Birkaç Gün Sonra
Genç kadın telefonuna gelen bildirimle uyanırken adamın mesajını görmesiyle kocaman gülümsedi. Cevap verdikten sonra banyoya giderken musluğu açıp duşun içine su dolmasını bekledi. Yavaş haraketlerle üzerini çıkarıp duşun içine girdi. Kendi kendine şarkı mırıldanıp duşun içine otururken içinde tarif edemeyeceği bi huzur vardı. Aniden kapının açılması ile gözlerini büyütürken Hande ablasına bakıp gülümsedi. "Hande insan bi kapıyı çalar." Hande omzunu silkerken lavaboya yaslandı. "Akşam bir şeyler yapalım, sıkıldım evde otur otur." Eylem gözlerini devirdi. "Noldu senin sosyetik arkadaşlarına... bana ve sıkıcı planlarıma mı kaldın?" Hande gözlerini devirdi. "Of bara felan gidelim işte, deliler gibi dans etmek istiyorum!" Eylem kaşlarını havalandırdı. "Senin tam tersine üzgün olman gerekmiyor mu?" Kendi kendine Mırıldanmasıyla Hande'ye döndü. "Neyse gideriz!" Hande başıyla onayladı. " Tamamdır ben rezervasyon yapıyorum şu bizim her zamanki mekana, Asya Eda falan da gelir." Eylem sadece kafasını sallamakla yetindi. Hande tam çıkarken eylemin telefonuna gelen bildirimle duraksadı. İkisi de lavabonun üstündeki telefona bakarken eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Bakma mı ister misin?" Eylem kafasını sağa sola sallarken Hande banyodan çıktı. Sinsi bir gülüş atıp kapıyı kapatırken akşam için sabırsızlanıyordu.Genç kadın mekanın önünde arabayı durduktan sonra kemerini açarken yanında oturan kardeşine bir bakış attı. "Hayır yani nerden çıktı bu bar dans olayı falan." Kapısının açılmasıyla çantasını alıp inerken Hande gözlerini devirdi. "Anahtar üstünde." Vale kafasını sallarken mekana giriş yaptılar. Eylem fethiyi görmesiyle gülümserken Hande'nin baktığını hissedince gülümsemesini sildi. Fethi eylemi görmesiyle gözleri parlarken hafifçe öksürdü. "Hoşgeldiniz!" Asya'nın neşeli sesi ile eylem kocaman gülümsedi. Ateşte hoşgeldiniz dedikten sonra sıra fethiye gelirken Hande beklentili gözlerle ona bakıyordu. "Hoşgeldiniz!" Hande kocaman gülüp kafasını sallarken Fethi çaktırmadan eyleme göz kırptı. "Bu kadar mıyız?" Ateşin sorusu ile Asya kaşlarını havalandırdı. "Birini mi bekliyorsun ateş?" Ateş kekelerken "Yok ya kimi bekleyeceğim. İçecekleri ayarlayayım diye ayarlamak için sordum." dedi. Eylem imalı bir bakış atarken "Eda gelir birazdan." diye mırıldandı. Ateş kafasını sallarken Fethi hala eyleme bakıyordu. "Tamam ben gidip barmene bizim özellerden yaptırırım!" Eylemin cümlesi ile Hande kafasını sallarken fethide konuştu. "Bende geleyim seninle!" Eylem kafasını sallarken Hande sıkıntılı bir nefes verdi.
"Kaç gündür görüşemiyoruz!" Eylem gülümsedi. "Özledin mi beni?" Fethi de histerik bir gülüş attı. "Soru mu bu?" Eylem etrafa bakınıp adamın yanağına hızlıca bir öpücük kondururken geri çekildi. Fethi dudağını ısırırken "ama yetmez bu!" diye mırıldandı. Eylem gözlerini büyütürken adam hızlıca elinden tutup barın arkasına doğru ilerledi. Eylem duvara yapıştırıp hızla dudaklarına uzanırken büyük bir hızla öpüşüyorlardı. Eylem zorlukla adamı iterken nefes nefese ayrıldılar. "Fethi dur, sakin ol!" Fethi omzunu silkerken tekrar kadının dudağına uzandı. Eylem adamın yüzünü okşarken büyük bir hırsla karşılık veriyordu. "Fethi tamam yeter, çok geciktik!" Fethi kafasını sallarken eylem üstünü düzeltip içeri girdi. Fethi de arkasından girerken ikisi de onları çeken magazinden habersizdi. "Eylem siparişleri verirken Fethi de gülümseyerek onu izliyordu.
"Ya Asya geceyi başlamadan zehir ettin ya... ben o anlamda sormadım!" Asya sinirle karışık güldü. "Ne anlamda sordun acaba yani ne anlamda sormuş olabilirsin!" Ateş gözlerini devirirken Hande de etrafa bakınıyordu. Gözledi Fethi ve eylemi ararken kulağı Asya ve ateş kavgasındaydı. "Yani olay ne! Asya edayı mı kıskanıyor?" Hande'nin cümlesi ile ateş gözlerini büyütürken Asya saçlarını yolarcasına çekti. "Kıskanma yok!" diye sertçe çıkışırken Hande ağzına fermuar çekti. "Eda bundan hoşlanıyor!" Hande şaşkınlıkla gözlerini büyüttü. " Eda mı gerçekten mi?" Ateş kafasını sallarken Asya tekrar sinirlendi. "Ya bir de utanmadan kafanı sallıyorsun ateş!" Ateş sıkıntılı bir nefes verirken Hande güldü. "Vallahi edayı uzun yıllardır tanırım, şuana kadar isteyipte elde edemediği bir erkek yok, yani ateşi sevseydi şuan onunla beraberdi." Asya şaşkınlıkla Hande'yi dinlerken Hande kulağına eğildi. "Yani anlayacağın Asya ateşi gerçekten istiyorsa onu bir gün elde edecektir, dikkatli ol!" Hande'nin cümlesi ile Asya'nın gözü dolarken ateş onlara bakıyordu. "Ne dedin Hande?" Hande havalı bir gülüş atarken etrafa baktı. "Neyse siz tartışmaya devam edin ben bir ablamlara bakayım." Asya sinirden dudaklarını ısırırken ateş korkuyla onu izliyordu. "Ne dedi kulağına?" Asya hiçbir şey demeden tırnaklarını yemeye başlarken ateş sıkıntılı bir nefes verdi. "Ya Hande bu her ne dediyse takma. Bilmiyor musun şu kızın sinsiliğini!" Asya kafasını sallarken "Yok ya ne takıcam!" diye mırıldandı. Ateş kafasını sallarken ellerini sıkıca yumruk yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize