Capitolul 11

9.7K 418 4
                                    

Maroon 5 This love

"I was so high I did not recognize 

The fire burning in her eyes

The chaos that controlled my mind

Whispered goodbye and she got on a plane

Never to return again

But always in my heart.."


O bataie in usa imi distrase atentia. Nu stiam in ce sa ma imbrac pentru prinzul acasa la domnul Michael.

Am deschis usa si m-am bucurat cind mi-am vazut dejunul. Aveam o pofta de mincare nebuna.I-am multumit domnului de la room servivice si mi-am luat cafeau.Sa ma vada matusa cita cafea beau,desi e cu lapte..offff.Dar nu am ce face. Dimineata am nevoie de cafea precum florile au nevoie de apa..

  Imi i-au ceasca si merg la terasa.Nu stiu de ce dar privelistea de la etajul 15 dimineata la orele 7 e ceva minunat.Si imi ofera o liniste in suflet, o liniste de care am nevoie.Ma las un pic pe bara de la terasa  si ii intorc capul in partea dreapta unde se vede un parc. 

   Ramin cu gura cascata cind il vad si aud pe Robert de cealalta parte a balustradei.

-Buna dimineata Jennifer.

Stau mirata si nu stiu ce sa ii raspund.Ce  cauta aici?CE CAUTA??

-Buna...dimineata, ii raspund si ma indrept spre canapea. Da, mi se pare distractiv sa vad o canapea la terasa..

-Cum ai dormit noaptea?ma intreaba si ii observ ceasca de cafea in mina.

Nu inteleg sensul intrebarii, nu inteleg ce cauta aici.Nu inteleg nimic.Aud un mic zgomot si ma intorc cu privirea in spre usa, Seful meu e la mine in numar. Se uita la mine si vine inspre mine cu un telefon in mina. Am o presimtire nu prea buna...Ies de pe terasa fara sa ii spun nimic lui Robert si ma indrept inspre Andrew care are un zimbet confuz.

-Este un apel pentru tine. Si cred ca e ceva urgent de au sunat la mine, imi spune si imi intinde telefonul.

-Domnule Gold, imi cer scuze.Nu situ cine ar putea fi si.., nu reusesc sa termin fraza.Ma simt incomod,Oare cine m-ar cauta atit de insistent.Si-mi vine in minte cine  ar putea fi.

-Ia telefonu si vorbeste, apoi intra la mine., imi lasa telefonul si iese.

-Alo, spun cu o voce inceata.

-Jenny..

Aud vocea lui Sammy ingrijorata.Nu e a bine deloc.

-Sammy, ce s-a intimplat?iintreb cu o voce raspicata.

-E vorba de Melody, imi spune prietena cu o voce joasa de parca ar fi plins..

Nu, numai nu Melody. E cea mai scumpa si draga fiinta.Desi a aparut intr-un moment dificil si desi nu eram gata pentru a o avea a devenit lumina mea. A devenit speranta mea, comoara mea de pret. Cu ochii verzi si parul brunet cirliontat iti pare ca e dintr-o poveste. Si micuta aceasta mica e .. e fiica mea.Nu pot avea grija de ea si sa lucrez, asa ca matusa mea a decis sa stea cu ea, oricum lucreaza intr-o gradinita asa ca isi permite sa lucreze dar si sa aiba grija de ea.....

-A ajuns la spital....

Asta e tot ce am reusit sa aud...Nu stiu ce s-a intimplat mai departe, am lesinat sau pur si simplu m-am blocat..Am scapat telefonul jos dar nu am auzit cum s-a lovit de podea..Ce i s-a intimplat scumpei mele? La sigur e din vina mea, sa fi fost linga ea avea sa fie bine..

-Jennifer, esti bine? au o voce familiara..

Aud cum se vorbeste in jurul meu. Cineva ma ridica pe canapea.

-Ai reusit sa suni inapoi?

-Da, ne-am clarificat deja.

-Medicul cind vine?

-In citeva minute trebuie sa ajunga.

Mai mult nu aud nimic.Sunt cuprinsa intr-un somn strins in care o visez pe mica mea Melody cu cirliontii sai in aer.Vreau sa ma ridic, sa merg sa o vad.Nu inteleg ce mi-au facut de nu ma pot trezi. De ce nu imi spune nimeni ce e cu Melody a mea? Doamne, daca afla seful meu de ea, atunci ramin fara lucru..Dar nu-i nimic.Imi voi gasi altceva...SI iarasi somn...

Iubire de birou ( In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum