-Ne-am intilnit cu Thomas in parc, spun si nu inteleg de ce e asa enervat si de ce a aparut aici. Ne-a urmarit?
Nu reuseste sa raspunda caci se aude o voce cunoscuta.
-Dragule, si tu esti in Londra?
Ne intoarcem cu totii si o vedem pe Vivian.Ea ce cauta aici?
-Vivian, ce cauti aici? o intreaba Robert cu o voce exasperata deja.
-Bunicul tau mi-a zis ca esti aici pe citeva zile si am decis sa vin sa te vad, ii spune ea si se apropie de el, in timp ce el face un pas in spate.
-Vivian, ne-am inteles deja, nu ma urmaresti si nici nu ma cauti, ii spune el enervat.
-Vad ca taranca asta e tot cu tine, spune si ma priveste dezgustata.
-Nu-ti permit sa ii vorbesti asa, spune el deja furios iar Thomas e socat de atitudinea ei.
-Esti chiar atit de disperat sa iti i-ai o sotie si sa ai un copil???
-Ajunge!!!!!
-Eu imi cer scuze dar trebuie sa plec, spune Thomas apoi se indrepta spre mine spunind, daca ai nevoie de mine, nu ezista sa ma suni.Voi fi in Londra inca 3 zile.
-Da, bine, mersi, spun si ezit in a-mi ridica privirea spre el. Chiar ma simt oribil.
Imi intinde cartea sa de vizita si o i-au mecanic. Ma uit in urma sa si doar dupa citeva secunde ma trezesc din adormire. O vad pe ea cum sta in bratele sale....ceva am scapat? De cind el o accepta? de cind ii permite sa stea in bratele sale? Ii spune ceva dar nu inteleg ce caci sunt prea departe de noi. O i-au pe Di de mina si ne indreptam spre iesirea din parc.
-Mami, mii foame. Putem merge undeva sa mincam?
-Da, scumpo, ce vrei sa maninci?
-Lasgna, o portie mare de tot, spune si arata cu minutele cit de mare trebuie sa ii fie portia. Chicotesc incet cu ea si ne indreptam spre cafeneaua de linga parc.Comandam doua portii de lasagna, cite un ceai si stam de vorba. De fapt, Di imi povesteste despre porumbeii din parc. Ii plac pasarile si acest lucru ma bucura enorm.
Dar gindurile imi zboara la el. Imi vine sa-mi dau doua palme pentru emotiile care le am cind sunt in preajma sa, pentru bataile puternice ale inimei dornice de iubire, pentru faptul ca am fost geloasa sa o vad pe ea la el in brate.. De ce? Se vede ca inca tine la ea. Si nu cred ca ar trebui sa imi las la iveala sentimentele mele pentru ele. Simt ca totusi este atras de mine dar e din cauza calitatilor mele sau din cauza asemanrii mele cu ea?
-Pot sa i-au si eu loc? vocea lui blinda se aude ca un tunet in inima mea. De ce a venit dupa noi?
-Da, desigur, spune Di si ma priveste suspicios.Vrei si tu lasagna?
-Nu, Melody, multumesc. Eu o sa imi i-au o cafea, spune si ii face semn chelnerului sa se apropie.
-Si mami adora cafeaua, asa-i? spune copila mea si ma priveste atent.
-Da, scumpo, spun si o privesc. Ce vrei sa facem azi?
-Amiaza..
-Tu? Amiaza? Nouatate buna, ii spun caci stiu ca nu ii place sa faca amiaza.
-Da, stiu...si eu ma mir, spune si incepe a ride.
-Robert tu nu vreai sa faci amiaza? il intreaba pe Robert destul de serioasa.Arati obosit.
El a privit-o si a zimbit.
-Nu, Di. Eu amiaza nu o fac.
-De ce?
CITEȘTI
Iubire de birou ( In curs de editare)
RomanceDesi nu crede in iubire Jennifer a visat mereu la o iubire ca-n filme, cu emotii și fluturi in stomac. Viata i-a adus surprize multe. Divorțul părinților i-a schimbat lista cu priorități în viață. Dar nu e doar aceasta, au mai urmat multe care au m...