58. Bölüm 'Yaşıyorsun'

397 30 1
                                    



   Genç adam tüm gücü ile bağırıp odadaki her şeyi yerle birleştirirken Ateş onu izliyordu. "Fethi tamam sakin ol, bulucaz eylemi!" Fethi yorgun düşüp kırık dökük eşyaların arasında yere çökerken kapının açılmasıyla Ateş kafasını çevirdi. "Noluyor?" Evdeki herkes kapıya toplanmışken Hande yerde ağlayan adama bakıyordu. "Eylemi kaçırmışlar!" Ateş'in cümlesi ile herkes şaşırırken Ayfer'in fenalaşmasıyla tüm ilgi ona kaydı. "Nasıl ya? Kim kaçırmış? Nerde ablam?" Hande'nin bağırması ile Ayfer daha da fenalaşırken Semiha hanım koluna girdi. "Ay kızım gitti, kızımı kaçırdılar." Ayfer Semiha hanımın yardımı ile salona giderken Eda ve Hande dağılmış odaya girdi. "Ateş eylem nerde? Lütfen bulun eylemi." Eda'nın ağlamaya başlamasıyla Ateş sarıldı. "Tamam sevgilim ağlama, bulucaz eylemi." Hande yerde ağlayan adamın yanına çöküp omzunu okşarken Fethi kendini toplayıp geri çekildi. "Çıkın dışarı!" Fethinin sert sesi ile Hande'nin gözleri dolarken şaşkınlıkla adama bakıyordu. "Çıkın dışarı dedim... yalnız kalıp düşünücem." Eda kafasını sallayıp odadan çıkarken Hande hala adama bakıyordu. Yavaş adımlarla odadan çıkarken akan gözyaşını sildi. Ateş Fethinin sırtını sıvazlarken Fethi ona döndü. "Ateş yalvarırım bir şeyler yapalım, bulalım eylemi, bak ben nefes alamıyorum." Ateş Fethinin ensesinden tutup salladı. "Fethi tamam oğlum sakin ol, bulucaz... herkesi devreye sokucam." Fethi ağlamaktan kızarsan gözleriyle adama bakıp kafasını sallarken Ateş telefonu eline alıp tek tek arama yaptı.


Hande annesinin yatağının başındaki berjerde otururken gözlerini dikmiş ona bakıyordu. "Kendine geldin mi?" Ayfer ağrıyan başını tutup yatakta doğruldu. "Eylemden haber var mı?" Hande sıkıntılı bir nefes verip kafasını sağa sola sallarken "Yok!" diye mırıldandı. Biraz düşündükten sonra oturduğu berjerde bacak bacak üstüne atıp annesine baktı. "Fethi ile eylemin arasında bir şey mi var? Bilmediğim bi ilişki?" Ayfer sorulan soru ile donup kalırken Hande annesinin tepkisini izliyordu. "O nerden çıktı kızım?" Hande omzunu silkti. "Ne zamandır aklıma takılıyor? Aralarında özel bi ilişki var gibi, çözemedim... ama bu her neyse benim canımı sıkıyor." Ayfer huzursuzca yerinde kıpırdandı. "Kızım saçma sapan şeylerle aklını bulandırma.. mümkün mü böyle bir şey!" Hande kafasını salladı. "Bende kendime söylüyorum İşte mümkün olmamalı bu diye!" Ayfer sıkıntılı bir nefes verdi. "Eylem için nasıl endişelendi görmedin mi? Ağlıyordu resmen! Benim için ağlar mıydı?" Ayfe sertçe kızına baktı. "Ay Hande bak zaten migrenim tuttu senin saçma kurgularınla uğraşamayacağım. Kalk ilacımı getir benim." Hande sinirle berjerden kalkarken odadan hızla çıktı.

   Genç kadın zorlukla gözlerini açarken nefes almakta zorlanıyordu. Ağzındaki bez parçasını fark etmesiyle gözlerini tam açarken boş depoya göz gezdirdi. Biraz uzağında iki adam çay içip sohbet ederken eylem sıkıntılı bir nefes verdi. Ellerinin bağlı olmasıyla sinirlenirken kafasına yediği darbe ile başı ağrıdan çatlıyordu. Karanlık depoyu içeriye giren güneş ışığı hafiften aydınlatırken eylem konuşan adamları çaktırmadan dinlemeye başladı. "Oğlum biz niye bu kadını kaçırdık? Nişanlısını kaçırmamız gerekmiyor muydu?" Adam belli belirsiz kafasını sallarken çayından bi yudum aldı. "Bende anlamadım ki patron eylem Alptekin'i kaçırın dedi." Adam güldü. "Yoksa, tahmin ettiğim şey mi?" diyip ikiside gülerken eylem gözlerini devirdi. Ellerindeki sıkı bağlanmış halattan kurtulmaya çalışırken aklı sadece Fethideydi.

   Genç adam bomboş bakışlarla odasının terasındaki deniz manzarasını izlerken paketindeki som sigarasını yaktı. Terasa giren adamla kafasını hafif çevirirken sigarasını tüm gücüyle içine çekti. "Emniyetteki tüm adamlarımıza haber verdim hepsi gizli bi operasyonla eylemi arıyor merak etme Fethi!" Adam Ateşin cümlelerinin hiçbirine tepki vermeden sıgarasını içmeye devam ederken Ateş sıkıntılı bir nefes verdi. "Fethi yapma böyle, güçlü ol. Eylemin şuan sana ihtiyacı var!" Fethinin gözleri dolmaya başlarken kafasını sağa sola salladı. "Gücüm yok Ateş... böyle durup eylemi düşünmekten başka gücüm yok... nefesim kesiliyor." Ateş ne diyeceğini bilemezken odaya Yasemin'in girmesi ile hafiften gülümsedi. "Yasemin abla Allah aşkına konuş biraz, çok kötü durumda!" Ateşin cümlesi ile Yasemin belli belirsiz kafasını sallarken Ateş odadan çıktı.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin