Nu stiu cit am stat asa uitindu-ne unul la altul dar nu imi puteam lua privirea de la el, era ceva la el ce nu imi dadea pace, ce ma ametea, ce ma hipnotiza.Locul unde ma tinea nu mai durea, simteam furnicaturi pina in talpa.Simteam cum voia sa ma apropie mai tare de el dar esua de fiecare data caci nu puteam permite sa ma domine intr-atit.Da, acesta e unul dintre cuvintele ce il caracterizeaza, dominant. Ii place sa domine, sa conduca. Nu zic ca e o calitate rea, avind in vedere ca avea o companie de condus cu familia sa dar cred ca sunt unele situatii in care nu e nevoie sa iti arati puterea de mascul.
Fiind linga iesire, am simtit mirosul de aer proaspat si parca am tresarit, trezindu-ma lent din acea stare. Mi-am intors privirea si am inceput a privi incaltamintea.. hmm..buna ocupatie intr-un moment asa delicat, nu?!?
-De ce ai plecat?
I-am auzit vocea si a fost de ajuns ca sa imi arate ce influenta are asupra mea. Mi-am simtit picioarele tradinddu-ma dar am gasit putere sa il infrunt, privindu-l indiferenta.. Voiam sa ii arat ca si eu pot fi indiferenta fata de el, si eu pot sa imi ascund ce simt si sa nu tradez nici o emotie..Un rinjet i-a aparut pe fata si am inteles ca nu reusisem.
-Raspunde-mi, spuse cu o voce enervata.
-Nu cred ca ar trebui sa te intereseze, nu? ii raspund taios si astept sa se intoarca si sa plece dar nu.. E linga mine si inca ma tine strins desi blind.
-Domnisoara Merslow, raspunde-mi.De ce ai plecat?
-Nu am ce vorbi cu tine.
-Dar esti inca aici.Linga mine.
-Pentru ca ma tii linga tine.
-Dar iti place, nu?si iar ii apare rinjetul cela arogant de milioane.
-Sa imi placa?? Sa imi placa cum te porti cu mine? Sa imi placa cum te folosesti de mine ca de o cirpa?? Sa imi placa ca mi-ai invadat gindurile si viata? Sa imi placa ca de fiecare data cind te apropii de mine, o i-ai la fuga??Sa imi placa toate acestea?? Cred ca te inseli tare domnule Gold, ii spun si ma simt mai bine ca i-am zis tot ce cred...
Il vad cum ma priveste intens si parca ceva e diferit in privirea sa sau imi pare...Devine confuz dar urmatorul gest al sau ma face confuza cu totul. Se apropie de mine si imi plaseaza un sarut cast pe frunte, tinindu-ma strins linga el. Asta ce mai inseamna? Ma dau intr-o parte si reusesc caci il vad surpins de gestul meu.
-Eu am sa plec iar tu..Tu ramai aici cu prietena ta din asta seara. Nu am de gind sa iti fiu alaturi doar atunci cind iti abate tie sa te distrezi cu mine, ii spun si ies incet din club si urc in primul taxi care e in fata clubului.Chiar imi merge, ma gindesc...
...................
Intru in hotel si ma indrept spre manager care era linga receptie.
-Imi cer scuze, sunt mama...
-Da, stiu, Melody Merslow, da? ma interupe amabil.Bona este cu ea, au petrecut timpul bine.
-Va multumesc.
-Seara buna.
-Multumesc.De asemenea.
Ma indrept spre numar si nu am rabdare sa imi vad copila si sa fiu linistita. De la incidentul cu gradinita sunt foarte precauta, cu exceptia serii acesteia. Trebuia sa stau cu ea aici. Ma simt rau ca am lasat-o. Intru in odaie si bona imi face semn ca Melody doarme deja.Ii multumesc si o petrec la usa.
Dupa ce o invelesc mai bine pe Di, ma apropii de terasa si privesc orasul noaptea. Cit de frumos dar cit de rece e. Inchid usa si ma indrept spre baie. Un dus cald si la somn.Renunt la dus si mas decid sa fac o baie. Dau drumul la apa calda si ma dezbrac de haine. Imi aleg ulei de migdale si de orhidee pentru baie totusi.
Adaug niste spuma si ma asez in cada ce mi se pare prea mare pentru mine..Gind spurcat...
Atunci cind reusesc sa ma relaxez, imi i-au castile sa ascult doua trei piese pentru a completa baia perfecta inainte de somn. Inchid ochii si savurez muzica ce-mi unge ranile..Atunci cind deschid ochii vad ca usa de la baie e deschisa. Ciudat, sunt sigura ca am inchis-o. Continui sa ascult muzica si sa imi masez picioarele si minele cu spuma ce miroase divin..Cind deschid a doua oara ochii, impietresc. Simt ca apa e rece ca gheata si ca muzica e prea tare. El sta acolo, rezemat de usa si priveste in gol.Cind ma misc un pic in cada si imi apropii picioarele, isi schimba pozitia, apropiindu-se de mine un pic dar tot rezemat de perete.
-Ce..cauti aici? intreb si nu-mi recunosc vocea tremurinda.
-Pai, cred ca este evident.
-Nu, nu este.
-E si numarul meu, ai uitat? spune si se indreapta spre lavoar unde isi spala fata incet.
Profit de ocazie sa ies fuga din cada, reusesc sa apuc prosopul dar privirile ni se intersecteaza atunci cind privesc in oglinda si il vad ca ma priveste.Apuc stingace prosopul si ma invelesc in el.penibil, penibil de tot. Ma apropii de el ca sa i-au celalalt prosop pentru par dar atunci ma apuca de talie si ma intoarce cu fata la el, rezemindu-ma de lavoar. Inchid ochii atunci cind ii simt respiratia grea linga lobul urechii, apoi coborindu-se spre clavicula. Nu ma saruta ci doar ma ... adulmeca.. O senzatie noua si ciudata pentru mine.Cred ca le face asta tuturor femeielor.STOP!!!Imi dau seama ca iarasi ma las dusa de val. Incerc sa ma indepartez dar ma tine strins si imi sint minele ca ard.
-Ce crezi ca faci? ma intreaba soptind.
Mai incerc inca odata si imi reuseste.Imi vine sa zimbesc si sa imi aplaud dar.... prosopul ii este in mina..Stau goala in fata lui si imi simt obrajii rosii dar nu ma misc. Stau "curajoasa" in fata lui. Sa vedem ce o sa faca. A vrut sa imi i-a prosopul? Bine, l-a luat. Si ce ? M-a vazut goala, si ce?
Se apropie de mine incet si ma curpinde cu tot cu prosop si isi apropie buzele de ale mele incet, imi saruta buza de sus, apoi ce ajos, incet si pasional.. Nu pot reactiona, chiar nu am putere si nic...si nici dorinta..Ma tine strins linga el si ma saruta din ce in ce mai salbatic, as zice. Limba sa imi invadeaza spatiul gurii mele si ne luptam, fiecare dorind sa triumfe, sa domine.Atunci cind ma apuca de fese si ma ridica pe lavoar simt ca cedez.. Saruturile ii devin tot mai fierbinti, si o dorinta de a a continua imi pare. Numai sa nu se opreasca. Imi arunc bratele dupa gitul sau si adincesc sarutul. E atit de animalic dar si atit de dulce...Cu greu ma desprind din sarut si nu inteleg de ce s-a oprit.Il vad cum isi sprijina fata in parul meu aproape ud.
-Jenny...., sopteste incet.Nu stiu ce imi faci....
Aceste doua fraze ma socheaza..Ce ii fac eu lui?? Ce imi face el mie???? Nu stiu daca am fost vreodata atit de atrasa de cineva..
-Nu vrei sa bem cite o cafea?
Intrebarea lui ma lasa fara cuvinte..Sa merg sa beau cu el o cafea?? Nu stiu...
-Un ceai, da.
-Bine, te astept la usa, spune si ma saruta atent pe buze si pleaca.
Ma indrept spre oglinda si imi privesc buzele rosii, strivite de ale lui...sa mergem sa bem un ceai? Nu e o idee rea, dar...
Peste zece minute ma indrept spre el la terasa si vad o masuta de la room service cu ceai, cafea, tartine, briose si .... whiskey.Oare cine va avea nevoie de whiskey? EU sau EL ??
Sfirsitul capitolului 45
CITEȘTI
Iubire de birou ( In curs de editare)
RomanceDesi nu crede in iubire Jennifer a visat mereu la o iubire ca-n filme, cu emotii și fluturi in stomac. Viata i-a adus surprize multe. Divorțul părinților i-a schimbat lista cu priorități în viață. Dar nu e doar aceasta, au mai urmat multe care au m...