Ma priveste intens si nu imi da voie sa trec, nu ca as vrea dar....
Nu ii intelg intrebarea, ce pot cauta la baie??
-Ce cauti tu?il intreb debusolata.
-Ai plecat de 15 minute de la masa, imi spune in timp ce ma priveste.
Care 15 minute?Daca am lipsit vreo 3-4 minute. I s-a ridicat alcoolul probabil.
-Am lipsit doar vreo 5 minute, si apropo,de ce ai venit tu dupa mine>intreb in timp ce il caut cu privirea pe Andrew.
-Ai fi preferat sa vina Andrew?ma intreaba cu o voce ragusita si furioasa.
-Ai preferat sa iti lasi roscata singura?intreb si imi musc limba.
-Chiar vrei sa stii ce prefer? ma intreaba zimbind si ii observ privirea relaxata.
Cit de repede trece de la o stare la alta.
-Megan a trebuit sa plece, Andrew s-a intilnit cu niste parteneri.
-Hai sa mergem la masa, ii spun dupa ce ma tot priveste.
-Atit de antipatica imi e prezenta?
Cuvintele lui ma blocheaza pentru moment.Ce naiba e cu el?
-Nu am chef de certuri,ii spun si ma pornesc spre masa dupa ce-l imping usor.Nu-mi calculez pasii si ma impiedic de scara pe care nici nu am observat-o.
Eliberez o injuratura de mai mare dragul..Chiar cum sa fii atit de stingace??
Il observ apropiindu-se de mine cu zimbetul sau arogant:
-Ai nevoie de ajutor sau il astepti pe Andrew?
Ce i-as spune vreo doua dar simt cum ma doare glezna,iaca na..va crede ca ma fac..
-Mai am mult de asteptat? intreb oftind.
Ma ajuta sa ma ridic si il observ privind rece in departare.Nu reusesc sa inteleg nimic caci in urmatorul moment ma apuca strins de mijloc si ma apropie linga el sarutindu-ma la inceput salbatic si mai apoi mai blind. Imi vine sa ma departez de el, fiinca nu e corect sa ma sarute atunci cind vrea el.Nu ii sunt obligata, nu ii sunt prietena ca sa ma las de fiecare data in mrejele sale.
-Robert? o voce femenina ne intrerupe in sfirsit.Dar nu-mi da drumul, ma tine inca in brate sarutindu-ma contra vointei mele sau nu? Nu mai stiu deja.
Isi ia atent si incet buzele de pe a mele si tinindu-ma strins isi intoarce capul spre directia unde era femeia ceea frumoasa.O observasem inca de cind intrasem in club.Mi-a parul sau care era ca si al meu de lung si cam aceeasi culoare.
Nu stiu cine e dar la sigur prezenta sa il deranjeaza pe Robert care ma tine inca strins.Nu incerc sa ma eliberez din bratele sale caci simt ca are nevoie de mine aici.Stiu cit de prostesc si aiurea suna dar asa simt...
-Emily, ii raspunde rece.
-Cindva imi spuneai Ly, ii zice blonda.
-Ai dreptate, cindva tare de mult,acum ne scuzi, avem planuri,ii spune si se porneste sa plece tinindu-ma linga el ca scut de aparare dar ea ii ia mina ceea ce il enerveaza la culme.
-Sunt cazata in acest hotel, numarul 456, ii spune si ii face din ochi.
-Nu avem ce vorbi.
-Putem face ceva mult mai interesant decit a vorbi, ii spune incet si isi linge buza de jos.
Nu ii raspunde nimic dar ma ia prin surpindere cind mergem inspre masa unde era Andrew.
-Totul bine?
CITEȘTI
Iubire de birou ( In curs de editare)
RomanceDesi nu crede in iubire Jennifer a visat mereu la o iubire ca-n filme, cu emotii și fluturi in stomac. Viata i-a adus surprize multe. Divorțul părinților i-a schimbat lista cu priorități în viață. Dar nu e doar aceasta, au mai urmat multe care au m...