25. Bölüm 'Çaresizlik'

1.2K 62 3
                                    



Fethi'nin kapıyı açmasıyla nevra hanım gülümserken eylem rahat bir nefes verdi. "Korkuttum heralde, kusura bakmayın!" Eylem kafasını sallarken elini fethi'den hızlıca çekti. Fethi gözlerini devirirken nevra hanımın elindeki odunları aldı. "Geciktim biraz, tüm yollar kapanmış!" Eylem gülümserken fethiye bir bakış attı. "Nevra hanım kusura bakmayın biz de size rahatsızlık veriyoruz ama." Nevra hanım kaşlarını havalandırdı. "Ne demek o, benim içimde farklılık oldu." diyip gülümseyince eylem de güldü. "Ben şömineyi yakayım!" Fethinin cümlesi ile eylem kafasını sallarken yemekleri sehpaya dizmeye devam etti. "Mum ışıklarının ve şöminenin aydınlattığı evde hepsi sehpanın etrafına toplanırken nevra hanım ikisini de süzdü. "Siz sevgili misiniz?" Nevra hanım'ın sorusu ile eylem'in yüz hatları gerginleşirken fethi ile bakıştı. "Yok hayır, arkadaşız!" Nevra kafasını sallarken eylem yemeğini yemeye devam etti. "Telefonda çekmiyor burda, haber de veremezsiniz şimdi ailenize!" Eylem sıkıntılı bir nefes verdi. "Evet o biraz kötü oldu!" diye mırıldandı.

Nevra hanım eylem ile fethi'nin kaçamak bakışlarını fark edip gülümserken hafifçe öksürdü. "Şarabı beğendiniz mi? İtalyadan geldi, özel birinden!" Fethi gülümsedi. "Çok güzel!" dedi eyleme bakarak. Eylem de gülümserken "Evet çok iyi!" diye mırıldandı. Nevra hanım kalkarken eylem ve Fethi de yerinde kıpırdandı. "Siz rahatınıza bakın, ben biraz istirahat edeceğim." Eylem ve fethi kafasını sallarken mecra hanım eline mum alıp merdivenlerin başına gitti. Yavaşça dönüp birbirlerine aşkla bakan çifte bir bakış atıp gülümserken merdivenlerden çıkmaya başladı. Eylem sehpadakileri toplarken fethi de ona yardım etti. Kısa süre içinde toparlayıp oturdular. Eylem cama yaklaşıp yağmuru izlerken fethi de koltukta bacak bacak üstüne atmış onu izliyordu. "Bu yağmur duracak gibi değil." Eylemin cümlesi ile fethi kafasını salladı. Aniden gök gürlemesi ile eylem sıçrarken koşar adımlarla fetihinin yanına gidip oturdu. Ellerini göğsünde birleştirirken kafasını yana çevirip kendisini izleyen adama baktı.

"Korkma, ben yanındayım." Fethi elini eylemin omzuna koyarken sıkıca tuttu. Omzundaki elini aşağı yukarı oynatırken ikisinin de bakışları dudaklarına kaydı. Eylem anın etkisinden çıkıp geri çekilirken koltuktaki pikeyi kollarına doladı. "Şöminenin yanına geç, üşüme!" Eylem kafasını sallayıp şöminenin yanındaki mindere oturdu.  "Şarap içer misin?" Eylem kafasını sallarken Fethi'de karşısına oturdu. Yavaş hareketlerle kadehi doldururken eyleme uzattı. Genç kadın şarabından bir yudum alırken adama baktı. "Buraya neden geldin fethi?" Genç adam gülümserken "Kalbim beni buraya getirdi.!" diye mırıldandı. Eylem de gülümsedi. "Hatırladın mı? Senin cümlen." Eylem belli belirsiz kafasını salladı. "Ben burda olduğunu duyunca gelmek istedim." Eylem kafasını salladı. "Konuşmak için mi?" Genç adam biraz düşünüp kadının gözlerine baktı. "Hayır, görmek için!" Eylem kafasını sallarken şarabı kafasına dikti. "Sadece seni görmek istedim!" Eylem hafifçe tebessüm ederken fethi de gülümsedi. İkisi de şömineyi izlerken birbirlerine kaçamak bakışlar atıyordu.

   Eylem şarabından bir yudum alırken koltukta uyuyan adama baktı. Sessizce yerinden kalkıp adamın başına gelirken hafif hareketlerle yüzünü okşamaya başladı. Elini yavaşça saçlarına doğru götürürken yüzünde hafif bir gülümseme vardı. Masadaki kalemleri ve kağıdı sehpanın üzerine koyarken yanına mumda aldı. Fethi'nin üzerini örtüp yere oturdu. Adamın yüzüne bakıp kağıda çizmeye başlarken içinde bilmediği bir huzur vardı. Mum ışığının aydınlattığı kağıda adamın suretini çizmekten büyük bir keyif alırken fethi yerinde kıpırdandı. Eylem büyük bir hızla adamı çizmeye devam ederken yüzündeki gülümseme hiç gitmedi.

Genç adam kolundaki ağırlıkla beraber kıpırdanırken gözüne çarpan güneşle zorlukla gözlerini açtı. Yanında mışıl mışıl uyuyan kadına bakıp gülümserken elini saçında gezdirdi. Eylem fethinin haraketi ile iyice onun boynuna sokulurken fethi de iyice sarıldı. Kadının saçıma öpücük kondururken eylemin gözünü açmasıyla kendi gözlerini hızla kapattı. Eylem koltukta doğrulup fethiye bakarken gülümsedi. Hızla üstündeki pikeyi adamın üstüne örtüp koltuktan kalkarken banyoya doğru ilerledi. Kadının gitmesiyle fethi gözlerini açarken kocaman güldü. İçini huzur kaplarken kadının güzel kokusu hala burnundaydı. Rahat bir nefes verip koltuktan kalkarken eylemin geri gelmesiyle tekrar gülümsedi. "Günaydın!" Eylem de gülümseyip "Günaydın!" diye mırıldandı. "Ya koltuk aslında çok geniş ama her yerim ağrıyor. Tutulmuşum. Kolumda çok ağrıyor!" Fethi'nin ima dolu cümlesi ile eylem öksürdü. "Kolunun üstüne yatmışsındır, o yüzden!" Fethi histerik bir şekilde gülüp kafasını sallarken "Kesin o yüzdendir." diye mırıldandı.

Yasak Aşk (EyFet/ +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin