19. Bölüm 'Şelale'

2.3K 92 45
                                    



Genç adam arabanın durması ile hızla inerken Leyla da peşinden indi. Fethi sıkıntılı bir nefes verip deniz manzarasından bakışlarını çekerken leylala döndü. "Tek bir soru sorucam... amacın ne..?" Leyla da sıkıntılı bir nefes verip konuşmaya başladı. "Bir amacım yok, sadece konuştuk..!" Fethi sakince kafasını salladı. "Peki neden eylem..?" Sorulan soruyla Leyla histerik bir şekilde güldü. "Fethi ben aptal değilim... ben senin gözlerinden anlarım her şeyi... sevgili olduğunuzu biliyorum..!" Fethi de histerik bir şekilde güldü. "Senin benim gözlerimden birşey anladığın felan yok, araştırtmışsındır sen..!" Leyla güldü. "Sakladığınızı biliyorum..!" Fethi kafasını sağa sola salladı. "Benim senden bişey sakladığım felan yok, gözlerimden anlıyormuşsun ya... eylemi de ne kadar çok sevdiğimi anlamışsındır o zaman..!" Leyla'nın gözleri dolarken kafasını eğdi. "Hayır sevmiyorsun..!" Fethi sinirle karışık gülerken konuşmaya devam etti. "Kendini kandırma Leyla... bizden bir umudun varsa da olmasın... artık biz olamayız... çabalamaktan vazgeç..!" Fethi son cümlesini söyledikten sonra çekip giderken Leyla arkasından baktı. Ayağını sertçe yere vurup gözyaşını silerken hızla arabasına binip telefonunu aldı. "Benim yarınki bileti iptal edin..!" Mırıldanmasıyla telefonu hızlıca kapatırken arabayı sürmeye başladı.

   Genç kadın ellerini birleştirmiş dans eden çiftleri izlerken karşısındaki adam da onu izliyordu. Eylem fethinin hayran bakışlarına gülümserken Fethi kadının elini alıp öptü. Ateş ve Asya onların bu haline gülerken duydukları öksürük sesi ile eylem elini hızla geri çekti. "Leyla..!" Fethi sıkıntılı bir nefes verirken eylem gülümseyip ayağa kalktı. "Hoşgeldin Leyla..!" diyip selamlaşırken Fethi onları izliyordu. "Leyla'yı ben çağırdım... lise arkadaşları olarak yıllar sonra aynı masada olun istedim..!" Ateş zoraki bir şekilde gülümserken Leyla'nın yanaklarından öptü. Sıra Fethiye gelirken Leyla gülümsedi. Fethi yavaş hareketlerle ayağa kalkıp kadının suratına sadece yanağını değdirirken Leyla kısa ama tutkulu bir öpücük kondurdu. Fethi hızla geri çekilip yerine otururken Leyla da gülümseyip oturdu. "Eylem çağırdığın için sağol... güzel bir buluşma oldu bu..!" Fethi Leyla'ya hiç bakmazken sadece dışarıyı izliyordu. "Siparişleri verelim o zaman..!" Herkes kafasını sallarken Ateş el işareti ile garsonu çağırdı.

Çalan müzikle Fethi gülümserken eyleme elini uzattı. "Canım dans edelim mi..?" Eylem gülümseyip kafasını sallarken çatal ve bıçağı bırakıp fethinin elini tuttu. İkisi de yavaş hareketlerle ve elele masandan kalkarken Leyla kıskançlık dolu bakışlarla onları izliyordu. Piste çıktıklarında Fethi kadının belini sarıp kendine çekerken ritmik bir şekilde adım atmaya başladılar. "Dans etmeyi bildiğini hiç düşünmüyordum..!" Kadının cümlesi ile Fethi güldü. "Sadece senin için dans ediyorum çünkü..!" Eylem kocaman gülerken fethi masaya baktı. "Asya şu an şokta, beni ilk defa dans ederken görüyor..!" Eylem asyaya bir bakış attıktan sonra Fethiye döndü. "Aşığım sana..!" Genç adam kulağına fısıldanan cümle ile gülümserken eğilip kadının yanağından tutkulu bir şekilde öptü. Leyla gördüğü manzara karşısında elindeki şarap şişesini sıkıp kırılmasını sağlarken çıkan sesle eylem ve Fethi durdu. Leyla'nın hareketi ile Fethi gözlerini devirirken eylem koşarak yanına gitti. "Leyla iyi misin..?" Leyla kafasını aşağı yukarı sallarken elinden kan akmaya başlamıştı. "Lavaboya gidelim..!" Asya da eylem ve Leyla ile birlikte giderken fethi ve Ateş arkalarından baktı. "Bilerek yaptı..!" fethinin mırıldanması ile Ateş kafasını sallarken masaya oturdular.

Eylem ve Fethi birbirine bakıp gülümserken Leyla da onları izliyordu. "Abi benimle de dans eder misin..?" Fethi kafasını sallayıp ayağa kalkarken piste doğru ilerlediler. Ateş Leyla ve eyleme bir bakış attıktan sonra hafifçe öksürdü. "Bende bar kısmına gidip içkileri yenileyeyim..!" Eylem ateşe kafasını sallarken Leyla'ya baktı. "Elin nasıl oldu..?" Leyla eline bir bakış atıp hafifçe güldü. "İyi..!" diye mırıldanırken eylem de eline baktı. "Bir şey mi oldu.? Durgunsun..!" Leyla hafifçe kafasını sağa sola sallarken eyleme döndü. "Aslında oldu... bugün senin cümlelerinle cesaretlenip aradım..!" Eylem kocaman gülerken saçlarını geriye attı. "Ee noldu..?" Leyla parmakları ile oynarken eylem onu izliyordu. "Hala öfkeli ama ben hissediyorum... yeniden olucaz..!" Eylem Leyla'nın elini tutarken "Ne güzel işte..!" diye mırıldandı. Asya eylem ile Leyla'yı el ele görmesiyle gözlerini büyütürken abisine baktı. "Abi Leyla'yla eylem abla nasıl bu kadar iyi anlaşıyor..? Sen şüpheleniyor dememiş miydin..?" Fethi gördüğü manzara karşısında sıkıntılı bir nefes verdi. "Bende öyle sanıyordum ama birden bire iyi oldular... daha bugün Leyla'yı uyardım..!" Asya abisinin sıkıntılı halleri ile üzülürken sarıldı. "Eylem ablayla aran bozulur diye korkuyorsun demi..!" Fethi kafasını aşağı yukarı sallarken kardeşinin saçını okşadı. "Tek korktuğum şey o..!" Cümlesiyle beraber kendini izleyen kadına bakıp aşkla gülümsedi.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin