Notes☠️

21.6K 508 88
                                    

Assalamualaikum readers yang  saya sayang sekalian.

Perkara pertama yang saya nak katakan ialah cerita ini tak ada batas pergaulan. Raf dan Widya lebih budaya barat so thats why diorang berpeluk sesuka hati.

2.  Raf  ialah  anak  angkat  mama  Widya.  Yeah,  Raf  masih  ada  parents  tapi  dia  tak  rapat  dengan  parents  dia.  So,  dia  tinggal  kat  rumah  Widya  memandangkan  kakak  dia  kahwin  dengan  Waiz,  abang  kepada  Widya.

3.  Kenapa  Arwaa  panggil  Raf  'abang'  ialah  mereka  hanya  dua  beradikDisebabkan  itu,  Raf  minta  Arwaa  gelarkan  dia  abang.  Bukan  tak  tahu  Raf  perangai  macam  mana.  Kalau  orang  tak  nak  sebut  pun  dia  nak  juga.

4.  Widya  ada  kenangan  ngeri.  Dia  pernah  dirogolTakkan  ada  imbas  kembali  dalam  cerita  ini  sebab  misteri  tu  akan  dirungkai  Imdad


+++

Itu  sahaja  tentang  perkara  yang  menjadi  kemusykilan  di  dalam  cerita  Her  Bad  Boy  yang  saya  rungkaikan.

Bagi  semua  yang  baru  bermula  baca  cerita  Her  Bad  Boys  atau  Bad  Boys  yang  lain...  Boleh  baca  ikut  turutan  di  bawah:

1.  #RasheenTakdir  yang  Terukir

2.  Her  Bad  Boy

3.  Mr  Mama

4.  Fall  For  Me

5.  Dia,  Bidadari





+++









Cerita  Aynaa  akan  menyusul  selepas  cerita  Wives  Of  Bad  Boys  tamat.  Saya  memang  tak  buat  cerita  untuk  Imdad.  Tapi,  cerita  anak  Imdad  akan  ada  di  dalam  cerita  Rizq

Lagipuncerita  Jibrael  pun  akan  menyusul  juga  tak  lama  lagiMemandangkan  kisah  cinta  Bad  Boys  dah  tamatkisah  cinta  tiga  sekawan  juga  akan  menyusul  :  Triplet  El  /  Fighters.🤔  idk  lah.

Anyway,  sebenarnya  saya  memang  dah  lama  geram  nak  update  story  baru  /  bab  baru  kat  wattpad.  Tapi  itulah  kena  tunggu  habis  SPM  dulu.

*lap  air  mata

Apa  pun,  tunggu  lagi  54  hari  eh?  Nanti  kita  jumpa  balik.   Then,  saya  tamatkan  cerita  Aidan,  Wives  of  Bad  Boys,  Deel  &  Deen  dan  lain  -  lain.

Babai!

Her  Bad Boy - [ɌȺF]Where stories live. Discover now