Mâine e ziua cea mare.
Am emoții mari pentru prima zi de lucru. Mi-am călcat de doua ori hainele și mi-am facut curat în geantă de vreo trei ori. Mă uit la ceas și îmi dau seama că timpul trece greu. E abia ora 5 seara. Mă decid să accept oferta lui Sammy de a merge într-un bar pe la 7. Am înteles că vor merge Max cu Johnnie așa ca ne vom distra bine.
Îmi i-au o rochie și jacheta de bluji iar sandalele le schimb pe tocuri. Am chef de distracții azi. De mâine încep serviciul așa că nu voi mai avea ocazia de a ieși la distracții.
Ca de obicei ajung mai devreme așa că intru liber în bar. E duminică seara și e foarte multă lume aici. Mă apropii de bar și îmi comand un cocktail. În timp ce îmi aștept comanda mă uit la ușa de la intrare și vad un tip drăguț care intră și se uită in multime, probabil căutând pe cineva.
Stai un pic...E tipul de la cafenea,și cel de la restaurant..Off, doamne...Nu-mi arde acum a flirturi.
Se apropie de bar lânga mine și comandă o bere. Se uita la mine, îmi zimbește.
- Eu sunt Thomas.Dar cred ca ne cunoastem, spune și eu roșesc.Oare cum să îi zic că nu vreau nimic. Vreau doar să îmi vină prietenii și să mă relaxez cu ei.
-Jane. Da, îmi aștept prietenii și ca de obicei vin mai devreme ca ei, răspund și zâmbesc.
-Serios? Și eu am venit mai devreme decât prietenii mei, și începe a râde.
Gust încet din bautura rece dar delicioasă și nu-mi pare rău că am ales prima denumire din meniu.
- AhA..Ne-ai gasit inlocuitor, da?, o aud pe Sammy care l-a recunoscut deodată pe Thomas și îmi face cu ochiul.
-Faceți cunoștința, Thomas aceștia sunt prietenii mei.
Nu mă obosesc să îi prezint căci știu că Sammy preferă singură să se prezinte. Thomas găsește ușor limbă comună cu ai mei dar observ că se uite cu coada ochiului la mine. E drăguț, blond cu ochi caprui și e înalt. E bine făcut și îmi dau seama ca deja mă holbez la el. Dar nu mă atrage ca bărbat. Am și uitat ce înseamnă să flirtezi sau cum să vorbesc ca să nu se țină de mine. Nu vreau să creadă că mă țin de el.
Îmi i-au ochii de la el și mai beau o gura de coktail. Curind prietenii lui se alatura mesei noastre. Una din fete cocheteaza deschis cu Max. Așa-mi place să privesc cum alții flirtează sau se privesc așa "prostește".
Thomas vine lânga mine și mă invită la dans.
Ciudat, în bar să cântă muzică lentă?!? Îmi întinde mâina iar eu o așez pe a mea în a lui. Un dans nu înseamnă nimic.
-Iți place aici? mă întreabă în timp ce dansîm și simt cum Sammy ne priveste.
-Pai nu prea sunt des pe aici.Mine încep să lucrez intr-un birou de arhitecți. Am emoții așa că prietenii mi-au propus să ieșim.Dar tu?
Ma priveste intens și tace.Nu-mi vine a crede.Crede că eu flirtez cu el? Da, am nevoie de relaxare dar nu de one night stand..Dau să mă departez de el și ii spun "Nu am nevoie de relații. Pentru moment. Scuze, mă așteaptă prietenii" și mă depărtez de el în grabă.
-Gata dansul?ma întreabă Johnnie iar eu dau din cap în semn ca da.
-Eu cred că merg acasă. E târziu deja și mâine trebuie sa fiu în formă."
-Bine, ia un taxi de la colț.Mă suni mâine să îmi spui cum a fost .Fugi cât nu vine Thomas după tine, îmi spune Sammy râzând.
Îmi i-au geanta și ies în grabădin bar. Am noroc și ajung repede acasă. Fac un duș cald, îmi i-au un măr și mă întind în pat.Trebuie sa dorm. Mâine începe sa mi se schimbe viața.
Am să fac și imposibilul ca totul să fie bine de data aceasta.
CITEȘTI
Iubire de birou ( In curs de editare)
RomanceDesi nu crede in iubire Jennifer a visat mereu la o iubire ca-n filme, cu emotii și fluturi in stomac. Viata i-a adus surprize multe. Divorțul părinților i-a schimbat lista cu priorități în viață. Dar nu e doar aceasta, au mai urmat multe care au m...