O T U Z A L T I N C I B Ö L Ü M

30K 1.5K 96
                                    

AHLEM'DEN DEVAM

Asaf Mirza gittikten sonra bizde Fahriye ile bahçede oturduk. Ne o konuşuyordu ne ben. Asaf Mirza'nın anlattığı şeyler kulağımdan gitmiyordu. Bunca şeyi nasıl hazmedecektim bilmiyorum fakat hazmetmek zorundaydım. Ona karşı sevgimin arttığını hissediyordum. Birazdan haksızlık etmiştim. Hatta fazlaca...

2 GÜN SONRA

Sabah kahvaltı zamanı Karabulutların malikanesine geldim. Derin nefes alarak kapıyı çaldım. Içeri girdiğim de gözlerim Narini buldu. O da beni görünce sevinçle koşarak kucağıma atladı.
Bir süre onunla sarılıp o mis kokusunu içime çektikten sonra kucağım  da ayağa kalktım. Asaf Mirza ise gülümseyerek bana bakıyordu. Buket abla yanıma gelip sıkıca sarıldı.

"Of nasıl özlemişim seni."

"Bende seni çok özledim ablacım."

Onunla sarılıp hasret giderdikten sonra bahçeye oturduk hep beraber. Narinin beni ne kadar özlediği halinden belli oluyordu. Biran olsun yanımdan ayrılmak istemiyordu bu belliydi. Bende onu çok fazla özlemiştim üstelik.

"Annecim sen girmeyeceksin demi?"

"Gitmeyeceğim güzelim benim."

Gülerek yanağımı öptü.

"Hatta bundan sonra hiç ayrılmyacağız Allah'ın izniyle."

Bunu söylerken Asaf Mirzaya bakmıştım. Gülüşü derinleşirken Narini öpüp  kucağına aldı.

"Servis geldi küçük hanım."

Benimle vedalaşıp okula gitti.

ASAF MİRZA'DAN DEVAM

Narini gönderince bizde biraz yürüdük. Havanın güzelliği, Ahleminkinin yanında hiç kalıyordu.

"Asaf Mirza."

"Efendim."

Durarak gözlerime baktı.

"Çok özür dilerim."

Gülümsedim."Özür dileyecek bir şey yapmadın ki sen."

Gülümsedi."Kendimi affettirmek için seni yemeğe çıkarsam?"

Güldüm."Hmmm. Olabilir, ne zaman?"

Güldü."Bu akşam."

"Saat 8 de alırım seni Fahriyeden."

"Tamam o zaman ben artık gideyim. İyi günler."

"Sanada."

Ahleme herşeyi anlattığım için çok mutluydum. Geçmişine dair her şeyi bildiğim kadına geçmişim hakkında her şeyi anlatmıştım. Akşam yemekte de evlenme teklif edecektim. İlker ile beraber yüzük bakmaya gittik.

"Oğlum valla sonunda senide mutlu gördüm ya ölsem de gam yemem."

7.VAGON | Tamamlandı,Düzenleniyor |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin