Urmatoarele zile au trecut ca prin somn. Au fost 4 zile zile de lucru intens , de sedinte si vizite la locul de constructie a orfelinatului.Seara ajungeam epuizata. Aveam noroc de Sam. Ea fiind scriitoare, era mai tot timpul acasa asa ca ea o ducea si o lua de la gradinta pe Di. Ea ne pregatea cina sau pur si simplu comandam cite ceva.
Azi, ca vineri luasem decizia de a merge in cafenea cu Di.Voiam sa petrec mai mult timp cu ea.
Am trecut la Sam sa o i-au si ne-am indreptat la cafeneaua de linga parc. Pe drum am ris, am vorbit de gradinita.Ma bucur ca ii place sa mearga la gradinita. Majoritatea copiilor prefera sa stea acasa decit sa mearga la gradinita. Dar Di e indragostita de un baietel Max. Ii place educatoarea si jocurile. Intram in cafeneaua care e plina de lume. Ne indreptam la o masuta de linga fereastra.
Am comandat omleta cu salata de legume si vafe cu siropt de artar si ciocolata. Intre timp imi suna telefonul.Numar necunoscut. Desi nu obisnuiesc sa raspund la numerele necunoscute, ma impinge pacatul sa raspund.
-Da, spun incet.
-Domnisoara Merslow, pot sti de ce ai plecat devreme? Nu stii ca ziua de munca se termina atunci cind se termina la mine? Ma intreaba pe un ton rece.
-Orarul meu de munca e la Mary.Daca aveti nevoie de ceva, luati legatura cu domnul Andrew.
-Adica, cu iubitul tau?
Sunt disperata sa inchei convorbirea dar mii incomod.
-Sau nu e iubitul tau?De altfel,plecai cu el, spune si incepe a ride.
-Cum v-am spus la hotel.Nu va priveste nimic, ii spun idiferenta.
-Te inseli,domnisoara Merslow. Ma priveste tot ce tine de angajatii mei, imi spune si incheie el convorbirea.
Melody deja gusta din omleta si e ocupata cu privitul afara. Ii face placere sa priveasca pe fereastra chiar daca in momentul de fata maninca.
Pe parcursul cinei se alatura Sam.
-Salut frumoasele mele si pofta buna, ne spune si ia loc linga Di.
-Ce e cu buza ta? Un admirator de care eu nu stiu nimic?ma intreaba si imi face din ochi.
-Nu,nimic interesant, ii raspund si savurez salata, sau mai bine zis „incerc“ sa savurez salata.
-Nu vrei sa imi spui nimic?ma intreaba privindu-ma lung.
-Hai vorbim cind iesim. Di, nu vrei sa gusti vafele?o intreb pe mica mea cretoasa.
-Daaaa..cu coco?intreaba zimbind.
-Bine, fie si cu coco, ii raspund. Comand o cacao si ma uit la Sam.Poate vrea sa manince si ea.
-Diseara mergem in club, imi soune si gusta o maslina din salata.
O privesc amuzata.Care club? Am copil de trei ani jumate.Nu imi mai arde a club.
-Di o sa stea cu mama, imi spune Sam. Ajunge in doua ore.
-Doamna Melli vine?Wow…, ii spun si deja imi imaginez cum o sa ma ia la intrebari desi e foarte buna.
Dupa cafenea mergem la supermarket de unde cumparam unele produse pentru a gati o cina pentru doamna Melli si desigur niste cartulii pentru Di. Adora cartile cu povesti dar care sa aiba si desene mari.
Ajungem acasa si noi raminem acas apentru a ne schimba si pentru ai citi povestea cu printesa si balaurii.
Doamna Melli ne intimpina cu lacrimi in ochi. Stiu ca e emotionata dup ace m-a vazut cu un copil.
CITEȘTI
Iubire de birou ( In curs de editare)
RomanceDesi nu crede in iubire Jennifer a visat mereu la o iubire ca-n filme, cu emotii și fluturi in stomac. Viata i-a adus surprize multe. Divorțul părinților i-a schimbat lista cu priorități în viață. Dar nu e doar aceasta, au mai urmat multe care au m...