K I R K B İ R İ N C İ B Ö L Ü M

26.7K 1.4K 153
                                    

BÜYÜK ACI... 💥

DÜĞÜN GÜNÜ

Asaf Mirza ile düğün yerine galip arkada hazırlanan odalardan birine geçtik. Birazdan o Damat tıraşı olmaya gidecekti. O kadar muazzam şekilde haızrlanmıştı ki Vagonlar. Hayal etsem bu kadar güzel olmazdı.

Asaf Mirza ile vedalaşıp kuaförlere bıraktım kendimi. Daha önce bizim gibi Vagonda evlenen kaç insan vardı acaba. Ama her şey o kadar anlamlı ve o kadar muazzamdı ki. Gözlerim hangi köşeye, mecraya baksa mutluluk duyuyordu.

İçimde ki huzur ise bambaşkaydı. Düğünün başlamasına 45 dakika kala son dokunuşları da yapıp Asaf Mirzayı bekledim. Odada sadece ben vardım.  Biraz sonra kapı açılınca aynada göz göze geldik. Gülümseyerek ve aşkla bana bakarak elini arkadan belime sardı.

"Cenneten Çiçek gibisin Yârim."

Gülümseyerek belimde ki elinin üzerine koydum elimi.

"Huzursun."

Gülerek baktı. "45 dakika sonra her şey değişecek. Artık hep beraberiz."

Gülerek ona döndüm.

"Hayatımın her anını seninle geçirmek istiyorum. Kalan ömrümüz geçenden daha hayırlı olsun sevgilim."

"Allah'ın izniyle hepsi olacak."

Biz heycanla zamanı beklerken Buket abla ve Yengem geldi içeri.

"Hii tü tü tü tü Tü Maşallah! "

Gülerek onlara baktık.

"Allah'ım nazarlardan saklasın sizi."

"Amin yengem benim." Yanağını öperek Buket ablaya döndüm.

"Nasıl olmuşum Elticim."

Gülerek önce Asafa sonra bana baktı.

"Kaynana çatlatacak cinsten elticim."

İstemsiz kahkaha atarak Asaf Mirzaya döndüm. Oda gülüyordu.

"Hadi hadi misafirler bekliyor."

Onlar önden çıktı bizde arkadan. Her yer bizim gibi bembeyazdı. Leke ve nefretten uzak. Eşsizdi. Davetlilerin mükemmel enerjisi ile yerimize geçtik. Diğer düğünler gibi çalgılı,harama davetiye çıkaran bir düğün değildi bizimki her anı İslam kokan, Allah'ın rızasını burada bile kazanmaya çabalayan bir evlilikti.

Yerimize geçince İlker ve Fahriye nikah şahidi olarak geldi. Hakîm adımızı soy adımızı sorarak nikah işlemlerine başladı.

"Siz Asaf Mirza Karabulut ,  Yanınızda oturan Ahlem Aktaşı iyi günde kötü günde hastalıkta sağlıkta her anda eş olarak kabul ediyor musunuz?"

Gülerek bana baktı.

"Sonsuza kadar evet!!"

Alkışlardan sonra bana dönerek güldü.

7.VAGON | Tamamlandı,Düzenleniyor |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin