Ziua a inceput frumos. Nu am avut nevoie de alarma si primele raze de soare m-au alintat intr-atit de mult incit mi-am facut o cafea si un sandwich in citeva clipe.
Cind mi-am finisat machiajul si eram deja imbracata am auzit soneria. Nu stiam cine putea fi atit de dimineata dar nu m-am speriat. M-am trezit cu Melody si Andrew la usa.
-Buna dimineata Jenny, imi spuse Andrew in timp ce a intrat cu geanta lui Di in salon. iar Di ca de obicei mi-a sarit in git si m-a pupacit vreo doua minute. Se vedea ca mi-a simtit lipsa. Am cuprins-o si am intrebat-o in soapta daca i-a multumit domnului Andrew ca a adus-o acasa. I-am mi-a facut cu ochiul.
-De fapt, Robertino m-a adus, imi spune si priveste spre Andrew care se pregatea sa plece.
-Cine? am intrebat, abia tinindu-ma sa nu rid.Robertino?
-Robert, spuse scurt Andrew.
Hmmm.Robert? Si de cind el era zina cea buna?? M-am gindit ca nu e bine sa incep sa intreb de ce, cind cum asa ca i-am multumit lui Andrew.
-Te astept jos? Va conduc pe ambele daca doriti.
-Nu,multumim.E prea de tot.ma simt incomod.
-Ai sa intirzii daca nu te lasi ajutata, imi spune si imi arata ceasul.
Ceasul!!!!! Am zis ca voi fi la birou mai devreme cu 20 de minute pentru a pregati din timp unele acte.
-Da, Andy, asteapta-ne jos.Coborim imediat, ii spune Di.
Ramin un pic surprinsa de modul cum ii vorbeste. Ar trebui sa fie un pic mai retinuta, nu? Doar nu ii cunoaste atit de bine pentru a le spune Robertino sau Andy?!?!? Desi e doar un copil...
-Mami, la ce te gindesti? ma intreaba in timp ce ma cuprinde.
-MA gindeam sa mergem sa mincam inghetata dupa gradinita, ce zici? ii spun si ii aranjez bluzita..Hmm...e noua? sau nu am vazut-o demult?
...........
Mi-am studiat atent agenda pe azi si m-am linistit cind am vazut ca nu e nici o intilnire cu Thomas. Sa fiu sincera, nu voiam sa il vad pina nu ma linisteam. Au fost cam prea multe evenimente pentru mine in ultimele zile.
Un apel m-a facut sa revin din ginduri.
-Da.
-Ada-mi contactul cu cei de la Stone's, imi spune cu o voce grava si rece.
-Nu este la mine. Mary trebuia sa il verifice pentru sedinta de....
-Nu ma intereseaza, am nevoie de el ACUM.
I-am pus receptorul si m-am indreptat spre Mary. Ea fiind ocupata mi-a soptit sa merg in arhiva. Nu am mai intrebat-o nimic si m-am indreptat acolo. Mare mi-a fost mirarea cind am vazut 4 rinduri cu rafturi de 2 metri inaltimea. Si cum puteam gasi acel contract? M-am gindit sa caut dupa ani, credeam ca va fi mai usor. Dupa o ora de urcat, verificat si coborit m-am lasat invinsa. Nu era nici un contract aici.M-am ridicat inapoi si am mers la mine in birou unde l-am gasit pe Robert la masa mea.
-Pot sa stiu unde maiba ai fost?
-Pot sa stiu de ce naiba ma interoghezi?
-Unde contractul?
-Am fost in arhiva dar nu l-am gasit.
-Eu nu ti-am zis ca e in arhiva, imi spune si imi ridica o mapa.
-Deci..?
-Ai pierdut din timpul tau.Vei lucra azi cu o ora mai mult, ca sa recuperezi ora pierduta in arhiva.
-Poftim??
-Ai auzit bine. Nu cred ca e nevoie sa mai repet inca odata.
Dupa asta iesi din biroul meu si imi trinti usa. Idiotul!!!Ce-si inchipuie????
Nu ma puteam retine, cine avea sa o ia pe Di de la gradinita? Si cu inghetata noastra cum raminea?Aveam nevoie sa petrec timp cu copilul meu..
La 6 fix mi-am strins lucrurile si am iesit din birou. dar am dat nas in nas cu el.
-Mai ai o ora de lucru domnisoara Merslow.
-In contractul meu de angajare e scris ca lucrez pina la orele 6 seara.
-Ia seama sa nu ramii fara contrract.
-Asta e amenintare???
-Crede ce vrei.
-Nu pot ramine. Plus ca ti-am cautat dosarul.
Ma privea fara emotie. Nu stiu ce ginduri avea dar ma simteam intimidata. Am intrerupt contactul vizual caci deja simteam ca nu rezist.
-Robert...da-mi voie sa plec, ii spusem incet.Nu aveam puteri sa ma lupt cu el.
-Unde te grabesti?
-Trebuie sa o i-au pe Di de la gradinita si i-am promis ca mergem la inghetata, i-am spus ceea ce poate trebuia sa ii fi spus de la inceput. Nu cred ca il interesa cum imi petreceam timpul dar i-am spus motivul pentru care nu puteam sta mai mult la birou.
-Bine, poti pleca, imi spuse. Se intoarse si pleca.
Am rasuflat usurata si am pasit inspre lift. In sfirsit urma partea cea mai dulce a zilei.
Am apasat butonul dar usile indata s-au deschis si l-am vazut pe Jason. La naiba!!!!ce cauta el aici? De unde stia ca lucrez aici?
-Iubitico, ce cauti aici? ma intreba usor amuzat de mutra mea speriata.
Nu stiam ce sa ii spun si cum sa ii spun.Ultima noastra intilnire a trecut destul de neplacut, pentru ambii.
Dar am fost salvata....
-Iubito, mergem?
M-am intors spre el si l-am vazut zimbind desi se vedea ca e incordat...si enervat...Nu stiu ce m-a apucat dar i-am acceptat jocul. In fine, era pentru mine mai bine.Sau nu?
-Da, dragul meu, ii raspund iar el vine si ma cuprinde de talie, sarutindu-ma pe frunte.Am intrat in lift sub privirea luiJason...si a tuturor ce erau in hol..Hai, ca-i buna..Na..O sa ma vorbeasca toti...Dar nu aveam cind sa ma gindesc la consecinte. Voiam sa merg sa o i-au pe Di mai repede.
Am tacut ambii pina usile s-au deschis la primul etaj.Am pasit spre iesire dar m-a apucat de brat.
-Te conduc eu.
-Nu,multumesc.Cred ca deja ma descurc singura.
-Nu o fa pe curajoasa.Te poate urmari.Sa mergem, imi spune linistit si ma ia cu el inspre parcarea subterana.
Urcam in masina si nu vorbim doar ne privim din cind in cind cu coada ochiului.
E un joc destul de interesant..pina te prinde.
-Mai ai sa te holbezi la mine?il intreb neluindu-mi privirea de la fereastra.
-Dar tu?
Explodez deja....
-Ce vrei de la mine Robert, il intreb dupa ce ma intorc in spre el. Suntem la semafor.E rosu. Se uita la mine dupa care se apropie periculos de aproape de mine si ma priveste intens.Nu ma saruta desi asteptam sa o faca..
-Pe tine, imi spune dar se intoarce spre volan si suntem intrerupti de culoarea verde a semaforului. Nu ne vorbim pina ajungem la gradinita cind ma intreaba daca poate merge si el la inghetata cu noi.....
CITEȘTI
Iubire de birou ( In curs de editare)
RomanceDesi nu crede in iubire Jennifer a visat mereu la o iubire ca-n filme, cu emotii și fluturi in stomac. Viata i-a adus surprize multe. Divorțul părinților i-a schimbat lista cu priorități în viață. Dar nu e doar aceasta, au mai urmat multe care au m...