Capitolul 27

8.2K 350 5
                                    

Sunt intr-un pat mare, dezbracata, adica doar in lengerie desi tot dezbracata sunt..Capul imi e greu si simt greata.

-Ce..ce caut aici?intreb cu teama figura care o vad rezemata de perete. Imi tremura minele si picioarele, eu insumi tremur toata de frica.Acel cineva se apropie de fereastra si ia draperiile la o parte ca sa patrunda lumina.Atunci ii observ fata.Rasuflu usurat, un pic doar.

Robert se apropie de mine si se aseaza pe marginea patului.

-Ai avut o intoxicatie,imi spune si ii observ ochii obositi si rosii.

-Ce?Nu tin minte nimic,spun si ma uit imprejur.

-O sa vina de la politie sa iti dea citeva intrebari de rutina,imi spune si vad ca isi ascunde privirea.

-Politia?de ce??

-Se pare ca..,ezita in a termina fraza.

-Robert!!!strig si ma uit la el.

-Ti-au turnat ceva in sampanie.

Mie mi-au turnat ceva in sampanie?De ce? Nu inteleg nimic si mai ales nu stiu unde sunt.Ce face Di?

-De ce sunt aici?intreb nelinistita.

Imi arata masca.Masca barbatului care m-a cumparat la licitatie.Offf...Totusi era el,da?

-Tu ai fost idiotul care m-a cumparat?intreb furioasa.

-As fi vrut eu sa te fi cumparat, imi spune si incepe a ride.

-Nu vad nimic amuzant.Adica, m-ai nu am murit si tu aici rizi.

-Nu e chiar atit de strasnic.A fost o doza mica.

-Dar de ce eu?Si cum am ajuns aici?

-Linisteste-te.Ieri dupa ce ai fugit ai servit probabil din sampania cu drog.Am mers dupa tine si te-am gasit jos in coridorul ce duce spre iesirea de rezerva. Te-am dus cu masina la spital pentru a nu te vedea nimeni.Trebuie sa stim cine e.

-Nu cumva tu m-ai drogat ca sa profiti de mine?intreb cu o voce serioasa.Oare ar fi capabil de asa ceva??

-Domnisoara Merslow,iti aduc la cunostinta ca eu nu am nevoie de droguri pentru ca femeile sa vina in patul meu, imi spune cu o voce serioasa si cred ca am observat ca se enerveaza.

Intre timp usa se deschide si intra o asistenta medicala ce imi masoara tensiunea si ma intreaba cum ma simt.

-Doctorul o sa va consulte in jumate de ora, imi spune si iese din salon.

-Deci, sunt in spital, spun cu o voce joasa.

-E un spital privat asa ca nimeni nu stie ca esti aici, observindu-mi ochii plini de lacrimi continua.Doar Dereck si Sammy stiu.Apropo,Sammy mi-a zis sa iti transmit ca se ocupa ea de tot si ca va veni cum se elibereaza.

Nu ii pot raspunde caci imi simt capul vuiind.Ma las pe perna si inchid ochii.

Cum putea sa mi se intimple asa ceva? Si de ce mi-ar pune cineva droguri in sampanie? Stai...nu cumva e matusa fostei logodnice as lui Robert??

As vrea sa il intreb dar el vorbeste la telefon.Inchid ochii si adorm linistit.Linistit caci stiam ca este linga mine.


Cind deschid ochii o vad pe Sammy linga mine.

-Te-ai trezit, cum te simti draga mea?ma intreaba cu o voce vinovata.Ma ierti de ieri.Este vina noastra.

-Totul e bine.Nu-ti fa griji.

-Doctorul a zis ca diseara te putem lua acasa déjà,imi spune si imi ia minele in ale sale.Cineva vrea sa te vada.

Iubire de birou ( In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum