29. Bölüm 'Savaş Başlasın'

1.1K 59 18
                                    



   Genç kadın şarabı başına diktikten sonra bardağı sertçe masaya koyarken karşısında ki adama baktı. "Kalkalım mı artık?" Emre kafasını salladıktan sonra garsondan hesabı istedi. Eylem beraber gülüşen çifte bakıp göz devirirken çantasını alıp ayağa kalktı. "Sen iyi misin? Fazla içtin sanki biraz!" Eylem kafasını sağa sola sallarken fethi ve Canan'a hiç bakmadan mekandan çıktı. Valenin arabayı getirmesini beklerken başını tuttu. "Başım çatlıyor, midem bulanıyor!" Emre eylemin elini tutarken kendisine çevirdi. "Hastaneye gidelim ister misin?" Eylem kafasını sağa sola salladı. "Hayır, biraz dinlensem yeter, edanın evine gidelim!" Emre kafasını sallarken arabanın gelmesiyle hızla bindiler. Eylem yol boyunca ağlamamak için kendini zor tutarken kısa süre içinde eve vardılar. Emre hızla inip eylemin kapısını açtı. "Güzel bir geceydi!" Eylem gülümseyip kafasını salladı. "Bıraktığın için sağol, iyi geceler!" Emre eylemin yanağından öperken eylem de zoraki bi şekilde gülümsedi. Evin kapısına doğru ilerlerken düşecek gibi olmasıyla Emre koştu. "Eylem iyi misin?" Eylem gülümseyip kafasını salladı. "Çok iyiyim!" diyip kahkaha atarken eda kapıyı açtı. "Eylem!" Eylem hızlıca eve girerken Emre arkasından bakakaldı. "Midesi bulanıyormuş!" Eda kafasını sallayıp eve girerken Emre de arabasına bindi.

   "Ah be canım, niye içtin bu kadar?" Eylem gülmeyi kesip bir anda ağlamaya başlarken elindeki çantayı hırsla yere fırlattı. "Fethi de bugün ordaydı, sevgilisiyle beraber!" Eda kaşlarını çattı. "Sevgilisi kim ya?" Eylem gözyaşlarını sildi. "O kadın işte, ben anlamıştım zaten, belliydi aralarında bir şey olduğu!" Eda duydukları ile şok olurken eylemin sırtını sıvazladı. "Ama fethi seni sev..." eylemin el hareketi ile Eda'nın cümlesi yarıda kesildi. "Sevmiyormuş demekki eda, hiç sevmemiş, kandırmış beni, bende mal gibi inandım, Sevmiştir dedim beni!" Eylem'in ağlaması şiddetlenirken eda sıkıca sarıldı. "Sıkı sıkı tuttu kızın elini, karşıma geçti, sevgiliyiz dedi. Gözümün içine baka baka sevgiliyiz dedi!" "Tamam, sakin ol!" Eylem edaya sıkı sıkı sarılırken saçını okşadı. "Yani dün bir arkadaşız diye açıklama yapan adamın, bugün elini tutup karşına geçmesi bana biraz oyun geldi!" Eda'nın cümlesi ile eylem geri çekildi. "Oyun mu?" diye mırıldanırken eda kafasını salladı. "Yani eylem, sen emreyle birliktesin diye, o da Canan'ı koluna taktı!" Eylem Eda'nın cümlesi ile gözyaşlarını silip kahkaha attı. "Savaş istiyorsa, savaşırız!" diye mırıldanırken edaya bakıp gülümsedi.

Fethi çayından büyük bir yudum alırken asyaya bakıp göz kırptı. Canan'ın da masaya oturmasıyla herkes kahvaltı yapmaya başladı. "Günaydın herkese!" Fethi'nin annesi ve babası gülümseyip "Günaydın!" diye mırıldandı. Fethi Canan'a bakıp göz kırparken Asya da onları izliyordu. "Eee napıyorsunuz bugün?" Asya'nın sorusu ile fethi canan'a baktı. "Bizim Canan'la işimiz var canım, ama seni şirkete bırakırım istersen!" Asya kaşlarını havalandırdı. "Ne işiniz var abi?" Fethi güldü. "Güzel bir iş canım!" Asya kafasını sallarken suyundan bir yudum alıp kalktı. "Babacım ben geçiyorum şirkete, akşam görüşürüz!" Asya babasının ve annesinin yanaklarından öpüp abisinin yanına gitti. "Ne işler karıştırıyorsunuz?" Fethi kulağına mırıldanan cümle ile güldü. "Hadi görüşürüz Asya'cım!" Asya kafasını sallarken Canan fethi'ye bir bakış attı. "Bizde kalkalım annecim, size afiyet olsun!" Fethi ve Canan hızla masadan kalkarken fethi'nin odasına girdiler. "Hadi ara!" Canan'ın mırıldanmasıyla fethi odada volta atmaya başladı. "Vazmıgeçsek bu plandan?" Canan gözlerini devirdi. "Fethi hadi ara, sinirleniyorum bak!" Fethi kafasını sallayıp telefonunu cebinden çıkardı. Kulağına götürüp beklerken Canan da onu izliyordu. "Emre selam, bugün dördümüz buluşup bir akşam yemeği yiyelim diyoruz, ne dersiniz?" Fethi kısa süren telefon konuşmasından sonra kapatıp berjere oturdu. "Ne dedi?" Fethi gülümsedi. "Eyleme sorup geri dönüş yapacakmış, eylem de büyük ihtimal olur diyecek!" Canan kafasını sallarken ayağa kalktı. "Akşam çok güzel olmalısın, en güzel elbiseni giy!" Canan gözlerini devirip konuşmaya başladı. "Siz niye böyle oldunuz ki? Her şey ne güzel başlamış, masal gibi. Sonra kabusa dönüşmüş!" Fethi döküntülü bir nefes verdi. "Anlattım tüm olanları Canan, eylem bir yanlış anlaşılmadan dolayı kabul etti evlenme teklifini. Riva da kaldığımız gece ben Emre'yi seviyorum felan diyince benim şarterler attı!" Canan kafasını salladı. "İyi sen uğraş böyle oyunla felan, eylem ellerinden kayıp gittiğinde oynamaya devam edersin!" Canan cümlesini bitirdikten sonra odadan çıkarken fethi şimdiden akşamı düşünüyordu.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin