K I R K B E Ş İ N C İ B Ö L Ü M

26.4K 1.4K 129
                                    

1 AY SONRA

Acı, gözyaşı, ihanet, kan, hastalık ile geçen koskoca 1 ay'ın sonunda artık bende Narin de sağlığımıza kavuşmuştuk. Bu 1 aylık süreçte Asaf Mirza annesi hakkında her şeyi öğrenmişti. Bu olayların yaşanmasın da tek sebep Safiye hanımmış. Bunun üzerine Asaf ve Hakan abi polise şikayette bulunarak gerekli cezayı almasını sağladılar. Evde 1 ayda bambaşka ve huzur dolu bir ortam olmuştu. Bu sırada Buket ablada hamileydi.

Zor günlerin geride kalmasının yanı sıra evde yeni telaşlar ve heyecanlar vardı. Sabah kahvaltı hazırlarken Asaf Mirza heyecanla içeri girdi.

"Günaydın karıcım. "

"Günaydın kocacım."

"Hazır yengemde buradayken size bir şey söyleyeceğim."

İkimizde ona döndük.

"İlker ve Fahriyeyi evlendirsek mi?"

Su boğazımda kalırken şaşkınca ona döndüm.

"Ne!"

Gülerek tezgaha yaslandı.

"Boyu boyuna, huyu huyuna işte aşkım fena ?"

Güldüm."Haklısın aslında ama nasıl ikna edeceğiz onları?"

Güldü."Buluruz bir yolunu."

Buket abla gülerek içeri girdi.

"Bir çöp çatanlık yapmadığımız kalmıştı onuda yaptık tam olsun."

İkimizde kahkaha atarak peşinden girdik.

"Elticim ne güzel işte bize bir elti daha geliyor."

"Sizin gibi eltilere can kurban."

Biz gülüşürken Narin koşarak geldi.

"Annecimmmmmm."

Ona dönerek güldüm.

"Kızımımmmmm."

Kucağıma alınca güldü.

"Saçlarımı örer misin."

"Örerim fındığım."

Kahvaltı tam hazır olana kadar saçlarını örmek için banyoya çıktık.

"Anne."

"Aşkım."

"Benim neden kardeşim yok."

Tarak elimden düşerken zorla yutkundum.

"N-nerden çıktı bu birtanem."

"Herkesin kardeşi var. Babamın da var, seninde var. Bende istiyorum."

Saçlarını örüp kucağıma aldım.

"Hadi bakalım bunları sonra konuşuruz. Koş kahvaltıya."

Öpüp kucağımdan indirince gülerek aşağı indi. Yüzüme su çarpıp aynada kendime bakarken Asaf Mirza belirdi arkada. Konuşulanları duymuştu anlaşılan. Anlamamazlıktan gelerek yanından geçip gidecekken kolumu tutu.

"Duydum hepsini."

Yutkunarak gözlerine baktım.

"Asaf ben-"

"Narin haklı bir kardeşe ihityacı var. Hem bende bir erkek bebek babası olmak istiyorum."

Hamile kalamayacağımı bildiğini halde kurduğu hayal yüreğime oturmuştu. Dolan gözlerimi zaptetmeye çalışarak gözlerimi kaçırdım.

"Yemekten sonra çocuk esirgeme ile konuşalım belki Narin gibi kimsesiz bir erkek bebek vardır. Yeni dünyaya gözlerini açmış. Ona aile olmayı çok isterim."

İstemsizce yüzüme gülüş yayılırken oda güldü.

"Seni çok seviyorum biliyosun değil mi?"

"Duymadım? Yani böyle sessiz sessiz bir şeyler söyledin ama."

Gülerek yanağını öptüm."SENİ ÇOK SEVİYORUM!"

"Bende seni çok seviyorum."

Neşeyle aşağı inerek bu güzel haberi Narine ve evdekilere verdik. O sırada kapı çalınca ben gittim açmaya. Bora gelmişti.

"Ablaların en güzeli günaydın."

"Günaydın yakışıklım."

Yanağımı öperek içeri girdi.

"Dayı!"

Narin ona koşup kucağına çıkınca güldü neşeyle.

"Dayı benim kardeşim olacak biliyor musun."

Bora sevinçle bana döndü.

"Anlatırım birazdan."

"Oo desene ailemiz büyüyor."

"Erkek kardeşim olacakmış. Dayı sen o zaman onu benden çok sevmezsin demi."

Hepimiz kahkaha atarken güldü masaya oturup.

"Sen benim minnoş , nazlı , Narinimsin. Hiç senden çok sever miyim. Ama o da bizim minik bebeğimiz olacak. Hem sen çok güzel bir abla olursun."

"Ben onunla en güzel oyuncağımı paylaşırım."

Onlar gülüşürlerken Asaf Mirza ile bende maaysa geçip kahvaltı yapmaya başladık. Buket abla ve Hakan abinin bebeği de gelince evimiz neşe ile dolacak ve bambaşka olacaktı. 

____________________________________________

SELAMUN ALEYKÜM. GÖZÜMÜN NURU GÜZEL OKUYUCULARIM. BUGÜN ATILAN SON BÖLÜM OLACAK BU DAHA SONRA İSE FİNALE GİDİYORUZ YAVAŞ YAVAŞ. BU KİTABI YAZARKEN 2 DEFA SİLİP BAŞTAN YAZMIŞTIM. KORKULARIM VARDI ÇEKİNİYORDUM. AMA ARANIZDA ÇOK GÜZEL İNSANLAR VAR BANA HER DAİM DESTEK VEREN. KİTABI HER BÖLÜMDE TAKİP EDİP DESTEK VEREN.  YAKIN DOSTLARIM DIŞINDA;

ahlaeren23  sutllu_kahvee    🌹

EN BAŞINDAN  BERİ YORUM VE BEĞENİLERİNİ HİÇ ESİRGEMEDİ HEPİNİZE NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZ. EĞER KİTABI BASTIRABİLİRSEM YAKIN DOSTLARIM DIŞINDA BU İKİ ARKADAŞA ÖZEL SÜPRİZLERİM OLACAK.

BU YOLCULUKTA BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. ❤

7.VAGON | Tamamlandı,Düzenleniyor |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin