Capitolul 5

11.9K 515 2
                                    

Ma trezesc la 6:30 si merg direct la bucatarie unde conectez aparatul de facut cafea si imi fac o tartina. Apoi intru in baie unde fac un dus revigorant si fuga merg in odaie unde imi i-au fusta, camasa si jacheta. Ma bucur ca am ales pantofii cu toc mic.

Savurez  cafeaua si ma gindesc ca o sa fie bine. Un nou inceput inseamna un inceput de experiente si realizari frumoase.

Ajung la timp in oficiu si sunt intimpinata cu zimbetele lui Mary de la receptie..Mi se arata cabinetul meu.Sunt impresionata de cum arata. Desi nu e mare
este aranjat cu gust. Biroul e linga fereastra imensa cu un laptop modern si niste mape. Intr-o parte este un dulap destul de dragut cu rafturisi o polita mica cu o cana pe care e logo-ulfirmei.

Mary se uita amuzata la mine si imi spune " Draga Jane pari atit de entuziasmata de parca ai fi cistigat la loterie."

"E o oportunitate minunata de lucra intr-un birou de arhitectura ca asistenta. Am lucrat ca vinzatoare intr-un magazinde carti doi ani si chiar simteam ca aveam nevoie deo schimbare.Iar acest post e super.", ii raspund si ma rusinez ca mi-am dat drumul la gura. Simt ca rosesc.

"E in regula. Doar ca nu ai cunoscut persoana careia vei fi asistenta", imi spune incet. " E un arhitect bun dar are un caracter mai dificil, ca si celalalt frate", imi spune si-mi face cu ochiul inspre usa.

Abia atunci observ ca el sta in usa... Ma priveste cu o indiferenta amuazanta.

Iubire de birou ( In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum