Genç kadın atölyenin kapısını açtığında hiçbir sorun olmamasıyla şaşırırken sıkıntılı bir nefes verdi. "Nerde yangın?" Mırıldanmasıyla etrafı iyice kontrol ederken kapıyı kitleyip çıktı. Güvenliğe doğru ilerledi. "Benim atölyemde yangın çıktı diye arayan siz misiniz?" "Hayır eylem hanım, hiçbir sorun yok." Eylem kaşlarını havalandırırken kafasını sallayıp arabasına doğru ilerledi. "Bu işin içinde bi terslik var ama neyse." Mırıldanması ile arabaya binerken Fethinin araması ile durdu. "Eylem nerdesin sen Ya?" Eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Aşkım sorma ya bi telefon geldi atölyede yangın var diye, geldim hiçbir şey yok!" Fethi de kaşlarını havalandırdı. "Allah Allah kim bu arayan?" Eylem bilmiyorum diye mırıldandı. "Siz n'aptınız? Nerdesiniz?" Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Hande çok sarhoştu eve bıraktım direkt." Eylem kafasını sallayıp arabayı sürmeye başladı. "Tamam aşkım bende çok yorgunum direkt eve geçerim, yarın görüşürüz!" Fethi kafasını sallarken "Tamam güzelim." diyip telefonu kapattı. Aklı magazincilerdeyken beklediği telefonun gelmesiyle açtı. "Tamam Fethi bey haber yayınlanmayacak." Fethi kocaman gülerken "Teşekkürler diyip telefonu kapattı.Ayfer hanım deniz manzaralı evinin terasında kahvesini yudumlarken derin bir nefes alıp verdi. "Ayfer hanım gazeteler." Hizmetlinin cümlesi ile gazeteleri alırken eliyle git işareti yaptı. "Hızla gazetenin ilk sayfasına bakıp gülümserken kahvesinin son yudumunu alıp ayağa kalktı. Hande'nin odasına doğru ilerlerken kapıyı açıp içeri girdi. Hande'nin derin bir uykuda oldığunu fark edip gözlerini devirirken odanın perdelerini açtı. "Hande kalk artık!" Hande zorlukla gözlerini açarken kafasını yastığa geri koydu. "Ya anne beş dakika daha!" Ayfer hanım gözlerini devirip gazeteyi yatağa fırlattı. "Yakında düğünümüz var!" Hande duyduğu cümle ile hızla yatakta doğruldu. "Neee çıktı mı haber?" Ayfer hanım kafasını sallayıp gözüyle gazeteyi işaret ederken Hande hızla alıp okumaya başladı. "Son dönemin popüler iş insanı Selim Kulaksız'ın oğlu Fethi kulaksız bu sefer kalbini Hande Alptekin'e kaptırdı. İkili soruları yanıtsız bırakırken tüm gece bi mekanda eğlendikten sonra aynı arabaya binip ayrıldılar!" Hande kocaman gülerken yataktan kalkıp annesine sarıldı. "Ayyy anne çok güzel yazdırmışsın. Manşette de yılın aşkı yazıyor." Ayfer kızının saçlarını geriye atıp yüzünü okşadı. "Güzel kızım benim, sen yeter ki mutlu ol." Hande gazeteye bakıp satılırken gülümsemeden duramıyordu. "Ay çok yakışmıyor muyuz baksana şu fotoya!" Ayfer kafasını sallarken kızını öptü. "Ver bana gazeteyi, kahvaltıda görmemiş gibi yaparsın!" Hande kafasını sallarken annesinin yanaklarından öpüp banyoya doğru ilerledi. Ayfer hanım huzurla gülümseyip odadan çıkarken salona doğru ilerledi. "Ayfer hanım bu zarf size gelmiş!" Ayfer zarfı alıp kafasını sallarken salona geçip oturdu. Yavaşça zarfı açarken gördüğü fotoğraflarla yutkundu. "İnanmıyorum sana eylem, bu kadar ilerlettin mi gerçekten?" Mırıldanmasıyla dün gece barda öpüştükleri fotoyu elinde sıkarken salona Raşit'in girmesi ile hızla sakladı. "Günaydın hayatım." Ayfer gülümseyip günaydın diye mırıldanırken fotoğrafları çaktırmadan zarfa koyup odasına doğru ilerledi.
Genç adam acı kahveyi kafasına dikerken önündeki belgeleri tek tek imzalıyordu. Ateşin birden odaya dalması ile kaşlarını havalandırırken "Noluyor lan!" diye mırıldandı. "Olum bu ne?" Ateş gazeteyi Fethiye uzatırken Fethi gördüğü haberler küfür etti. "Lan ben bunh dün halletmiştim, bi ton para verdim haber yapmasınlar diye!" Ateş başını tuttu. "Demekki birileri senden daha fazla vermiş!" Fethi sıkıntılı bir nefes verip gazeteyi fırlatırken saçını çekiştirdi. "Şimdi tüm camia görecek Fethi. İlk defa tanınan birisiyle adın anılıyor. Hande öylesine birisi değil Fethi. Tek bir kalemde kurtulamazsın bu haberden, iki aileninde aralarındaki bağı bozarsın ki ortak olmak üzereyiz." Ateşin cümleleri ile Fethi sertçe masaya vurdu. "Ya camiayı geçtim eylem ne olacak Ateş?" Ateş kafasını sağa sola salladı. "Selim beyi biliyorum, tanıyorum. Siz yakında evlenirsiniz ben diyim!" Fethi ayağa kalkıp duvara yumruk atarken hırsla bağırdı. "Allah kahretsin neden hep beni buluyor?" Ateş hiçbir şey demezken yerdeki gazeteye baktı. "Hande koluna girmiş bir de üstüne gülmüş... hemen tezkip yayınlamak lazım ama olumlu mu olumsuz mu ona sen karar vereceksin!" Fethi sıkıntılı bir nefes verdi. "Bilmiyorum ne bok yapacağımı bilmiyorum!" Ateş kafasını sallarken ayağa kalktı. "Neye karar verirsen ver, her zaman yanındayım ben!" Fethi telefonu eline alırken ateşe baktı. "Hemen eylemi aramam lazım, ilk benden duymalı." Ateş kafasını sallarken Fethi terasa doğru yürüdü. "Ha bu arada, Asya dün geceden beri odasından çıkmıyor, o meseleyi de unuttum sanma, başımdaki belalar bitsin konuşacağız!" Ateş kafasını sallarken Fethi terasa çıkıp eylemi aradı. Ateşte odadan çıkıp Asya'yı ararken cevap vermemesi ile sıkıntılı bir nefes verip odasına doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk (EyFet/ +18)
RomanceYasağın içinde doğan tutkulu bir aşk hikayesi... +18 kısımlar vardır... bilginize