ediyordu. Sen olmasaydın cenazem kalkıyordu şuan galiba." Eylem de ayağa kalktı. "Abartma o kadar da değil!" Aslan kafasını sağa sola salladı. "Tam da o kadar eylem, emin ol o kadar... psikopat bu herif!" Aslanın cümlesinin bitmesiyle kapı çalarken selim içeri girdi. "Aslan konuşalım mı biraz?" Aslan eyleme bir bakış attıktan sonra kafasını sallarken eylem gülümseyip dışarı çıktı.
Genç adam sıkılmış bir şekilde yerde oturmuş boş duvarı izlerken duyduğu topuk sesi ve aldığı koku ile gözleri heyecanla parladı. "Eylem." Mırıldanması ile ayağa kalkıp demir parmaklıklara yaklaşırken "aslanım ateş, halletmiş." diye mırıldandı. "Eylem adamı incelerken yüzünde soğuk bir ifade vardı. "Eylem ben özür dilerim, kendimi kaybettim." Eylem hafifçe güldü. "Özür dilemen gereken kişi ben değilim Fethi, Aslan." Kadının cümlesi ile Fethi kaşlarını çattı. "Hak etti o şerefsiz, damarıma bastı.. ya boşanmamızı dört gözle bekliyor." Eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Fethi bak, bizim boşanmamızın aslanla bi alakası yok, her seferinde ona saldırmaktan vazgeç... bizi bitiren sensin Aslan veya başka biri değil ve her ne olursa olsun senden boşanıcam, yoksa giderim dedim!" Kadının sert sözleri ve soğuk yüz ifadesi ile Fethi'nin gözleri dolarken kadına yaklaşmaya çalıştı. "Gidemezsin.." Eylem dudaklarını kıvırarak güldü. "Giderim fethi biliyorsun." Fethi akan gözyaşını sildi. "Tamam boşanıcam, sen yanımda kal yeter." Fethi zor da olsa durumu kabullenirken eylem kafasını salladı. "Duruşmada görüşürüz o zaman." Eylem tam gidecekken adamın seslenmesi ile durdu. "Son bi yemek istiyorum senden, son bi dans... evimde bekliyor olacağım seni." Eylem adamın cümlesi ile biter bitmez tepki vermeden giderken Fethi kadının arkasından bakakaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize