Abia de am timp sa o sun pe mama sa o preintimpin ca nu vin la ea de Craciun.Ny stiu de ce, dar imi pare ca o sa se bucure.
Trebuie sa trec pe la Target's sa imi i-au un geamantan. Shame me...Vreau sa arat bine linga seful meu asa ca ma gindesc sa imi i-au si o rochie..Dar stai, ce fac?? Rochie?? E o deplasare de serviciu.
Atunci cind ies din magazin cu minele pline de pachete imi aud telefonul. La sigur mama vrea sa ma convinga sa trec pe la ea. Ma uit la ecran si vad ca nu cunosc numarul."Alo,"zic si incerc sa nu scap pachetele.
"Domnisoara Merslow, sunteti gata pentru mine? La 5 dimineata soferul meu va va lua.Sa fiti punctuala". imi spune si simt ca are un ton ironic.
Reusesc rapid sa imi fac geamantanul.Adorm repede fiind epuizata si sunt trezita la ora 4 de alarma mea care e prea puternica si are melodia I go to sleep de Sia. La 5 fara 10 ies in fata blocului si nu trebuie sa astept mult. O masina neagra, nici nu am idee ce marca e, parcheaza linga scara .
Ajungem la aeroport la timp si ma mir cind domnul Gold imi ia mina si mi-o saruta.
"Buna dimineata, domnisoara Merslow. Sunteti gata de zbor?", ma intreaba zimbind.
"Buna dimineata.Da desigur, domnule."
Suntem in first class dar ma mir cind stewardessa ne aduce cite o ceasca de ceai cu niste dulciuri.
"Eu zic sa.. indulcim zborul.domnisoara Merslow, ce ziceti?" ma intreaba si imi ia mina in a lui. "Trebuie sa vorbim despre intilinirea de mine dimineata."
"Da,va ascult." ii spun si incerc sa imi i-au mina din a lui si simt cum mii de curenti imi trec prin tot corpul.
"Ca sa avem succes si sa par de mai incredere le-am zis ca vin cu .. iubita mea.", ultimele cuvinte le aud ca prin somn..CE??? iubita? atunci de ce mai merg si eu?
"Si atunci de ce aveti nevoie de mine?Iubita dvs nu se va simti incomod ca merg si eu?intreb atit de incet incit observ uimirea de pa fata lui.
"Pai, tu vrei fi iubita mea pentru doua zile.",imi spune si isi savureaza ceaiul fara ca sa isi ia ochii de la mine. Stam in tacere vreo citeva minute.
"Si ce obligatii am?Nu imi prea place ideea domnule Gold.", ii spun sincer. Sa ma dau iubita sefului? NUUUU..e prea de tot. Dar ma uimeste cind se apopie de mine incet si imi ia un fir de par de pe fata.
"Cred ca ar trebui sa vedem cum ni se primeste! " imi sopteste la ureche. Eu sunt rosie..jenata si un pic emotionata..Nu reusesc sa gindesc nimic caci simt cum imi atinge buzele..Wow..ma saruta?
OOO doamne... Seful meu ma saruta...Nu se poate. Etica profesionala nu permite relatii de oficiu.
Stai!!Care relatie?? E doar un sarut..E un sarut inocent, as zice. Dar e minunat. Imi cuprinde obrajii si ma saruta mai intens.Sunt intepenita..
"Domnisoara Merslow fiti mai relaxata!", imi spune incet mai luand o gura de ceai apoi se uita la mine si imi spune "Cred ca ne vom descurca,da?" Iar eu ca o idioata stau si tac..Nu pot procesa ce s-a intimplat. Zborul e de 5 ore asa ca reusesc sa adorm..Mda..va fi o calatorie interesanta..
CITEȘTI
Iubire de birou ( In curs de editare)
RomantizmDesi nu crede in iubire Jennifer a visat mereu la o iubire ca-n filme, cu emotii și fluturi in stomac. Viata i-a adus surprize multe. Divorțul părinților i-a schimbat lista cu priorități în viață. Dar nu e doar aceasta, au mai urmat multe care au m...