Capitolul 54

7.1K 336 7
                                    

Imi stapinesc cu greu lacrimilie in timp ce suntem in taxi in drum spre casa. Ma bucur ca macar una dintre noi a petrecut bine. Di a adormit in bratele mele fericita si cu zimbetul pe buze. Uitindu-ma la ea, simt cum imi apar puteri de nicaieri. Sa fi vrut, putea sa vina dupa mine, nu? Dar nu, el a ramas nemiscat vazind cum eu plec. Poate asa e si mai bine.

Dupa ce am culcat-o pe Di, am mers sa fac o baie. Aveam nevoie de relaxare si de citeva minute ib care sa aud cum curge apa.Am auzit telefonul vibrind dar m-am gindit ca e Sammy asa ca l-am lasat pe masuta si am verificat daca totul e ok la Di.

M-am asezat in cada rece si am dat drumul la apa calda. Fiecare picatura de apa ce-mi atingea pielea, era ca o nota muzicala ce imi linistea sufletul. Mai bine luam telefonul si ascultam niste muzica. I-au gelul de dus preferat si imi masez pielea bine pina imi simt degetele amortite. Imi infasor corpul intr-un prosop bej pufos, si ies din baie. 

Aud telefonul vibrind si din curiozitate il i-au sa verific cine e atit de insistent la o ora asa tirzie. Cind se deblocheaza ecranul, vad 30 de apeluri pierdute, citeva de la Sammy, citeva de la Dereck si restul de la Andrew. Oare ce sa fie? Formez numarul lui Sammy si raspunde din prima.

-Jenny, in sfirsit suni, imi spune ea cu o voce deranjata.

-Ce s-a intimplat? Sper ca nu te-ai suparat ca nu am anuntat plecarea?

-Nu, e altceva. 

-Ce?

-E vorba de Robert.

-Nu, tema aceasta e inchisa, ii spun si merg sa imi i-au un maiou si pantalonii de trening.Vreau sa dorm linistita asa ca mai bine schimbam tema.

-Uite, nu iti pot spune care e problrma, dar suna-l pe Andrew. El m-a rugat sa te sun urgent.

Daca Andrew m-a sunat, si a mai rugat-o pe Sammy sa dea de mine, inseamna ca e ceva serios.Imi i-au ramas bun de la prietena mea si ii promit sa o tin la curent. Formez numarul lui Andrew dar nu imi raspunde. Imi prind parul umed cu un elastic si mai formez odata.

-Alo, Jenny? Se aude vocea lui enervata dar in departare se aud batai in ceva tare si strigate.

-Da, Andrew.Ce s-a intimplat?

-Imi pare rau sa te deranjez la ora aceasta si ... stiu ca poate nu o sa fii de acord dar esti unica salvare.

-Andrew,  nu e nici un deranj dar ma sperii. Ce e?

-Robert.

-Ce-i cu el?

-Am avut o cearta,... e mult de povestit dar...ne-am certat din cauza lui Catherine si a dansuslui nostru. A baut deja trei sticle de whiskey si strica tot ce e in calea sa.

-Si parintii vostri?

-Ei nu sunt acasa, vor fi mai tirziu dar nu vreau sa il vada in asa stare. Eu si prima data il vad atit de derutat si furios.

-Imi pare rau, dar tot nu inteleg cu ce as putea sa te ajut?

-Ai putea sa vii.... sa vorbesti cu el?

-Eu??

-Nu stiu de ce dar sunt sigur ca o sa-l poti convinge ca nu am facut nimic rau. Nu stiu de ce s-a deranjat cind a alfat ca eram...sunt indragostit de Catherine..Tre sa ii cer voie lui, iti inchipui???

-Andrew, sincer, te-as ajuta dar nu cred ca sunt persoana potrivita....

Nu am finisat gindul caci s-au auzit cum cinevam cel mai probabilRobert, a aruncat niste sticle de perete, sau podea..

-Am vorbit cu Sammy, e de acord sa stea cu Melody pina te intorci tu. 

-Nici nu stiu...

-Eu trimit masina dupa tine, bine? Te rog mult.E intr-o stare de nebunie...

Iubire de birou ( In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum