Aveam de parcurs o ora pina la hotelul unde avea sa fie asa zisa "cina de binefacere".Nu voiam sa vorbesc cu el pentru ca stiam ca nu vom vorbi, ne vom enerva unul pe altul.Si chiar nu aveam nevoie de nervi asta seara.Sammy a zis ca sta cu Di, ma simt atit de vinovata fata de mica copila incit imi simt ochii grei..Ma abtin cu greu sa nu vars citeva lacrimi de aceea clipesc des si sa privesc in departare.
-Esti bine? ma intreaba Robert fara ca sa se uite la mine.
Sunt surpinsa de felul in care m-a intrebat. Poate imi pare??
-Da, raspund si eu fara ca sa imi misc privirea spre el.
-Cum de nu ti-ai luat nimic?
-Poftim?
-Stii ca .. raminem pe noapte,nu?ma intreaba si doar atunci se uita la mine.
-Unde?
-Dupa eveniment raminem cazati acolo..Mary nu ti-a spus?
-Mary mi-a zis ca tu imi vei da detalii, ii raspund cu o furie in voce.Nu pot ramine.
-De ce?Te asteapta cineva? ii aud intrebarea ironic.
-Nu pot ramine si gata, spun si atunci simt ca deja nu rezist.Trebuia sa i-au un taxi si nu sa risc sa merg cu el. Simt cum accelereaza si cind ma uit cu ce viteza mergem,imi ingheata singele in mine.Nu imi place viteza.Mi se face rau.Dar frineaza curind si observ ca suntem in fata casei lor.
-Andrew si Polly merg cu noi.
Acum inteleg de ce mi-a deschis portiera din spate. Portiera se deschide si intra un Andrew vesel imbracat in costum si cu cravata in mina.
-Jennifer, buna seara! imi spune vesel.Robert, Polly a zis sa nu o asteptam.Ea va merge cu ceilalti.
Pe drum Andrew imi face o dispozitie mai buna.Imi povesteste de evenimentul organizat si ma las dusa de val. Ajungem printre primii. E un hotel mare si cu un restaurant amenajt special pentru seara noastra. Intram in sala si observ cum toate priviriele sunt asupra noastra.
E si clar..Eu intre cei doi frati Gold..Aratam interesant. Ne apropiem de un grup de oameni mai in virsta. Il observ pe domnul Greysl si doamna Rebecca. Nu stiu ce legatura e intre ei dar sunt mirata sa ii vad de mina.
-Jenny,ma bucur ca esti si tu aici,imi spune doamna Rebecca imbratisindu-ma.Sincer, ma simt confuza dupa gestul ei dragastos.
Domnul Greysl se saluta amabil.
Suntem condusi la o masa rotunda.Eu stau intre Polly si Andrew iar Robert...Offff...Robert e in fata mea.Nu ne-am vorbit din masina. Cina e delicioasa.Polly imi povesteste fooooaaaarte multe asa ca seara trece interesant. Pina incepe licitatia. Sunt niste bijuterii si niste calatorii prin tara. Nu atrag atentie caci nu ma intereaza.Nu imi pot permite sa particip asa ca savurez si eu entuziasmul tuturor.
Dupa licitatie, se anunta ca vor fi citeva dansuri. Andrew isi invita mama, Polly il ia pe domnul Greysl, iar celelalte cupluri, caci nu le-am retinut numele, se ridica si ei de la masa pentru a merge pe ringul de dans. Ramin eu si Robert. Servesc un pic de vin si ma uit la cei care danseaza. Dupa c e piesa se termina,un domn face un anunt:
-Ca in fiecare an, vom alege perechea serii,spune si este aplaudat de toti. Tin sa va amintesc ca alegeam cea mai frumoasa domnisoara si cel mai atragator domn.Ei vor trebuie sa danseze pentru a incheia seara.Va multumesc.
Am primit un cartonas unde trebuia sa scriu numele celui mai atragator domn.Hmm..Ma decid sa nu scriu nimic dar Polly se uita la mine si-mi face semn sa scriu.
-Hai scrie si tu care barbat iti place de aici, spune si incepe a ride.
Scriu primul nume care-mi vine in gind.Si de ce trebuia sa fie numele lui?
CITEȘTI
Iubire de birou ( In curs de editare)
RomanceDesi nu crede in iubire Jennifer a visat mereu la o iubire ca-n filme, cu emotii și fluturi in stomac. Viata i-a adus surprize multe. Divorțul părinților i-a schimbat lista cu priorități în viață. Dar nu e doar aceasta, au mai urmat multe care au m...