A parcat mașina în fața blocului unde locuia, care era în apropiere de blocul meu. Am ieșit în liniște gândindu-mă că e prima dată când mă aduce la el. După cearta din mașină, am decis să nu ne mai întoarcem în club.
Prima dată a și fost când mi-a dat telefonul său ca să-l sun pe Andrew, să-i spun că nu ne mai întoarcem. Putea și singur să-l sune, nu? A fost un gest de încredere? E clar că nu i-am verificat mesajele sau apelurile, nu sunt chiar atât de obsedată dar am apreciat gestul lui.
M-am oprit în fața intrării. Poate paream ciudată dar voiam să savurez clipa. Nu am prea fost prea des invitată la cineva acasă, nefiind adepta relațiilor, iar acum fiind în fața blocului unde locuia Robert, simțeam furnicături pe tot corpul.
-Mergem? m-a întrebat în timp ce mi-a întins mâna.
M-a luat la braț și am intrat în holul blocului, care m-a lăsat fără aer. O frumusețe nemaivăzută, de mine doar, cu pereții bej și careva aplicații din lemn, candelabre de mărime medie pe toată suprafața holului, câteva canapele de piele la fel cafenii, vaze cu flori pe câteva măsuțe. Era și o recepție din lemn în partea dreapta.
-Domnule Gold, bună seara, îi spuse domnul de la recepție.
-Bună seara Maverick, îi răspunse Robert.
Am urcat în lift și am privit uimită cum a scos un card și l-a apropiat de butonul "Penthouse 1". L-am privit mirată iar el a început a râde încet.
-Ești uneori foarte amuzantă, spune după ce se își trece o mână prin părul ciufulit și umed.
-Nu știam că locuiești ...
-Nu contează unde locuiesc sau ce mașină conduc, atâta timp cât te iubesc.
Ușile se deschid și mă abțin de la comentariu căci pășim într-un hol mare cu pereți vopsiți într-o culoare crem cu flori uscate aranjate foarte frumos pe o parte a peretelui ce ducea în salon. Mă așteptam să văd un apartament simplu de burlac, cu haine aruncate pe jos și cutii de bere sau alcool pe masă.
- Dezamăgită?
-Eu?Nu...doar că nu arată a apartament a unui burlac, spun eu rapid.
-De ce ? Te așteptai să găsesești dezordine?
-Cam așa ceva...
-Nu încurca apartamentul unui adolescent cu al unui burlac în vârstă, spuse și își lăsă jacheta pe marginea scaunului. Un pahar cu vin ?
-Mulțumesc dar știi că nu ...
-Da, știu că nu-ți place alcoolul dar pentru un somn bun, de ce nu?
Îl privesc și realizez că sunt o norocoasă, deși prima imprersie despre el a fost mai puțin plăcută. E atât de neobișnuit de irezistibil. E atrăgător și enigmatic, încât mă simt uneori mai prejos, nu la nivelul său, să nu mai spun nimic de situația financiară. Ce ar spune părinții săi? Nu ar crede că vreau să profit de banii săi? Cum aș putea să-i conving că sunt îndrăgostită de el, nu de contul său în bancă?
-Baby, la ce te gândești? mă întreabă în timp ce intră în salon cu o tava pe care văd doua pahare cu vin și o farfurie cu cașcaval și struguri de poamă. A ghicit ce-mi place sau a luat la nimereala ce a găsit în frigider?
-Mă gândeam la ceea ce ai adus tu, spun și i-au paharul ce mi-l întinde. Mulțumesc. Ador combinația de vin cu struguri și cașcaval.
-Serios? Nu prea știu ce-ți place, cu excepție ce mi-a mai zis Andrew.
CITEȘTI
Iubire de birou ( In curs de editare)
Roman d'amourDesi nu crede in iubire Jennifer a visat mereu la o iubire ca-n filme, cu emotii și fluturi in stomac. Viata i-a adus surprize multe. Divorțul părinților i-a schimbat lista cu priorități în viață. Dar nu e doar aceasta, au mai urmat multe care au m...