66. Bölüm 'Yara🍷'

446 24 1
                                    


   Eylem karşısında dikilmiş adama bakıp sıkıntılı bir nefes verirken "Senin burda ne işin var?" diye sordu. "Benden kaçamazsın, nereye gidersin git seni bulurum!" Eylem gözlerini devirip Ateş ve edaya baktı. "Bunun ne işi var burda? Siz mi söylediniz?" Ateş ve Eda sessiz kalmayı tercih ederken Fethi masaya oturdu. "Güzelim hatırlatırım burası benim gizli yerimdi... ilk benimle geldin." Eylem sinirlenirken çantasını alıp masadan kalktı. "İyi gidiyorum ben!" Fethi de ayağa kalkıp kadının kolundan tuttu. "Eylem lütfen... kal." Eylem adamın gözlerinde kaybolurken "bakma bana öyle." diye mırıldandı. Fethi gülerken eylem kolunu geri çekti. "Oturucam ama bir şartla... hiç konuşmayacaksın." Fethi kafasını sallarken eylem oturdu.

   Eylem rakısını yudumlarken artık tamamen sarhoş olmuştu. Fethi gülümseyerek kadını izlerken Eda ve Ateş çoktan mekandan çıkış yapmış eylem ise sarhoşluğun verdiği etki ile farketmemişti. "Sana konuşma demiştim." Fethi kaşlarını havalandırdı. "Ağzımı açmadım eylem." Eylem omzunu silkti. "Bakışlarınla konuşuyorsun ama." Fethi gülerken kadının elini tuttu. "Ben sana ömrümün sonuna kadar böyle bakacağım eylem." Eylem ellerini çekip sandalyesine yaslandı "Yapma Fethi... böyle konuşarak aklanmaya çalışma... ben seni affedemiyorum." Fethinin gözleri dolmaya başlamıştı bile. "Benden başkasına dokunabilmeni kaldıramıyorum... bunun bahanesi yok sen beni aldattın ve biz bittik." Fethi kafasını sağa sola salladı. "Hayır eylem... sana dedim bu aldatma sayılmaz dedim." Eylem güldü. "Kendini böyle mi kandırıyorsun?" Eylem dikleşip Fethiye yaklaştı. "Eylem ben seni seviyorum senin kocanım, ben seninim sana aitim!" Eylem geri çekilip kafasını sağa sola salladı. "Konuşmucaktık Fethi!"  Eylem ayağa kalkıp çantasını ve rakı bardağını alırken adama bir bakış atıp yan masaya geçti. Kadının hareketi ile Fethi sinirle karışık gülerken rakıyı kafasına dikti. "Eylem rakı sana iyi gelmiyo, çok içme." Eylem kaşlarını çatarken rakıyı kafasına dikti. "Sana mı soracağım?" diyip tekrar bardağına doldururken Fethi sabır çekti.

Eylem söylenen şarkıyı kendi kendine mırıldanırken Fethi elini çenesine dayamış onu izliyordu. Eylem adamın kendisini izlemesini fark etmesiyle gözlerini devirirken şarkıyı söylemeye devam etti. Fethi aklına gelen fikir ile ayağa kalkarken eylem kaşlarını havalandırdı. Fethi garsonla bir şeyler konuştuktan sonra sahneye geçerken kadına bir bakış attı. Eylem dikkatle adamı izliyordu.

Eğer seni kırdıysam
Darıl bana
Ama bir gün beni ararsan
Bak ruhuna

Birden gecem tutarsa
Güneşi çevir bana
Sevgilim bağışla
Biraz zor olsa da

Affet beni akşamüstü
Gölgem uzarken
Öğleden sonra affet
Ne zaman istersen

Affet beni gece vakti
Ay doğmuş süzülürken
Sabaha kalmadan affet
Tam ayrılık derken

Çünkü sen çölüme yağmur oldun
Sen geceme gündüz oldun
Sen canıma yoldaş oldun
Sen kışıma yorgan oldun
.
.
.
  
Adamın söylediği şarkıyla eylemin gözleri dolarken peçete ile akan yaşlarını sildi. Fethi şarkısının bitmesiyle masasına oturup kadını izlemeye devam etti. Eylem masasına yaklaşan garsona anlamsızca baktı. "Bu duble size köşedeki masadan ikram edildi hanfendi.. kabul eder misiniz?" Eylem köşedeki masada oturan adama bakarken Fethi de onunla berbaber baktı. Eylem adama gülümseyip rakıyı alırken Fethi hızla ayağa kalktı. "Gel kardeşim buraya." Fethinin bağırması ile garson gelirken eylemin elindeki bardağı çekip garsona verdi. "Ya Fethi napıyorsun bana ikram edilmiş, içicem." Garson hala orda dururken Fethinin sert bakışı ile hızla uzaklaştı. "Ya sen napıyorsun eylem? Niye kabul ediyorsun elalemin heriflerinden gelen içkiyi?" Eylem sinirle başını tutarken adamda onları izliyordu. Fethi rakı bardağını alıp kadının masasına geçerken eylem gözlerini büyüttü. "Hiç öyle bakma! Tek gördüler üşüştüler hemen sana... burda oturucam. Karımsın sen benim." Eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Vallahi ben kafa dağıtmak için gelmiştim... şu yaşadığımıza bak." Fethi eylemi hiç takmadan rakısını içerken eylem ayağa kalktı. "Nereye?" Eylem duraksadı. "Adamın masasına." Fethi elini yumruk yaparken "Eylem!" diye mırıldandı. "Tamam kızma, lavaboya." Eylem dudaklarını kıvırarak gülerken yavaş adımlarla ilerledi.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin