Totă noaptea am simțit că ceva nu e ca de obicei, că e prea bun somnul și prea afectuos patul.M-am trezit în toiul nopții când am simțit un braț pe abdomenul meu.Era atât de plăcut deși nu obișnuia să-mi placă așa ceva, și nu că aș fi dormit cu bărbați dar însăși ideea mă îngrozea.
Știam că vorbisem cu Robert până adormisem dar nu credeam că va rămâne cu mine până dimineață. L-am privit atent căci lumina lunii se ivea prin fereastra crăpată de parcă într-adins voia să îl văd sub clar de lună. Să zic că era romantic ar fi fost prea puțin. Părul negru era ciufulit și îi acoperea o parte a feței. Am fost tentată să i-au o șuviță în mână și să mă apropii mai tare de el. Buzele-i care formau un zîmbet ca de obicei arogant, mă chemau să le sărut, atât de delicioase erau. Dar m-am conformat doar să le privesc.
Am mers în bucătărie după un pahar cu apă sau suc, orice doar să-mi distrag atenția. Am deschis frigiderul și am luat o sticlă cu apa. Când am închis ușa am auzit o voce ce m-a băgat în sperieți.
-Nu poți dormi? se auzi vocea mătușii.
-Da, nu mă ia somnul, nu reușesc să-i răspund complet că mă ia peste picior, cel mai probabil.
-Cu așa un bărbat lângă tine nici nu are cum să te ia somnul.
-Aaa...mătușă Lola..eu...
-Glumesc scumpo când fac glume pe seama ta, dar ai gusturi bune, îmi spune și-mi face cu ochiul.
-Știi, nu mă simt comod cu el .... și cu tine, încep a bolborosiprivind-o pe furiș.
-Ei, n-ai ce face, bea-ți apa și mergi la somn, mă mustră ea cu zâmbetul pe buze. Ne vedem la dejun.
-Noapte bună mătușă.
........
Deși toată noaptea am simțit brațele lui Robert asupra mea spre dimineață m-am trezit singură în pat. Nu am început sa-mi dau întrebări de genul - Unde e oare? De ce a plecat? Eram sigură că dacă plecase era dintr-un motiv și unul bine întemeiat. Am mers în baie și am simțit un miros familiar, un miros ce îmi trezea toate simțurile, ce mă hipnotiza, mă intriga dar și mă calma. Plecase....
Am vazut ca Di nu era în pat, știind că mătușa avea grijă de ea, mi-am permis să merg să mă pregătesc pentru o nouă zi de lucru. Am îmbrăcat o fustă creion neagră ce o cumpărasem un an în urmă, o cămașă albă cu mâinecile de lungime medie și desigur tocuri negre. Jacheta neagră completa perfect look-ul. Nu eram adepta fustelor dar azi era o altă zi, o altă stare sufletească , de aceea și un nou mod de a mă îmbrăca. DAR...Nu mă îmbrăcasem pentru el, nu, nu nu... Nu m-am îmbrăcat niciodata pentru cineva doar pentru a impresiona.
M-am uitat în oglindă la fața îmbujorată și mi-am aplicat un ruj natural, am accentuat genele și atât.. Părul îndreptat și prins într-un coc lejer dar puțin sofisticat era perfect pentru serviciu. Am luat tocurile în mână și m-am îndreptat spre bucătărie.
Când am intrat am fost surprinsă..atât eu cît și ceilalți... La masă era Di lângă Robert, care arăta fenomenal, Sam de mână cu Dereck.Ei mâncau deja din clătitiele aburinde cu sos de fructe de pădure preparate de mătușa mea. Ei mă priveau cu ochii mari iar eu îi priveam curioasă de prezența lui și a cuplului meu preferat.
-Bună dimineața, spun când mă simt deja stânjenită de privirele lor.
-Bună Jenny, răspunde Sam prima. Arăți superb, aș risca să spun, al naibii de sexy, spune și îl privește pe Robert. Cuvintele ei mă fac să roșesc dar încerc să mă abțin.
CITEȘTI
Iubire de birou ( In curs de editare)
RomanceDesi nu crede in iubire Jennifer a visat mereu la o iubire ca-n filme, cu emotii și fluturi in stomac. Viata i-a adus surprize multe. Divorțul părinților i-a schimbat lista cu priorități în viață. Dar nu e doar aceasta, au mai urmat multe care au m...