F İ N A L 🌹

32.9K 1.4K 314
                                    

Bölüm Şarkısı ☝🏻

10 AY SONRA

Ailemiz artık koskocaman bir aile olmuştu. Buket abla ve Hakan abinin bebeği de doğmuştu. Adını Nur koydukları kızları ile ailemiz büyümüş neşemize neşe katılmıştı.  Savaş, Narin ve Nur tam bir saadet içinde büyüyecek, İslâmî kurallara göre yetişeceklerdi.

Dayımın işkencesinden kaçtığım o gün ayaklarıma giyecek 1 ayakkabım bile yoktu. Ardıma dahi bakmadan kaçtığım o yolun sonu mutlulukla bitti.

Bir Trenin 7. Vagonunda karşılaştığım o kaba, soğuk ve asil adamın bugün 2. Çocuğumun babası olacağını ve bana dünyaları vereceğini bilemezdim. Onunla yaşadığımız her şeyi aklımın ve kalbimin en güzel yerine yazacak ölsem dahi unutmayacaktım.

Ne yaşarsak yaşayalım birbirimizden ve  inançlarımızdan vazgeçemeden girdiğimiz bu yol bizi mutluluk ve huzura götürdü. İkimizde bu yola  girmekten korkuyorduk oysaki.

Aramızdan Allah'ın rızasını kaybetmeden bu evliliği ilerletmek için söz vermiştik. Bu sözün bedeli her ne olursa olsun mutlaka tutacaktık.

Sevgi ve saygı sadece evliliğin değil aynı zamanda iyi  bir insan olmanın da en büyük temel taşıydı.

Karabulut ailesi olarak sonsuza kadar mutlu yaşayacaktık.

___________________________________________________

Onlar ermiş muradına biz çıkalım kerametine. 🕊

7. Vagon kitabımı 2 defa silip tekrar yazmıştım. Korkularım ve  endişelerim vardı. Her kitabım da olduğu  gibi bunda da;

İyi niyeti, insanlığı, sadakat, sevgiyi, saygıyı ve Allah'a olan imanı  anlatmak istedim. Çünkü Allah'ın rızası için girilen her iş mutlu son ile biter. Başımıza ne gelirse gelsin, ne yaşamış olursak olalım Allah'ın bizleri imtihan ettiğini ve bu imtihanlar sayesinde cennet ve cehennemi hak edeceğimizi unutmayalım.

Belki hepimizin hayatı Asaf Mirza gibi hiç beklemediğimiz bir anda değişecek ve bizler o imtihanda yok olacağımızı düşüneceğiz. Ama Allah kuranı kerim de buyurur ki " Kimseye kaldıramayacağından fazlasını vermeyiz."

Bu yüzden omuzlarımız da ki yükler bizleri kaburlaştırsa da Elif misali dimdik olabilmek için sabretmek, dua etmek ve şükretmek gerekiyor. Çünkü burası durup dinleme değil çalışma yeri.

Olurda yazdıklarım birgün  birinin kalbine dokunur diye yazıyorum. Bu süreçte yanımda olan bütün dostlarıma ve siz güzel okuyucularıma çok teşekkür ederim. Bir hatam olduysa Affola.

Kim bilir belki yine bir Vagonda yollarımız karşılaşır.❤🚂

08.08.2020
_________________________________________________

Bu kitabım dışında Tamamlanmış 2 kitabım daha  var onlara da göz atmayı unutmayınız.🌿

7.VAGON | Tamamlandı,Düzenleniyor |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin