ÖZEL BÖLÜM

21.6K 1.2K 216
                                    

"Baba sessiz ol annemle kardeşim uyanacak."

"Şş tamam sen şimdi bu ekmekleri içeri götür bende çayları doldurayım sonra anneni uyandıralım olur mu?"

Narin heyecanla içeri giderken bende çayları doldurdum. Koşarak yanıma gelip elimi tutu ve beni içeri çekiştirdi. Yatak odasına geldiğimiz de oğlum beşiğinde Ahlem yatakta uyuyordu. Narin sağ ben ise yavaşça sol tarafına uzandım. Narin gülerek sıkıca yanağını öpmemiz için  eliyle saydı.

"1,2,3"

Aynı anda yanağını öptük.

"Annecim uyannn."

Ahlem bir kaç saniye sonra kendini daha fazla tutamayıp gülmeye başladı.

"Küçük cadı yine tutamadım kendimi."

Narin gülerek Ahlemi öpmeye devam etti.

"Annecim biliyor musun? Babam ve ben sana kahvaltı hazırladık."

Gülümseyerek önce Narine sonra bana baktı.

"Bak sen. İkiniz de ne kadar tatlısınız öyle."

Narin neşeyle ayağa kalkıp uyuyan kardeşinin beşiğine yöneldi. Onu uyurken izlemeyi çok severdi.

"Günaydın uykucu."

Gülerek gözlerime baktı.

"Günaydın bir tanem. Malûm beyimiz gece beni hiç uyutmadı."

Gülümseyerek yanağını öpmek istediğim de eliyle dudaklarımı kapattı. Ve gülerek  Narini işaret etti gözüyle.

"E hadi madem çaylar soğumasınn."  Kollarımdan kaçarak Narini kucağına alıp aşağı indiler. Bende peşlerinden.

"Vay vay vay masaya bak sen."

Narin gülümseyerek Ahlemi çekiştirdi masaya.

"Yengemler evde yoklar diye babam hazırladı ama bence sana süpriz yapmak istediği için."

İkiniz birden gülerek Narine döndük.

"Bak sen bacaksız. Her şeyi de bilmeseniz olmuyor değil mi?"

"Cık olmaz. Kime çekti bu kız ya?"

Hep beraber neşe ile kahvaltı yapıp hazırlandık. Biraz temiz hava almak çocuklara çok iyi gelecekti.

AHLEM'DEN  DEVAM

Asaf Mirza ve Narinin sürprizinden sonra hep beraber dolaşmak çok iyi gelmişti. Asaf yolda İlker ve Fahriyeyi de aradı bize katılmaları için.

"Evleneli 1 ay oldu rahatsız etmesemiydik?"

Gülerek elimi tutup bebek arabasının üstüne koydu kendı elinide benim elimin üstüne.

7.VAGON | Tamamlandı,Düzenleniyor |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin