20. Bölüm 'Huzur'

2K 87 17
                                    


Genç kadın kapının kolunu yavaşça bırakırken derin bir nefes alıp içeri girdi. "Noluyor burda..?" Bakışlarını Leyla ile Fethi arasında gezdirirken onlara doğru yürüdü. Fethi zorlukla yutkunurken eylem elinin titrediğinin farkında bile değildi. "Konuşuyorduk öyle eski yıllardan..!" Leyla'nın cümlesi ile eylem yalancı bir gülüş attı. "Böyle ayakta mı..? Bana daha çok tartışıyorsunuz gibi geldi..!" Genç adam hafiften öksürürken "Yok canım ne tartışması..!" Fethi eylemin yanağından öpüp elinden tuttu. "Hoşgeldin canım..!" Eylem gülüp kafasını sallarken Leyla'ya baktı. "Ben gidiyim..!" Leyla çıkış kapısına doğru ilerlerken eylemin cümlesi ile durdu. "Ben geldim diye mi gidiyorsun..?" Leyla arkasına dönerken kafasını sağa sola salladı. "Yok canım, işlerim vardı..!" Eylem kafasını sallarken Leyla Fethiye bir bakış atıp çıktı. Eylem çantasını masaya koyup kendisini izleyen adama baktı. "Fethi bir şey olmadığına emin misin..?" Fethi kafasını sallarken kadının elini tutup sıkıca sarıldı. "Böyle kalalım olur mu..?" Eylem de kafasını sallayıp adama sıkıca sarılırken gözlerini kapattı.

Eylem denizin kokusunu huzurla içine çekerken yanındaki adama bakıp gülümsedi. "Bizim yüzümüzden Ateş teknesine gelemiyor..!" Fethi kadını kendine çevirip yüzünü okşadı. "Ee hayatım sen istiyorsun herkesten uzak yerlerde buluşalım diye, hem karşılığında arabamı veriyorum ona..!" Eylem kahkaha atarken adamın yanağından öptü. "Eee beni nereye götürüyorsun..?" Fethi gülümserken karşıdaki kıyıyı gösterdi. "Seni çok güzel bir koya götürüyorum... çok seviceksin orayı..!" Eylem kocaman gülümseyip karşıya baktı. Kısa süre içinde koya indiklerinde eylem kumsalın üzerindeki sofraya bakarken fethi elini tuttu. Sofraya oturduklarında eylem fethinin yanağını okşadı. "Benim için mi bu sofra..?" Fethi kafasını aşağı yukarı sallarken kadının yüzüne gelen saçını geriye itti. "Burayı çok seveceğini tahmin ettim..!" Eylem kafasını sallarken çileği ağzına attı. "Beni iyi tanıyorsun..!" Mırıldanmasıyla adam gülümserken çileği çikolataya bandırdı. "Çilekle çikolatayı çok sevdiğini de biliyorum mesela..!" Eylem gülümserken kafasını salladı. "Ben seni bu kadar iyi tanınıyorum ama, tam bir kapalı kutusun... seni tanımama izin vermiyorsun..!" Genç adam bakışlarını kaçırırken kafasını sağa sola salladı. "Ben buyum eylem, tanıdığın, gördüğün gibiyim..!" Eylem yavaşça kafasını salladı. "O yüzden mi şu an huzursuzsun..?" Fethi güldü. "Bana diyorsun ama sende kapalı kutusun... mesela neden hukuk fakültesini son senede bıraktın..?" Eylem duyduğu cümle ile öksürük krizine girerken saçlarını geriye attı. "Sen bunu nerden biliyorsun..?" Fethi omzunu silkerken eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Öğrendim işte, boşver... Neden bıraktın..?" Eylem de omzunu silkti. "Öyle gerekti, yani bilmiyorum... bir nedeni yok..!" Fethi kadının saçını geriye itip yüzünü okşadı. "Canım anlatabilirsin bana, bilmek istiyorum..!" Eylem sıkıntılı bir nefes verirken gözlerinin dolmasına engel olamadı.

    "Avukat olmak benim çocukluk hayalimdi... ama benim hiç avukat olmamı istemediler... annem avukatlığın hep tehlikeli bir meslek olduğunu söylerdi zaten... hukuk fakültesini kazandığım ilk gün dedemi kaybettim, mezun olmadan önce gireceğim son sınava gecikiyordum... evden geç çıkmıştım... babam arabayı çok hızlı sürüyordu, kaza yaptık..!" Eylem akan gözyaşını silerken fethi kadının kafasını göğsüne koydu. "Babam günlerce yoğun bakımda kaldı... Annemle, Hande hep beni suçladı bu yüzden... ben çocukken bile hayalini kurduğum mesleğe kavuşmamın mutluluğunu hiç yaşayamadım fethi... son sınava girmedim, artık gitmedim ve mezun olmadım... kendimi resime yönelttim..!" Fethi kadının saçını koşarken kafasını kaldırıp gözyaşlarını sildi. "Ama babam içten içe hep istedi avukat olmamı, hayallerimin peşinden gitmemi söyledi. Ben istemedim çünkü hevesim kalmadı..!" Fethi kadının yanağından öperken konuşmaya başladı. "Okuluna devam etmelisin eylem... hayallerinin peşinden koşmalısın... avukat olmak sana çok yakışacak..!" Eylem gülümserken "Ciddi misin..?" diye mırıldandı. "Çok ciddiyim... o okulu bitirip avukat olacaksın... ve benim başımı beladan kurtaracaksın..!" Eylem büyük bir kahkaha atarken fethinin yeni yeni çıkmış sakalını okşadı.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin